Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עסקת ליסינג AVIS אקספרס - החוויה שלי מתחילתה ועד סופה.


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 1732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באויס לא. בחברות אחרות כן.

אני קיבלתי הצעה בזמנו מאופרייט על 208.

 

מה שאויס אמרו שאחרי העסקה הרכב פשוט שוכב במגרש כמו אבן שאין לה הופכין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חבל שא״א על מכוניות ייחודיות קצת יותר.

לדעתי זה מוציא את עיקר העוקץ מהעסקה הזו.

 

רכבים כמו ה-i20 (המאובזר) ניתן למכור בקלות בשוק החופשי במחירון, או לפחות קרוב אליו.

גם אין חשש משמעותי ברכב כזה להישאר איתו עוד שנה-שנתיים אחרי תום האחריות, ולכן לא משתלם במיוחד להתחדש אחרי שלוש שנים בלבד (מה גם שבדר״כ ה׳חידוש׳ בדגמים החדשים הוא לא עצום ולא מפתה כ״כ להחליף).

 

אם העסקה הייתה מוצעת בתנאים אטרקטיביים גם על מכוניות שהן מנייה בטוחה פחות, כמו אלו עם הגירים הבעייתיים (צ'מפיון) או עם סחירות שנויה במחלוקת (צרפתיות) - זה היה ממש מפתה.

בדיוק ברכבים האלה משתלם להחליף כל שנתיים-שלוש, כשהאחריות נגמרת ומעט קשה למכור - ומנגד יוצאים דגמים חדשים שהם באמת יותר מעניינים.

 

אני גם לא חושב שזה לא יהיה משתלם לחברות הליסינג - מקסימום ההחזר החודשי יהיה טיפה יותר גבוה, ובעיקר - אם הן יציעו את העסקה גם לרכב יד שנייה, יהיו מספיק קופצים על הרכבים האלו.

עריכה אחרונה על ידי mogo
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עסקאות על רכבי יד 2.

 

וכמו שאמרתי - העסקאות הן על רכבים שהחברה מקבלת עליהן הנחה יפה. בזמנו שהאופל קורסה הוחלפה קיבלו עליה מחירים מעולים.

שנשארו הרבה 208 1.6 גם כן.

 

תלוי מה יש ליבואנים במלאי בזמן שאתה מחפש.

כמו שאמרתי, מי שגמיש, כנראה יגיע לעסקה הוגנת. מי שמחפש משהו ספציפי - פחות מתאים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי עסקה כזו לפני כמה שנים טובות על סיטרואן C4 בפריים ליס של לובינסקי. למי שרוצה רכב כזה שהסחירות שלו נמוכה זה יכול להיות פתרון טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע מעניין.

מה קורה אם לא מעוניינים יותר ברכב לאחר, נגיד, שנה?

 

בעסקה הספציפית הנ"ל אתה משלם "קנס" שהוא אחזים משווי הרכב ובהפחתה של המקדמה.

אם תחזיר אותו בשנה הראשונה- תשלם 12% משווי הרכב.

אם תחזיר אותו בשנה השנייה- תשלם 10% משווי הרכב.

אם תחזיר אותו בשנה השלישית- תשלם 8% משווי הרכב.

 

כמובן שהאחוזים הללו נלקחים בהתאם למחיר המחירון ביום ההחזרה של הרכב ושוב- בניכוי של המקדמה.

כלומר אם החזרת אותו אחרי שנה וחצי ונדרשת לשלם 9,000 שקלים שהם 10 אחוז ממחיר הרכב בשנה השנייה, ושילמת מקדמה של 7500₪, תצטרך לשלם בסך הכל 1500 שקלים כ"קנס".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שא״א על מכוניות ייחודיות קצת יותר.

לדעתי זה מוציא את עיקר העוקץ מהעסקה הזו.

 

באוויס טוענים שיש עסקה כזו על כל רכב שתבחר- רק תבחר. (אני ביררתי על מאזדה 2 SPORT עם מושבי עור לבנים).

כמו שאמרו מעליי, סביר שהמחיר יהיה פחות נוח מרכבים זולים יותר או כאלה שמקבלים עליהם הנחה יפה מהיבואן.

