Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עובדה ידועה שרבים ממוסכי ארצנו (בעיקר הוותיקים שבהם) אינם מבינים דבר וחצי דבר במחשבי רכב.

כך נוכל למצוא מכוניות רבות שנוסעות שנים עם חיישנים לא תקינים אילו ואחרים - אולם המקרה שנתקלתי בו ביום ו' עבר את כל הגבולות.

 

לדודי היקר (אחיו של אבי) יש דייהו סופר רייסר שהוא רוצה למכור (הוא קיבל אותה מתנה לפני עשר שנים - ולכן לא יכולתי למנוע ממנו לקנות אותה - פשוט משום שהוא לא קנה...)

 

בשל העובדה שהרכב הינו במצב תחזוקתי לאט מזהיר (בלשון המעטה) לקחתי על עצמי לעשות לו יישור קו ע"מ שיהיה אפשר למכרו במחיר הוגן, ולא במחיר זנות.

 

אחד הדברים הראשונים להם שמתי לב הוא שהמנוע מזייף בטירוף (מה שמוכיח את העובדה שהאוטו לא נוסע 5 ק"מ לליטר סתם...) ובכן כפי שאתם יודעים אני חסידו של משה זר, ולפיכך שמתי פעמיו אליו.

 

משה מחבר את הרכב למחשב... ושום דבר לא קורה המעגל לא נסגר :shock: אחרי רבע שעה של בדיקות הוא שולח אותי לשכן שיפרק את לוח השעונים. ומה רואות עיניי ? במקומה של נורת ה-CHECK Engine אין כלום!

 

על RESET ים שמעתי, אבל להוציא מנורה. ראבאק !

 

עד כה נמצאו שני חיישנים (חמצן ומצערת) תקולים, ועוד היד נטוייה...

 

טוב שלא הוציאו את נורת לחץ השמן...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפשר לדעת מה מקצועו של מר זר? תמיד אני רואה שממליצים עליו אף פעם לא הבנתי בתור מה בדיוק מעבר למחשב.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

כבר נתקלתי שבעלי הרכב או סוחרים דורשים את הוצאת או ביטול הנורה, לפני מכירת הרכב, כדי שלא יראו אותה דולקת כך שזה לא תמיד פעולה חאפרית סתם של מוסך.

משה זר זה מכון לקרבורטורים והזרקות דלק בא.ת סגולה פ"ת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בד"כ מוציאים נורות של srs (כריות אויר) ודברים כאלה - טוב שלא הוציאו את המנורה של הברקסים:shock:

 

תמיד צריך לבדוק נורות לפני קנייה (על הדרך להחליף את השרופות)

JDM :twisted:

פורסם

בכל המכוניות שהיו לי, בעת סיבוב המפתח לפני ההתנעה עצמה נדלקות כל נורות הבקרה. כך אפשר לראות אם נורה מסויימת שרופה (או, במקרה שלך zvit - לא קיימת ;))

 

זה לא ככה גם בדייהו?

פורסם
בכל המכוניות שהיו לי, בעת סיבוב המפתח לפני ההתנעה עצמה נדלקות כל נורות הבקרה. כך אפשר לראות אם נורה מסויימת שרופה (או, במקרה שלך zvit - לא קיימת ;))

 

זה לא ככה גם בדייהו?

אכן כך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
כבר נתקלתי שבעלי הרכב או סוחרים דורשים את הוצאת או ביטול הנורה, לפני מכירת הרכב, כדי שלא יראו אותה דולקת כך שזה לא תמיד פעולה חאפרית סתם של מוסך.

בברכה - רפי לין :-)

הרכב יד ראשונה - כך שהאשמה היא בטוח של המוסך...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...