Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לאחר שמכרנו רכב של המשפחה, אני מחפש רכב בשבילי.

 

אני רווק ונהג יחיד, התקציב עד 80,000 שח, עדיפות למשומש ומאובזר. בין השנים 2009 והילך.

נתונים בסיסים שצריך להיות ברכב:

1. אמינות.

2. מנוע חזק (החל מ1.6).

3. חווית נהיגה.

4. 5 דלתות.

5. צריכת דלק.

6. שוק טוב וביקוש.

 

 

לאור העובדה שנהגתי על אאודי A3 ספוטבק, רכב גרמני מדהים, אך לא אמין.

אני חולה הגה, ומבלה ביום לפחות כ-3 שעות על הכביש בנהיגה אגרסיבית.

 

חשבתי על הונדה סיוויק האצבק, הצורה של 2011.

 

 

אשמח לקבל ביקורת מעמיקה על הדגם, או הצעות אחרות. אמינות זה הדבר החשוב ביותר, וכמו כן חויית נהיגה ואבזור מקסימלי.

 

תודה.

פורסם

בתקציב הזה הייתי בודק שלושה רכבים:

 

1. פורד פוקוס 1.6 אקובוסט- שנתון 2011 יכנס בתקציב, ספק 2012.

2. סיאט לאון 1.8 ידנית- שנתון 2012 יכנס בתקציב.

3. אלפא ג'ולייטה 1.4 מולטי אייר גרסת 170 כ"ס ידנית- 2011 בטוח תכנס בתקציב.

פורסם

עדיין לא החלטתי,

הפרמטר החשוב ביותר עבורי זה אמינות.

 

בפוקוס יש תקלות סדריות בגיר האוטומטי (מבוסס על דו-מצמדים), והצפת רכבים מוגזמת בשוק הפרטי והסליסינג,

קונצרן פולקסווגן, חווית נהיגה מדהימה, אך המוסג אמינות לא נכנס לשם, (נסיון אישי).

 

 

הגולייטה מעוצבת, אך איכות החומרים זולה ולאחר כשניים מתחילים רעשי פלסטיק פנימיים, והאמינות בנינות מינוס.

פורסם

לגבי הג'ולייטה - פשוט יש לי אותה כ 3.5 שנים.

 

אין לי רעשים, האם אני אמור לגשת ליבואן ולבקש שיוסיפו לי.

מתי הרעשים אמורים להגיע - והאם היום אני צפוי לבעיית אמינות כל-שהיא.

המידע יעזור להזמין מראש גט.. שלא אתקע - תודה.

 

בהצלחה בחיפוש רכב.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

הסיויק לא חזקה ומהנה לנהיגה. מנוע 1800 נשמע המון להאצבק אך מניסיון היא מרגישה כמו 1600 סטנדרטית.

קח בחשבון שיש לה מרווח גחון נמוך ביותר כך כניסה למדרכות לא יהיה דבר נדיר...

פורסם
הסיויק לא חזקה ומהנה לנהיגה. מנוע 1800 נשמע המון להאצבק אך מניסיון היא מרגישה כמו 1600 סטנדרטית.

קח בחשבון שיש לה מרווח גחון נמוך ביותר כך כניסה למדרכות לא יהיה דבר נדיר...

 

עשיתי עליה סיבוב, היא דווקא מרגישה חזקה וזריזה, התייעצתי עם אנשי מקצוע והרכב מוגדר חד משמעת לאמין ביותר. אני גם כמובן מדבר על רמת גימור ספורט שכוללת את המקסימום אבזור, ולטווח הארוך זה נראה לי הרכב המושלם.

 

אם יש הצעות אחרות ברמת אמינות כזאת אשמח לשמוע

פורסם

נתנו לך פה רכבים ספורטיבים בהרבה מהסיוויק אבל נראה שהכותרת מדויקת ואתה מחפש רכב משפחתי/ספורטיבי לייט.

אם אתה רוצה רכב ספורטיבי לייט, אמין, ומאובזר אז כמובן שיש את המזדה 3 ספיריט דור 2 (מ 2010).

רכב חזק יחסית לליסומטים (וגם מהסיוויק), מאובזר, ואמין מאד. כבעלים של אחת כזו 2010 אני יכול להגיד שכוח לא חסר, אבל שים לב שזה לא מנוע טורבו אז אתה לא תידבק לכסא ביציאה מהמקום. מצד שני זה ללא טורבו לכן כנראה היה אמין יותר לטווח הרחוק וכנראה שעדין תהיה בין הראשונים לצאת מהרמזור עם זה מה שעושה לך את זה.

טסלה 3 2022

×
×
  • תוכן חדש...