Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 263
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
הזמנתי כרגע סכין של LORD שהומלץ (מגיע גם עם להבי LORD וגם עם להבי SHARK) ו100 להבים של DERBY EXTRA, נראה מה מהם יותר טוב.

 

כולי התרגשות ותקווה שזה הפתרון!

יש משהו מומלץ יותר מהסכין של LORD ? לא בא לי לזרוק 50 שקל על סכין ואז אחרי תקופה לקנות סכין נוספת.

 

מעלה מהאוב.

המוט לורד נשבר לפני כחודשיים, מעצלנות בנתיים חזרתי לסכינים הרגילות

לאחר שימוש ממושך, הסכיני דרבי לא להיט, הגעתי למצב אבסורדי שמדי פעם אני נחתך אבל עם הסכינים הרגילות כלל לא

מחפש המלצה למוט איכותי יותר ולסכינים טובות יותר.

פורסם
מעלה מהאוב.

המוט לורד נשבר לפני כחודשיים, מעצלנות בנתיים חזרתי לסכינים הרגילות

לאחר שימוש ממושך, הסכיני דרבי לא להיט, הגעתי למצב אבסורדי שמדי פעם אני נחתך אבל עם הסכינים הרגילות כלל לא

מחפש המלצה למוט איכותי יותר ולסכינים טובות יותר.[/QUOT

.הכי טוב תער.

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
כל חברת merkur מעולה. ויש גם ידית מתכוונננת באלי אקספרס.

 

Adjustable Safety Razor Qshave Mens Shaving Double Edge Classic Safety Razor Blade Exposure Six Levels 1 handle

http://s.aliexpress.com/fQJzq2IJ

(from AliExpress Android)

עוד כסף שהוצאתי...רב תודות..

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

לא מבין איך הצלחת לשבור את המוט לורד.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

הגעתי הביתה ומצאתי אותו בשני חלקים, כנראה זה נפל

בכל מקרה זה לא היה אמור לקרות ..

 

יש דעות על הסכין המתכווננת ? נראית טוב, השאלה אם שווה או שעדיף מרקיור ?

פורסם

מאז שאחד החיילים של הבן שלי מצא את הפטנט עם הג'ינס, אנחנו לא קונים סכיני גילוח.

 

 

 

[video=youtube;h-4bhVpfxJM]

פורסם

מעניין לא ראיתי שאתם מתייחסים להבדלים בין זיפי שיער קשים ,ובני כמה ימים, מה הדרך הכי טובה להתמודד איתם?

מה הסכין שהכי תתאים לזקן כזה? ראיתי ביוטיוב מישהו מציע לעבור על השיער עם מכונה, ורק אחר כך לגלח עם סכין..

פורסם
מאז שאחד החיילים של הבן שלי מצא את הפטנט עם הג'ינס, אנחנו לא קונים סכיני גילוח.

 

[video=youtube;h-4bhVpfxJM]

 

רגע, יש לי חתיכת "סבון" בצבע לבן שהוא לפוליש עדין מאוד, מריחה שלו על הגינס ואז אני ממש משחיז ככה את הסכינים?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
רגע, יש לי חתיכת "סבון" בצבע לבן שהוא לפוליש עדין מאוד, מריחה שלו על הגינס ואז אני ממש משחיז ככה את הסכינים?

לא הבנתי את ההקשר לסבון.

 

אתה מבצע בדיוק את מה שנעשה בסרטון.

 

אני עם אותה הסכין למעלה מ-3 חודשים ומתגלח כל בוקר.

 

אגב, חשוב לחטא את הסכין עם אלכוהול.

פורסם
מעניין לא ראיתי שאתם מתייחסים להבדלים בין זיפי שיער קשים ,ובני כמה ימים, מה הדרך הכי טובה להתמודד איתם?

מה הסכין שהכי תתאים לזקן כזה? ראיתי ביוטיוב מישהו מציע לעבור על השיער עם מכונה, ורק אחר כך לגלח עם סכין..

אני בורכתי בזיפים קשים ורעים.

 

כשאני לא מתגלח שבוע ומעלה אני צריך לעבור על הכל עם מכונה, יש לי מכונת תספורת עדינה כזאת שקניתי לפני חמש שנים, עמידה למים שעובדת מצויין גם עכשיו, היא יוצאת מהארון כשאני צריך להוריד את הזקן ואין לי סבלנות לעבור על הכל לאט עם הסכין של פיליפס.

 

אני חייב לעדכן שהפיליפס עדיין עובדת מצויין מחודש אוגוסט, עדיין עם הראש המקורי.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...