Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם עקב קניית רכב חדש חזרתי לענייני הדייטלינג ובמוצש עשיתי נקיון לרכב והיום קניתי כמה חומרים אשמח לשמוע חוות דעת האם חומרים טובים והאם הדרך שבה אני מנקה טובה או שיש עוד מקום לשיפור...

אז ככה התחלתי ב

1. צינור מים כדי להוריד אבק ובעצם לכלוכים גדולים וקלים

2. עבדתי בשיטת 2 הדליים דלי אחד עם חומר(שלקחתי מחבר כנראה שלי נגמר) ודלי מים נקיים השתמשתי בכפפת מיקרופייבר עבדתי בצורה כזאת טבלתי את הכפפה ואז סחטתי אותה(דבר שבמחשבה שניה לפי דעתי היה טעות) ואז עברתי על הרכב כל פעם אזור יחסית קטן בצורה סיבובית ואחרי שעשיתי חצי רכב שטפתי שוב עם צינור כדי להוריד את הסבון.

3. אחרי שעשיתי את כל הרכב ושטפתי כמובן את כולו עם צינור ייבשתי אותו עם מטלית מיקרופייבר שלא ממש עשתה את העבודה רבתי איתה עד שבסוף יצא תוצאה שהייתי מרוצה ממנה....

אחרי החפירה הזאת אשמח לשמוע עצות לשידרוג השטיפה אני יקנה ווקס כנראה עוד חודש בערך אני חוזר לזה לאט לאט

ויש לי עוד כמה שאלות...

1. קניתי היום סבון לרכב של chemical guys דגם gloss&wash מה הפידבקים שלכם יש איזה עצות ספציפיות עליו?

2. קניתי גם מגבת ייבוש "וואפל" של מגייארס ממה שאני יודע היא סופגת טוב מה הדרך הכי טובה לעבוד איתה כדי שהיא לא תשרוט ולא תעשה סימנים?

ואיך בעצם לעבוד איתה אחרי כל שימוש לכבס או לכבס במים ולתלות?

 

תודה רבה לכם קהילה נהדרת.

פורסם

שלב הייבוש הוא חשוב מאוד, ואם אתה לא מנגב טוב באמת חבל על העבודה, התוצאה לא נראת משהו.

יש לך ONR? המחיר שלו ירד והוא חומר מעולה, הייתי מרסס קצת לפני השטיפה הראשונית במים, זה עוזר לפרק את הלכלוך.

תקרא על הדילולים שלו, מאוד חסכוני.

כל הקטע בשיטת 2 הדליים הוא שהכפפה תשאר נקייה בכל פעם שאתה מכניס אותה לדלי הסבון, וכמובן כשאתה נוגע ברכב, אם זה המצב - הכל טוב.

השמפו הוא סיטרוס? בקבוק צהוב? אם כן חשוב שתקרא את הדילולים ותדע את השימושים שלו. אחלה סבון.

מגבת וואפל לדעתי לפחות, מחייבת גרירה על הרכב, ראיתי כמה סרטונים בהם אומרים להספיג אותה במים לפני הייבוש ואז לסחוט ביד, בכל מקרה חשוב לוודא שהפח נקי לפני הייבוש, אחרת ייגרמו שריטות מיותרות. בהצלחה, ותקרא נעוצים כי יש שם הרבה תשובות לשאלות שלך.

פורסם
שלב הייבוש הוא חשוב מאוד, ואם אתה לא מנגב טוב באמת חבל על העבודה, התוצאה לא נראת משהו.

יש לך ONR? המחיר שלו ירד והוא חומר מעולה, הייתי מרסס קצת לפני השטיפה הראשונית במים, זה עוזר לפרק את הלכלוך.

תקרא על הדילולים שלו, מאוד חסכוני.

כל הקטע בשיטת 2 הדליים הוא שהכפפה תשאר נקייה בכל פעם שאתה מכניס אותה לדלי הסבון, וכמובן כשאתה נוגע ברכב, אם זה המצב - הכל טוב.

השמפו הוא סיטרוס? בקבוק צהוב? אם כן חשוב שתקרא את הדילולים ותדע את השימושים שלו. אחלה סבון.

מגבת וואפל לדעתי לפחות, מחייבת גרירה על הרכב, ראיתי כמה סרטונים בהם אומרים להספיג אותה במים לפני הייבוש ואז לסחוט ביד, בכל מקרה חשוב לוודא שהפח נקי לפני הייבוש, אחרת ייגרמו שריטות מיותרות. בהצלחה, ותקרא נעוצים כי יש שם הרבה תשובות לשאלות שלך.

קודם תודה רבה על התשובה שלך באמת אני עובר על הנעוצים עכשיו(פיספסתי הרבה חומר בתקופה שלא הייתי פה)

אז ככה אין לי onr אבל השאלה האם הוא באמת נצרך כי האוטו לא ממש צובר לכלוך אני מנקה אותו פעם בשבוע ככה שהלכלוך יורד בקלות.

כן השמפו הוא סיטרוס בקבוק צהוב, ממה שהבנתי הדילול שלו הוא 1:4000 באזור הפקק לדלי גם ראיתי את הסרטון של CG איזה שימושים יש לו?

עכשיו לגבי הייבוש שזה שלב דיי קריטי ממה שהבנתי והייתי עושה זה לעשות גרירה מלמעלה למטה וזהו יש עוד משהו שצריך לדעת?

×
×
  • תוכן חדש...