 

הכל עניין של טיימינג :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי יש פה יתרון אחד בלבד מצד הקונה וזה ה"אי" התעסקות עם המכירה בעתיד, הם משחקים על זה חזק היום. וזה עובד כי הפכנו לדור של כמה שפחות להתאמץ... כמו האמריקאים, רוצים הכל מהר כאן ועכשיו זמין ולכל דבר יש מחיר.

 

ליסינג הרכב לא שלך.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו זה לא מדויק.

 

יש פה עוד יתרון, גדול יותר.

אי צורך לשים סכום של מאה אלף שקל במעמד הרכישה.

 

זה שהרכב *לא* שלי, זה ממש לא מעניין אותי. כי רכב זה לא נכס. זאת הוצאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעסקה הספציפית הנ"ל אתה משלם "קנס" שהוא אחזים משווי הרכב ובהפחתה של המקדמה.

אם תחזיר אותו בשנה הראשונה- תשלם 12% משווי הרכב.

אם תחזיר אותו בשנה השנייה- תשלם 10% משווי הרכב.

אם תחזיר אותו בשנה השלישית- תשלם 8% משווי הרכב.

 

כמובן שהאחוזים הללו נלקחים בהתאם למחיר המחירון ביום ההחזרה של הרכב ושוב- בניכוי של המקדמה.

כלומר אם החזרת אותו אחרי שנה וחצי ונדרשת לשלם 9,000 שקלים שהם 10 אחוז ממחיר הרכב בשנה השנייה, ושילמת מקדמה של 7500₪, תצטרך לשלם בסך הכל 1500 שקלים כ"קנס".

 

תודה על ההסבר המפורט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הסקירה. אני אישית לא הכרתי עסקה כזו.

אני חושב שהיתרון הגדול כאן הוא שבאמת מי שאין לו 100K לרכב חדש יכול פשוט לקחת רכב ל-3 שנים ולא צריך להסתבך עם רכבים יד שנייה, למי שזה סיבוך עבורו.

סה"כ עסקה טובה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליסינג הרכב לא שלך.

 

גם רכב שמשועבד לבנק או חברת מימון, הוא לא באמת שלך.

 

או, אם יש לך מסחרית/ג'יפ/טנדר/משאית, אז גם אם הוא נרכש ב100% מזומן, המדינה יכולה לגייס אותו בשעת חירום (אני חושב שפעם זה גם היה רכבי מנהלים).

 

אני חושב שהעיסקה של אוויס יכולה להיות פתרון טוב למי שרוצה לנסוע ברכב חדש בלי להשתעבד אליו.

 

אולי אעשה דבר כזה עם האוטו הבא שלי (שככל הנראה יהיה חדש, כי כבר נמאס לי להתעסק עם גרוטאות במצב התפרקות כזה או אחר [emoji35] ).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Nakamichi, תוכל לפרט מה מחיר חבילת האקספרס (בסך הכל או כל חודש), ובמה היא שונה מתחזוקה עצמית של הרכב?

*האם הרכב מטופל במוסך מורשה בהתאם להוראות היצרן.

*האם ביטוח החובה והמקיף דומה למה שהיית משיג בתור אדם פרטי (מבחינת הכיסויים), ומה הכוונה בהשתתפות עצמית גבוהה (עד כמה)?

*האם יש דברים שלא נכללים בחבילה (לדוגמה, צמיגים, מגבים וכדומה).

 

בנוסף, בהנחה ומחיר העסקה ל-36 חודשים הוא כ-40 אלף, האם מקדמה ראשונית גבוהה יותר משפיעה על סך מחיר העסקה?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקדמה גבוהה יותר המחיר החודשי יותר נמוך. ממה שאני שמתי לב המחיר הכולל כמעט ואינו משתנה.

 

בקשר לחבילת האקספרס. היא כוללת ביטוח חובה וסוג של ביטוח מקיף. ההשתתפות העצמית גבוהה (2000₪).

 

היא כוללת טיפולים - לא בהכרח במוסך מורשה יבואן.

 

לגבי צמיגים, מגבים וכו׳ - אני לא בטוח.

 

בכל מקרה העלות של החבילה ליונדאי i20 היא 350₪ בחודש.

 

זה לבד יוצא לי פחות מעלות של ביטוח חובה ומקיף שאעשה לבד.

אז מכאן מבחינתי הכל בונוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...