Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט לאון 1.8 tsi stage 1 giac ידני. היום קרה לי דבר מוזר בלחיצה בהילוך חמישי פתאום היה תיקוני הצתה גבוהים ונדלקה נורה מהבהבת צהובה של המנוע. לאחר שעזבתי את הגז ונסעתי רגיל היא כבתה לאחר כמה שניות. ניסיתי שוב ושוב קרה אותו דבר. מה זה יכול להיות? כשאני נוסע רגיל או לוחץ בהילוכים נמוכים אין כלום. מה זה יכול להיות?

פורסם

זה אומר שיש "החטאות בעירה".

המצב הזה ממש לא מומלץ היות ויכול להיגרם נזק למנוע.

הייתי חוזר למי שהתקין את התוכנה שיבדוק.

ויסיר במידת הצורך.

פורסם

תקלה יחסית מוכרת ופשוטה,

כנראה שמדובר בקויל שמתקרב לסוף חייו או בפלאג.

קפוץ לכל מוסך, ברגע שיתחברו למחשב של הרכב הם ידעו להגיד לך איזה צילנדר מזייף ואיזה קויל צריך להחליף.

  • ספונסר פורום
פורסם

כמו שנאמר מדובר בהחטאת בעירה של אחד מתאי השריפה תחת עומס .

ככל הנראה מדובר בכשל של סליל הצתה אבל במקרה והתקלה מופיעה רק בעומס

לא תופיע לך תקלה בסורק התקלות מאחר והמערכת לא מסוגלת לזהות פספוס בעירה

בקצב גבוה מעל 2000 סלד .

במקרה ולא מופיע תקלה שמכוונת לתא שריפה מסויים אז אין מנוס מהחלפת הסלילים בשיטת ניסוי ותהיה .

 

אם תרצה אתה מוזמן לבדיקה מקצועית ללא תשלום אצלנו במוסך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...