Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב עבר טיפול 180.

הוחלפו רפידות אח' פעם שניה מאז שנולד.רפידות קד' הוחלפו פעם אחת. דיסקים עדיין מקוריים.

מצבר הוחלף ב95000.

הרכב נוסע כמו לפני שלוש שנים, אין קרקושים ואין שום תחושת הזדקנות. תצרוכת דלק סביב 1-13.

לא הכי מהיר, לא הכי מפנק אבל הכי אמין שהיה ברשותי והיו בשימושי קורולות קרינה וסקודות.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני שמח שאתה מרוצה, אבל מנקודת המבט שלי זה לא מדד כי מדובר ברכב חדש.

 

מבחינתי מבחן האמינות האמיתי מתחיל אחרי 3 שנים לפחות או אחרי 200K ק"מ.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

קילומטרז' מכובד מאוד לרכב בלי תקלות.

לצערי ברכבים מודרניים זה לא תמיד טריויאלי: גירים רובוטיים (למשל DSG7 והגיר של פורד), גירים אוטומטיים (אצל חלק מיצרנים שורדים 100Kק"מ), טיימינג (למשל 1.2TSI מדור הראשון), רינגים (1.8TSI), קומפרסייה (למשל 1.4 כפול מגדשים) וצרות אחרות (חלונות נופלים, אלטרנטורים, מדחסי מזגן, בעיות חשמל שונות ומשונות, קרקושים).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מיקי אני משווה לרכבים אחרים שהיו בשימושי, כולם הגיעו חדשים ושימשו אותי כארבע עד חמש שנים. כולם הגיעו ל300000.

בכולם למעט קרינה התחילו תקלות עוד קודם למאה.

מדחסים, אלטרנטורים, גיר, מפסקים וחיישנים שונים, תושבות מתלים ומנוע וכדומה.

שלא לדבר על רפידות וצלחות שהיו מוחלפות כול 60-75.

פורסם
אני שמח שאתה מרוצה, אבל מנקודת המבט שלי זה לא מדד כי מדובר ברכב חדש.

 

מבחינתי מבחן האמינות האמיתי מתחיל אחרי 3 שנים לפחות או אחרי 200K ק"מ.

 

נו באמת, 180 אלף ק"מ זה מספיק בשביל מדד...

 

פות"ש, זו לא הפעם הראשונה שאני שומע על האמינות של הרכב הזה. גם מאנשים שהחזיקו כזה בליסינג ולא בדיוק נהגו בו ברחמנות.

פורסם

אולי זה לא 300 אלף,אבל רכב שעובר ב 3 שנים 180 אלף עובד קשה מאוד.

וזה רק מחזק את תדמית האמינות של יונדאי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כתבתי "מנקודת המבט שלי", רק אומר.

 

אתם מבינים ש-60K ק"מ בשנה סביר להניח שהרוב זה בין עירוני אלא אם כן הוא מונית, אם לקחת 3 רכבים חדשים ולהעמיד אותם במסלול אינסופי לנסיעה של 200K ק"מ זה די ברור שאף אחד מהרכבים לא יתקלקל או יתפרק פתאום. לעומת זאת, לקחת 3 רכבים בני 3 שנים עם 100K ק"מ על השעון ולהעמיד אותם מכאן לנסיעה של 200K ק"מ זה המבחן האמיתי.

 

כקונה של רכב חדש בעולם מתוקן, אם נתעלם מתדמית וסחירות - המושג "אמינות" לא אמור להוות שיקול.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מיקי אתה שוב מפספס. אני משווה למכוניות אחרות שהיו בשימושי בתנאים זהים מבחינת גיל ואופי שימוש.

רכב כמו בחתימה שלך היה ברשותי (2003-2008-2010)ולא התקרב לאמינות שתיארתי וגם עלויות הטיפול הרגיל היו גבוהות יותר.

פורסם
הרכב עבר טיפול 180.

הוחלפו רפידות אח' פעם שניה מאז שנולד.רפידות קד' הוחלפו פעם אחת. דיסקים עדיין מקוריים.

מצבר הוחלף ב95000.

הרכב נוסע כמו לפני שלוש שנים, אין קרקושים ואין שום תחושת הזדקנות. תצרוכת דלק סביב 1-13.

