Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עסקת ליסינג AVIS אקספרס - החוויה שלי מתחילתה ועד סופה.


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 1732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא ממש הבנתי במה מסלול זה עדיף ביחס ללקיחת הלוואה מהבנק שלך בתנאים טובים עם תשלום קבוע למשך כמה שנים.

 

בעיקר נוחות.

 

שאתה לוקח הלוואה - אתה לוקח מהבנק 100 אלף ש״ח והולך וקונה רכב.

 

שאתה עושה עסקה כזאת, אתה שם מקדמה בין 8-20 אלף ואז החזר חודשי שנמוך מהחזר של הלוואה גדולה ובסוף התקופה פשוט מחזיר את הרכב.

 

הרכב מגיע בלי שום זיהוי חיצוני של אויס (כלומר השחורה היא לא שלי.. )

 

ההסכם הבסיסי הוא 20 אלף ק״מ בשנה. לנו זה מספיק, אבל בודאות יש אפשרות להרחיב כמו שzvit אמר.

 

סמוראי87 - לי יוצא בערך 40 אלף ל36 חודשים.

אני מניח שירידת הערך הריאלית לא תהיה רחוקה מזה.

עריכה אחרונה על ידי Nakamichi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 141
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היתרון בעסקה כזו מעבר למה שנאמר כבר הוא שאתה בעצם בעקיפין נהנה מחלק מההנחה שחברת הליסינג מקבלת על הרכב. זו הסיבה שהם יכולים לתת לך לשלם בערך את ירידת הערך הריאלית ועדיין להרוויח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממש הבנתי במה מסלול זה עדיף ביחס ללקיחת הלוואה מהבנק שלך בתנאים טובים עם תשלום קבוע למשך כמה שנים.

 

איך אתה לא רואה את ההבדל?! אתה יודע מראש כמהתעלה לך אחזקת הרכב לעומת הרכישה הרגילה, בה אתה תלוי במחירון הרכב בסוף התקופה.

 

זה בדיוק ההבדל בין הלוואה בריבית קבועה לבין הלוואות צמודות למדד או לפריים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם מתוך עניין, ומקווה חס וחלילה שלא יצא לך לגלות,

 

אבל איך יתייחסו לרכבים שעברו תאונות? האם הם ידרשו תוספת כסף בהתאם להפחתות של השמאי?

 

ומה הם יעשו במקרה של תאונות שלדה שבהם ירידת הערך המסחרית גדולה בהרבה מההפחתה עקב התאונה עצמה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במידה ויש תאונה והרכב מבוטח באופן חיצוני - הפוליסה משועבדת לאויס.

 

במידה והרכב מבוטח אצל אויס - אתה משלם השתתפות עצמית אם אתה אשם וזה בעיה שלהם מפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין בהלוואת בנק יש לי הרושם שייצא יותר טוב - גם אם לא יודעים במאה אחוז כמה יוצא כל תשלום. יתרון יחסי הוא שלא מתעסקים עם המכירה כשנגמרת התקופה. מצד שני, הרכב לא שלך כך שזה כמו ליסינג/שכירות וייתכן ולא כל רכב שתרצה יוכלו לספק לך (דגם, גרסה, צבע וכו').

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברון - אין הגבלה. יש תמחור בהתאם לנסועה.

 

כיוון שמרבית האנשים לא עוברים ה-20 אלף ק"מ בשנה ברכבם הפרטי זה מכסה לך את רוב המקרים במחיר הבסיס.

את המיעוט שלא - אפשר להתאים את העסקה עם מחיר הק"מ המצופה.

 

בגדול - לטעמי - מי שמוכן להתפשר על הדגם ולקחת רכב שמשתלם בעסקה (נניח I20 ולא קיה ריו לדוגמא), נוסע נסועה ממוצעת או אפילו יותר - העסקה די טובה.

 

מי שמחפש רכב ספציפי בקונפיגורציה מסויימת (רק פולו GTI עם חיישנים גרפים ומתלים אדפטיבים בצבע לבן שנהב) ונוסע 50 אלף ק"מ בשנה לדוגמא -אז העסקה לא רלוונטית כל כך.

 

כמו שכתבו - הם יכולים להעביר אלייך הנחות על רכבים שהם מקבלים במחיר טוב.

מישהי שעובדת איתי קיבלה קרוז במחיר פ33ה. את הקורסות האחרונות שנותרו מהמודל הישן הם נתנו מחירי חיסול. כל פעם יבואן נתקע עם מלאי - מ'צפר את חברת הליסינג להעיף אותו - ומי שלא נעול יכול לקבל את הרכב בהטבה מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם את האפשרות לירכוש בסוף התקופה את הרכב בהנחה . עכשיו מסימים 3 עסקאות כאלה. 2 עם מזדה 2 ואחד עם פיקנטו

1 המזדות היא עם 14000 ק"מ .עדין מי שמחפש מזדה שמורה שווה לירכוש אותה מהם . מחזיר אותה בעוד חודש

עכשיו עשיתי עיסקה אחרת עם דאציה אבל הפעם מימון מהבנק

הריביות נמוכות גם ככה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העסקה מהסוג הנ״ל נחמדה, אך היא אטרקטיבית רק לדגמים מאד ספציפיים. בזמנו בדקתי עסקה דומה לסיאט לאון 1.2 ידנית, ויצא שהרכב יאבד כ-60% מערכו לאחר 30 חודש שנשמע כעסקה גרועה מאד.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסיכום, העסקאות האלו מסקרנות.

אני מנסה להבין למה שמישהו שמעוניין ברכב ליסינג סטייל איי20 *לא* יעשה עסקה כזו, ולא ממש מצליח להבין. 40קיי אכן קוהרנטי לירידת הערך, כך שאני לא מוצא נק' לשלילה..

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי עסקה כזאת מתאימה רק למישה רוצה להחליף רכב חדש כל שנתיים וחצי או שלוש שנים. ופחות טובה למישה רוצה להחליף רכב חדש כל חמש שנים למשל .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוריאו - כי בפועל אתה כן משלם מעבר לירידת הערך. כמה אלפים לפה או לשם. תקרא לזה מחיר הנוחות.

מה גם שכמו שאמרתי - יכוונו אותך מאוד לדגם ספיציפי עם הנחה יפה. אם יש לך דודא לדגם מסויים, אז זה גם זה פחות מתאים.

וכמו שלדירף אמר. אם אתה לא מתכנן להחליף כל שלוש שנים אלא לרכוש ו"להתקע" עם הרכב. יש אופציות עדיפות.

 

אני מצאתי בשיטה יותר יתרונות מאשר חסרונות ולכן המשכתי לעסקה חדשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1732 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...