Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

הגיע הזמן להחליף את הפוקוס 1.6 המזדקנת שלי ברכב חדש, מדובר על עסקת ליסינג תפעולי ממקום העבודה.

 

אני פוזל לכיוון רכבי המיני החדשים מכיוון שברוב המקרים הספסל האחורי נשאר מיותם מנוסעים ונראה לי שהחסכון יכול להתבטות בכמה מאות שקלים בחודש (מבלי להכניס את עניין ההפרשות).

 

מקריאה וצפיה במבחני דרך, נראה לי שרוב מכוניות המיני בארץ רועשות, די צפופות ולא תמיד מאובזרות.

 

הדרישות שלי הן: נסיעה נוחה ושקטה יחסית - שיהיה נעים לעבור ברכב גם נסיעות לצפון / אילת, אבזור מודרני (I20 נפלה כאן), לא עגלה, וש2 מבוגרים ממוצעים יכנסו מאחור בלי לסבול מכאבי גב- לגבי מרווח הרגליים; אסתפק בסביר.

 

הסתכלתי על הקליאו, מאזדה 2 והפאביה. המאזדה בעלת שווי שימוש מאוד יקר ברמות הגבוהות ולכן לא בטוח שהיא משתלמת.

אשמח לקבל המלצה או פידבק ממי שלקח מיני בליסינג תפעולי.

תודה!

פורסם (נערך)

מה דעתך על הספארק החדשה שתושק ב-6 לדצמבר בארץ? לי נראית כמו עסקה משתלמת מאוד.

הייתי חושב על ה-208 המחודשת, לדעתי עם מושבים ונוחות נסיעה מהטובות בקטגוריה (אם לא הטובה שבהן).

אתה נעול על ליסינג?

עריכה אחרונה על ידי bencl100
הוספה
פורסם
מה דעתך על הספארק החדשה שתושק ב-6 לדצמבר בארץ? לי נראית כמו עסקה משתלמת מאוד.

הייתי חושב על ה-208 המחודשת, לדעתי עם מושבים ונוחות נסיעה מהטובות בקטגוריה (אם לא הטובה שבהן).

אתה נעול על ליסינג?

 

קצת צורם לי המפרט של ה208, מינימליסטי יחסית.

ליסינג עדיף עבורי, ההתעסקות שבקניה ומכירה / טיפולים / ביטוחים ודלק יצאו בערך אותו הדבר כמו לקנות רכב

וזה חוסך זמן.

פורסם

מה חסר לך שם? יותר בכיוון פינוקים (הנעה ללא מפתח ושות') או מערכות בטיחות אקטיביות (שיש במאזדה הכי בכירה ובפאביה)?

אשמח אם תפרט

 

יש בכלל את רמות הגימור שאתה מחפש בליסינג? (לדעתי- ב-208 היחידה שיש, ב-2 דיינמיק ובפאביה אמבישן (סטייל אני מאמין שאין למרות שיש שם הרבה פינוקים, האקטיב דלה באופן מחפיר)).

קח בחשבון שמכירה (אם תמכור ולא תחזיר) של רכב ליסינג קשה יותר ולרוב מטפלים ברכב עם חלפים זולים ולא מקוריים.

פורסם
מה חסר לך שם? יותר בכיוון פינוקים (הנעה ללא מפתח ושות') או מערכות בטיחות אקטיביות (שיש במאזדה הכי בכירה ובפאביה)?

אשמח אם תפרט

 

יש בכלל את רמות הגימור שאתה מחפש בליסינג? (לדעתי- ב-208 היחידה שיש, ב-2 דיינמיק ובפאביה אמבישן (סטייל אני מאמין שאין למרות שיש שם הרבה פינוקים, האקטיב דלה באופן מחפיר)).

קח בחשבון שמכירה (אם תמכור ולא תחזיר) של רכב ליסינג קשה יותר ולרוב מטפלים ברכב עם חלפים זולים ולא מקוריים.

 

חסר אבזור שיש כסטנדרט במשפחתית מודרנית - מערכת/ות בטיחות, קמצנות על האינטריור (אין אפילו ריפוד עור להגה), מזגן מכני, חיישני רוורס או מצלמה ועוד.

