Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

להלן מחירי מאזדה 3 נפח 2000 (כולל אגרת רישוי) שלגביהם אני מתלבט:

1. המחיר אצל היבואן לספיריט הוא 142K.

2. אקטיב עולה שם 134K.

3. בקל אוטו מציעים את האקטיב ב 117K.

אגב, ספיריט משומשת שנת 2014 תעלה 108K ושנת 2015 תעלה 119K.

 

המחיר בקל אוטו פשוט מפתה, אך לא לגמרי ברור לי מה ההשלכות של רכישת רכב מהם. שאלתי והמוכר טען שיש בלוי יצחק הורדת ערך ממחיר מחירון של 4% ורק לשנתיים הקרובות. אחר כך אין. והוא גם טוען (והראה לי רשיון) שהרכב לא נרשם כליסינג. יד ראשונה היא אכן קל אוטו אך לא רשום סעיף ליסינג ברישיון. שאלתי אם זה רכב שעומד שם, אז הוא אמר שהוא מזמין רכב חדש מהיבואן בדיוק כמו שארכוש ישירות מהיבואן וטען שזה יקח 21 יום.

 

הוא גם יעץ לי לרכוש ב 2016 דרכם, באותו מחיר אך הרכב יהיה שנת 2016 ולא 2015.

 

האם אתם ממליצים לי לרכוש מקל אוטו?

 

בכוונתי להחזיק ברכב לפחות 4 שנים.

עריכה אחרונה על ידי xena
פורסם

בקארקוסט ומוטודיל מציעים בתקופה האחרונה גם את ה-3 ספיריט בפחות מ-130K.

היית אצל היבואן וקיבלת הצעת מחיר או שזה מבוסס על המחירון? היה מבצע במאזדה לא מזמן, בשגרה הם לא מאוד גמישים אבל לפעמים יש רכבים ספציפיים שהם משחררים במחירים לא רעים.

איך השוק יקבל את המכוניות האלה עוד 4 שנים? עדיין קשה לחזות.

התופעה של רכישת רכבים חדשים מליסינג הולכת ומתפשטת אבל לדעתי עדיין לא מספיק כדי לדעת בדיוק מה יקרה איתם בעתיד בשוק המשומשות שגם ככה מאוד תחרותי היום והוא שוק של קונים ולא של מוכרים.

פורסם

הם מוכרים הכל, לפעמים צריך להפעיל קצת לחץ, מוזר ביותר אבל ככה זה עם הדגמים הבסיסיים בדלק מוטורס.

פורסם

ברור קשקוש, אבל את מבינה את ההיגיון בהפחתה של 12%? ואיך בכלל רואים מי היד הראשונה אם ברישיון יהיה כתוב רק שמי ושום סעיף ליסינג?

פורסם

אפשר לראות בהיסטוריית בעלויות אם הרכב היה רשום על שם אדם פרטי\סוחר\חברה בעבר.

בעת המכירה, חלה עליך חובת גילוי נאות, אתה חייב ליידע את הקונה בהיסטוריה של הרכב.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

ולמה יש הפחתה של 12%? ופה אני רואה שמדברים על 22% הפחתה. אני לא מצליח להבין למה אם בפועל אני הייתי היד הראשונה שלו והוא לא היה באמת רכב ליסינג. אפילו הפחתה על היותי יד 2 היא לא הגיונית. מישהו מבין את הרציונאל מאחורי כל זה?

פורסם

אתה מקבל עכשיו 17 אלף ש״ח הנחה.

 

עוד 4 שנים הרכב יהיה שווה נניח 60 אלף? 22 אחוז זה בערך 13.5 אלף.

 

אתה כבר מרווח.

 

בהנחה והרכב שמור אז לדעתי לא תתקשה למכור אותו בקצת יותר ומצד שני קח בחשבון שגם על פרטי לחלוטין מהיבואן לא תקבל מחירון מלא. ככה לפחות קיבלת את ההנחה ברכישה.

 

אני הייתי מעדיף רווח גדול ובטוח עכשיו מאשר אופציה להרוויח אחר כך. רק שתדע שקל אוטו לא הכי זולים ב0 ק״מ - ממליץ לך לעשות טלפונים גם לחברות אחרות.

פורסם

תודה.

 

טוב, החלטתי. מאזדה 3 ספיריט חדשה 0 ק"מ מליסינג ב 128K. מאחר ואחזיק ברכב לפחות 5 שנים, לא מתרגש מהפחתה במחיר בשעת המכירה.

 

לא רואה טעם לרכוש משומש, כי אנשים עפים על עצמם עם המחירים. אני גם רוצה האצ'באק ויש ממש מעט ביד2.

פורסם

ההבדל הוא שאצלך העליה לכביש תהיה סוף 2015 ואצלו 2016, יתבטא במחירון.

 

ד"א איך הגעת ל-129? המבצע לא היה 10K הנחה?

Mazda 3 2.0 SPIRIT

×
×
  • תוכן חדש...