Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, כמו שאתם יודעים שברולט התחילו לייבא באופן סדיר את השברולט קאמרו, אבל ממה שכתוב בכתבות המחיר שלה יעלה החל מ330 אלף, אז רציתי לשאול האם ייבוא אישי יותר משתלם מאשר קנייה אצל היבואן הרשמי

 

מישהו יכול להגיד לי בערך כמה יעלה לי כל העסק של הייבוא אישי?

 

תודה רבה למי שיעזור

פורסם
אהלן, כמו שאתם יודעים שברולט התחילו לייבא באופן סדיר את השברולט קאמרו, אבל ממה שכתוב בכתבות המחיר שלה יעלה החל מ330 אלף, אז רציתי לשאול האם ייבוא אישי יותר משתלם מאשר קנייה אצל היבואן הרשמי

 

מישהו יכול להגיד לי בערך כמה יעלה לי כל העסק של הייבוא אישי?

 

תודה רבה למי שיעזור

 

אמנם מאוד תלוי ברכב הספציפי שתרצה אבל מניסיון עם לקוחות עבר אפשר לחסוך עשרות אלפי שקלים מול היבואן הרשמי.

אתה מוזמן פנות אלי בהודעה פרטית ואקשר אותך לעמיל שמתמחה בכך.

 

בהצלחה.

פורסם

"שברולט קמארו" הוא שם של משפחה של מכוניות שלפחות בעת כתיבת שורות אלה מוצעת ב-ebay במחירים שבין 23000 $ ל-77500 $ תלוי בגירסה.

 

אתה צריך לדעת בדיוק מה אתה רוצה מבחינת מפרט, ורק אז תוכל בדוק את כדאיות הקניה בייבוא אישי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
"שברולט קמארו" הוא שם של משפחה של מכוניות שלפחות בעת כתיבת שורות אלה מוצעת ב-ebay במחירים שבין 23000 $ ל-77500 $ תלוי בגירסה.

 

אתה צריך לדעת בדיוק מה אתה רוצה מבחינת מפרט, ורק אז תוכל בדוק את כדאיות הקניה בייבוא אישי.

 

מדוייק.

אבל הכי קל זה להשוות בין הרכב אשר נמכר בארץ מבחינת מנוע ואבזור לרכב זהה בארה"ב.

 

ואם לחדד, אז גם מיקום הרכב בארה"ב משפיע משמעותית על המחיר שלו בארץ, שכן הובלת הרכב בתוך ארה"ב יקרה והמיסים על האקזמפלר נגזרים גם ממנה.

פורסם

אני לא חושב שהמחשבונים האלו מדיוקים ב100 %.

FISH צודק רק מעבר בין מדינות וכל אחת והמסים שלה, יכול להווצר מצב שהוצאת יותר ממה שחשבת.

לדעתי תחכה שיכנס ליבוא מסודר על ידי היבואן ותקנה בראש שקט.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

הדולר גם בדיוק משחק עכשיו לטובתך לעומת היורו.

 

הייתי גם שוקל לנסות לאתר מקנדה - בכמה מקרים המחיר בקנדה זול יותר וגם הלוח מחוונים שלהם הוא לפי קמ"ש ולא מייל.

 

ויש הכרה בתקינה קנדית כבר שנתיים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...