Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שנתיים ו45K איביזה 1.2 DSG רפרנס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על העידכון,שנה הבאה אתה אצל רון או ממשיך ביבואן?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ממשיך אצל היבואן.

שמעתי על רון רק דברים טובים אבל הוא במרחק של שעה ורבע ממני.

 

אצל מוסך היבואן אני מקבל יחס טוב, נותנים לי לעמוד ליד הרכב ולדבר עם המכונאי בזמן הטיפול ובנוסף אני רוצה לשמור על אחריות הגיר ואחריות " רצון טוב".

S60 Rdesign

פורסם

banji man סקירה מעניינת ומקיפה

אני נוהג על פאביה TSI ידנית ללא שדרוגי מנוע וצריכת הדלק שלי היא סביבות ה-15 קמ"ל בנסיעה שהיא כ-70% בינעירונית במהירות 110. נראה ששדרוג המנוע לא השפיעה בצורה משמעותית במיוחד לאור העובדה שאתה נוסע בנתיב השמאלי של כביש 6.

ציינת כי בטיפול הראשון החליפו לך במסגרת האחריות שרשרת תזמון. האם זו היית עוד אותה שרשרת ידועה לשמצה? למיטב ידיעתי פתרו את הבעיה של השרשראות עוד בתחילת 2012 (הרכב שלי כבר הגיעה עם השרשרת המשודרגת)

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

פורסם

הרכב עלה לכביש במרץ 2014.

אני גם הבנתי שהגיר והמותחנים עברו שדרוג בדגם שלי אבל מנהל המוסך החליט להחליף את השרשרת והמותחנים לאור הרעש במנוע קר לאחר התנעה.

כנראה כבר יצא קיט משופר יותר.

מצורף העתק חשבונית להחלפת השרשרת במסגרת האחריות.

 

פרטי המוסך ימסרו בפרטי.

 

2016-10-23 16.41.33.jpg

S60 Rdesign

פורסם
banji man סקירה מעניינת ומקיפה

אני נוהג על פאביה TSI ידנית ללא שדרוגי מנוע וצריכת הדלק שלי היא סביבות ה-15 קמ"ל בנסיעה שהיא כ-70% בינעירונית במהירות 110. נראה ששדרוג המנוע לא השפיעה בצורה משמעותית במיוחד לאור העובדה שאתה נוסע בנתיב השמאלי של כביש 6.

ציינת כי בטיפול הראשון החליפו לך במסגרת האחריות שרשרת תזמון. האם זו היית עוד אותה שרשרת ידועה לשמצה? למיטב ידיעתי פתרו את הבעיה של השרשראות עוד בתחילת 2012 (הרכב שלי כבר הגיעה עם השרשרת המשודרגת)

 

חבר עם לאון שעלתה לכביש במרץ 2014 קיבל זימון מהיצרן לריקול של השרשרת תזמון.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הזמן עובר מהר.

עבורו כבר למעלה משלוש שנים וכמעט 75K ק"מ. הגיע הזמן לטיפול קטן בעלות של 638 שקל במוסך היבואן.

 

הרכב נוסע ומרגיש כמו חדש. משרת אותי נאמנה יום -יום בנסיעה של כ100 ק"מ לעבודה.

אין שום דבר חריג מעבר לטיפולים השוטפים.

אני עדיין עם המצבר והרפידות המקוריים. אין שום צריכת שמן. הגיר המקורי מתפקד מצויין ללא שום רעידות.

הצמיגים הוחלפו למרות שעדיין היו טובים לקונטי פרימיום קונטאקט 5.

 

אני יודע שזה חריג מאוד בפורום אבל הוואגית שלי נותנת לי שרות מעולה!

אולי זה עניין של מזל, אולי זה האופן שבו אני נוהג ברכב ומטפל בו.

 

למרות שהרכב אצלי זמן רב אני עדיין נהנה מהנהיגה, אפילו יותר מהגולף שנמצאת אצל אשתי.

 

כפי שכתבתי בעבר, מדי פעם עולות המחשבות להחליף למשהו חדש יותר אבל לאור התגובות המנומקות

שקיבלתי פה בפרום בעבר ולאור מצבו של הרכב אני כרגע נשאר בעמדת המתנה.

 

Capture.JPG

 

ibiza.jpg

עריכה אחרונה על ידי banji man

S60 Rdesign

פורסם

או שהבעיות הגיר לא כאלה נפוצות כבר.

 

מה מחיר הביטוח?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

וחובה?

בן כמה אתה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
וחובה?

בן כמה אתה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

חובה 1200 שקל.

לגבי הגיל, אני נהג וותיק ומנוסה. עברו כבר שנים רבות מאז שהוצאתי רשיון…

S60 Rdesign

×
×
  • תוכן חדש...