לא הכי מהיר, לא הכי מפנק אבל הכי אמין שהיה ברשותי והיו בשימושי קורולות קרינה וסקודות.

 

יפה מאוד. מה לגבי צריכת שמן? האם אתה מוסיף שמן בין טיפול לטיפול?

פורסם (נערך)
מיקי אתה שוב מפספס. אני משווה למכוניות אחרות שהיו בשימושי בתנאים זהים מבחינת גיל ואופי שימוש.

רכב כמו בחתימה שלך היה ברשותי (2003-2008-2010)ולא התקרב לאמינות שתיארתי וגם עלויות הטיפול הרגיל היו גבוהות יותר.

אתה צריך להשוות למקבילות מבית יונדאי או רנו וכו' מאותן השנים.

 

 

למה אמינות לא צריכה להיות שיקול? לא הבנתי.

כי בעולם מתוקן בו מחירי הרכבים כמעט חצי מישראל, היבואן יודע לקחת אחריות על הרכבים שהוא מוכר (ולהאריך אותה לפי הצורך) ומכירה של הרכב אחרי 10 שנים לא רלוונטית כי סביר להניח ישלח לגריטה עד אז - אמינות לא אמורה להיות deal breaker. לרוץ לסוכנות טויוטה כי הדרישה שעומדת בראש הרשימה היא אמינות ברכב חדש מהניילון עם אחריות, לדעתי זה טמטום. אבל זו דעתי.

עריכה אחרונה על ידי Freak_Miky

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

הרבה אנשים מחוץ לפורום רואים ברכב כלי שנועד לשנע אותם מא' לב' וחוץ מטיפול שנתי לא רוצים להגיע למוסך, ולכן נותנים משקל כבד מאוד לאמינות בקנייה.

חוץ מזה, לפעמים הבעיה לא רק אצל היבואן אלא אצל היצרן שמתעלם מהבעיה אצלו (פולקסוואגן ופורד) והיבואן גם שבוי בתור הנציג בארץ

פורסם (נערך)
מיקי אני משווה לרכבים אחרים שהיו בשימושי, כולם הגיעו חדשים ושימשו אותי כארבע עד חמש שנים. כולם הגיעו ל300000.

בכולם למעט קרינה התחילו תקלות עוד קודם למאה.

מדחסים, אלטרנטורים, גיר, מפסקים וחיישנים שונים, תושבות מתלים ומנוע וכדומה.

שלא לדבר על רפידות וצלחות שהיו מוחלפות כול 60-75.

יפה מאוד אבל...

 

אני יכול להגיד לך שבתור אחד שעבד במוסך , ראה הרבה יונדאי שנכנסות על תקלות ולא על טיפולים לרכב לכן כשאתה אומר שזה הרכב הכי אמין בעולם ושהקורולות והסקודה שלך עשו לך ימבה בעיות זה נשמע לי כמו אחד שבא להתריס.

 

רכבי לימון יש בכל יצרן, נקודה.

 

זה שיונדאי אמינה זה לא סוד, אבל אם לא היית מדגיש ששאר הרכבים ספציפיים עשו לך בעיות היה אפשר להתייחס לזה יותר נורמלי...

 

אגב, לא שאני בא לריב ולעצבן אבל רכב אמין באמת ימדד גם לאורך שנים, עם עומסים בלתי פוסקים ולא רק ק"מ.

 

תסתכל בלינק בחתימה שלי ותבין.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם
אתה צריך להשוות למקבילות מבית יונדאי או רנו וכו' מאותן השנים.

 

 

 

כי בעולם מתוקן בו מחירי הרכבים כמעט חצי מישראל, היבואן יודע לקחת אחריות על הרכבים שהוא מוכר (ולהאריך אותה לפי הצורך) ומכירה של הרכב אחרי 10 שנים לא רלוונטית כי סביר להניח ישלח לגריטה עד אז - אמינות לא אמורה להיות deal breaker. לרוץ לסוכנות טויוטה כי הדרישה שעומדת בראש הרשימה היא אמינות ברכב חדש מהניילון עם אחריות, לדעתי זה טמטום. אבל זו דעתי.

 

דעתך נחמדה אבל לא רלוונטי - להזכירך אתה חי בישראל.


×
×
  • תוכן חדש...