Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש באפשרותי לקנות פולו ג'י טי איי שנת 2000 כמובן (יובאה שנה אחת בלבד)

הרכב במצב פנטסטי!! 36,000 קילומטר..(אין טעות באפסים ..:))..

יד ראשונההההה!

הרכב שמור בטירוף לא עבר כל היתעללות!! מטופל בזמן ובחברה כמובן..

השאלה שלי היא כמה הייתם אתם משלמים על רכב כזה נדיר לכשעצמו לאני כמעט משוכנע כי אין אפשרות למצוא פולו במצב דומה בארץ..

המחירון הוא 67,590 על פי לוי יצחק..

 

תודה.

פורסם

תציב את הנתונים לתוך האתר של לוי יצחק באינטרנט ותראה כמה מגיע לו.

אני אישית הייתי מוכן לשלם איזה 2-3 מעל המחירון עבור פולו יד 1 עם ק"מ כזה.

 

ו"גרשון", הרכב הזה נחשב מבוקש וגם דיי נדיר אחד כזה שהוא מתחת ליד שלישית / 100 אלף ק"מ

אמנם הוא לא מבוקש בטירוף כמו הצרפתיות החמות שעולות רבע ממחירו ולכן זמינות להרבה יותר אנשים,

אבל הוא מספיק מבוקש כדי להמכר באלפים בודדים מעל המחירון.

 

(אני אישית חיפשתי פולו GTI חודש שלם והיחידה שמצאתי היתה יד 4,והפגזתי מודעות חיפוש בכל מדיה אפשרית, נכנסתי לכל 70 הלוחות שבפורום הזה כמעט על בסיס יומיומי )

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תשלם כמה שאתה חושב שזה שווה .

תעשה השוואה מול אלטרנטיבות ותראה איזה מכוניות אחרות בסכום הזה אתה יכול לרכוש.

אם אין אפשרות למצוא רכב כזה במצב כזה וזה בדיוק מה שאתה מחפש כבר הרבה זמן, אז מה ההתלבטות ? הרי ללוי יצחק אין כאלה במלאי .

פורסם

כבעל רכב כזה לשעבר (אני אומר לשעבר וממש מתבאס) הייתי אומר לך שגם 75 הייתי נותן!!!

אני מכרתי לפני קצת פחות משנה ושלי הייתה יד שניה עם 72000 קילומטר ללא תאונות וללא תוספות ב- 4 מעל המחירון.

הרכב הזה הוא מדהים מבחינת היופי שלו הפנימי והחיצוני.

הרכב אומנם לא רכב ספורט אלה רכב ספורטיבי אבל הוא מהנה לנהיגה.

שיהיה בהצלחה ואם לא תקנה יש לי חבר שמעוניין אז אשמח לקבל את הטלפון שלו.

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

×
×
  • תוכן חדש...