בליסינג תפעולי אני לא מתעסק עם המכירה של הרכב. החוזה הוא ל-3 שנים ובתום התקופה הרכב נלקח לעולם שכולו טוב....

פורסם

איזה דגמים יש לך לקחת?

אם נוחות מסיעה ושקט הם הפרמטר המוביל- אז קח 208? למרות מה שאמרת. אם הן עדיין חשובות אבל לא ממש- קח פאביה. המאזדה דיי קשיחה בנסיעה והמרווח בינוני. תנסה לברר על הספארי החדשה.

פורסם
איזה דגמים יש לך לקחת?

אם נוחות מסיעה ושקט הם הפרמטר המוביל- אז קח 208? למרות מה שאמרת. אם הן עדיין חשובות אבל לא ממש- קח פאביה. המאזדה דיי קשיחה בנסיעה והמרווח בינוני. תנסה לברר על הספארי החדשה.

 

כרגע אין הגבלה לדגם מסויים...

פורסם

היי,



יש לי מאזדה 2 אקטיב(ליסינג תפעולי)2015,ניסיתי לבקש את הדיינמיק אבל הבוס התקמצן
:wink:

אצלי כ חודש (כ 2500 ק"מ),ביום יום נוסע ת"א - רשל"צ, בוצעו נסיעות ארוכות : ת"א- אילת,ת"א - רמת הגולן.


התרשמותי הראשונית(בעיקר בהשוואה ליונדאי i20,2012 שהחלפתי):


עיצוב חיצוני - בעיניי יפה,הרכב יותר ארוך ממה שהיה נראה לי בתמונות,ולטעמי יפה בעיקר במבט מהחזית ומהצד.


עיצוב פנימי - אהבתי,נוח לשימוש,משולב קרבון(או דמוי) שנראה יפה,"עיצוב נקי".


איבזור - גם שזו הגרסה הבסיסית,האיבזור סביר(ולדעתי מאובזר יותר מהגרסאות הבסיסיות של דגמים מקבילים),יש כפתור הנעה שזה נחמד(ללא מפתח),יש כפתור מצב ספורט - אהבתי , יש בלוטוס מובנה, זה הדברים היוצאי דופן,חבל שהמראות לא מתקפלות חשמלית ושאין משענת ליד.


נוחות - טוב האמת שהרכב קצת קשיח,בכביש טוב הכול סבבה ,אבל בכביש משובש הוא קצת קופצני וקשיח(לדעתי מה שגורם לו מצד שני להתנהגות כביש טובה.),כיסאות מקדימה - המרווח בסדר, המושב של הכיסא קצת קצר, סה"כ הוא סביר אבל בנסיעה ארוכה(אילת)כבר קצת פחות נעים. כיסא /מרווח מאחורה - לא נבדק.


התנהגות כביש/חווית נהיגה - אהבתי,הרכב מגיב ומתנהג טוב,גם במצב הרגיל ובמצב ספורט בכלל סבבה,אפשר גם לשים את ההילוכים במצב מניואל שזה גם נחמד(במיוחד במצב "ספורט").


צריכת דלק - לא ממש בדקתי(יש לי דלקן),לדעתי יותר חסכוני מהיונדאי.


בג'אז - לא ענק אבל יש מקום.


רעשים - מהמנוע רק בהתנעה, רוח מעל 100 קמ"ש קצת רועש.


לסיכום : באופן אישי אני מרוצה מהרכב,אם אתה מחפש רכב קצת יותר מהנה לנהיגה על קצת חשבון נוחות - שווה בדיקה,לדעתי שווה לקנות את הדיינמיק.




 



 

 



פורסם

תודה!

 

העניין הוא שייתכן ובקרוב אתגורר במרחק של כ-4 ק"מ ממקום העבודה (ת"א). אני עדיין אשתמש ברכב בסופי שבוע לטיולים

ובאמצ"ש לנסיעות מנהלתיות, וייתכן ואף שאעבור בעתיד הלא רחוק לעיר אחרת, לכן אך המטרה היא היא להחזיק רכב אך לחסוך בעלות החודשית עד כמה שניתן.

האם לדעתכם ברכב סופר מיני תורגש ירידה משמעותית בנוחות לעומת משפחתית כדוגמת הפוקוס הנוכחית?

×
×
  • תוכן חדש...