Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מיצובישי לנסר 2006 עם 165K, עבר טיפול תקופתי ב 150K במוסך.

 

ברצוני לעשות טיפול 15000 בעצמי.

1. החלפת שמן מנוע.

2. החלפת פילטר שמן מנוע.

3. החלפת פלגים.

4. החלפת פילטר אויר.

 

אבקש המלצות לשמן מנוע ופלאגים.

היכן ניתן לקנות פילטר אוויר \ פלאגים \ שמן מנוע באיזור חיפה ?

ככל הנראה אקנה פילטר שמן מקורי ממוסך כולמוביל.

כמו כן האם ניתן לבצע את ההחלפת שמן מנוע ללא בוקים ?

 

תודה.

פורסם

פלאגים - BKR6E-11

 

שמן מנוע הייתי בוחר ב-5W40 סינטטי מלא

 

קיבולת השמן 3.3 ליטר.

 

קפוץ ל-ים חלפים בחיפה, תקנה שם הכל כולל פילטר השמן המקורי. אין צורך להגיע לכלמוביל.

 

אפשרי ללא בוקים אך לא סימפטי במיוחד. בכל מצב אל תעבוד מתחת לג'ק בלבד.

 

מצורף כל דף המידע על המנוע:

 

LANCER Technical specification _ Autodata.pdf

Stay Dirty

פורסם

אכן דיזל, הוא לא עומד בתקנים הרגילים של API לבנזין.

 

תחזיר לחנות ותבקש כזה:

 

http://www.justmotor.co.il/products/758876/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-VALVOLINE-SYNPOWER-5W40

 

או כל שמן סינטטי מלא אחר בצמיגות 5W40, אם יש להם יורול זה מעולה כי הוא זול מאוד.

Stay Dirty

פורסם (נערך)

אסף, אפשר בבקשה גם את דף המידע של המנוע 2000 סמ״ק? 4G63 לנסר קלאסיק 2005 ללא טורבו

האם הפלאגים אותם פלגים?

ויש לך דגם של הפילטר שמן?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי 318i
פורסם (נערך)

וודאי, בבקשה:

 

4G63.pdf

 

אין מק"ט פילטר שמן אבל זה לא משנה אתה פשוט מבקש מקורי בכל חנות חלפים.

 

עריכה: לפי MANN זה אותו פילטר שמן כמו של יונדאי. אם אתה מאזור השרון אשמח לתת לך אחד כזה ב-20 שקל.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

תודה רבה אסף!

שאלה נוספת לגבי הפלגים

במסך שהעלת רשום שהפלג שצריך הוא IGR6A11 של NKG אשר אני לא מוצא אותו בשום מקום כמעט (יש חבר שחוזר מארה"ב וחשבתי שיביא איתו)

בדקתי באתר של NGK וראיתי מספר דגמים אחרים, אך לא יודע מה לבחור, צירפתי צילום מסך

[ATTACH=CONFIG]449885[/ATTACH]

 

 

תודה רבה!

פורסם

בכל מקרה אין טעם לקנות אותו בארץ כי זה פלאג אירידיום. תזמין מארה"ב ב-300 שקל לסט:

 

http://www.ebay.com/itm/MITSUBISHI-LANCER-2-0-12-04-01-08-4G63-NGK-IRIDIUM-SPARK-PLUGS-x-4-IGR6A11-/151352446757?hash=item233d4f0f25:g:6jsAAOSwEK9TwAOr

 

עריכה: או עם חבר שחוזר מארה"ב.

Stay Dirty

פורסם

רק הסוג הזה מתאים?

מה שמראים באתר של NGK לא טוב?

אפילו ה-Laser Platinum יותר זולים מהפלג הנ"ל, השאלה אם מתאים

plugs.jpg

פורסם (נערך)

תודה, שאלה אחרונה ברשותך

יש לך מושג למה אין איזכור למצת הזה באתר של NGK? לא לפי הדגם

IGR6A11 ולא לפי המקט שלו 5743



מעניין

אולי החליפו לו את השם, או שיצא דגם מחליף?

 

עריכה: באתר אנגלי, שלא יודע אם הרשמי מצאתי

http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=8514

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי 318i
פורסם
בכל מקרה אין טעם לקנות אותו בארץ כי זה פלאג אירידיום. תזמין מארה"ב ב-300 שקל לסט:

 

http://www.ebay.com/itm/MITSUBISHI-LANCER-2-0-12-04-01-08-4G63-NGK-IRIDIUM-SPARK-PLUGS-x-4-IGR6A11-/151352446757?hash=item233d4f0f25:g:6jsAAOSwEK9TwAOr

 

עריכה: או עם חבר שחוזר מארה"ב.

ניתן להשיג אצלנו ב 350 שקל

×
×
  • תוכן חדש...