Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה עד 110,000 שקל


Tibbyle
שימו לב! השרשור הזה בן 3082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הייתי ממליץ לרדת מהקיה ריו עקב גיר 4 הילוכים בלבד ונוחות נסיעה קשיחה יחסית(בסופו של דבר זה סובייקטיבי ועדיין).

לדעתי 208 מול פאביה מול 2.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הייתי ממליץ לרדת מהקיה ריו עקב גיר 4 הילוכים בלבד ונוחות נסיעה קשיחה יחסית(בסופו של דבר זה סובייקטיבי ועדיין).

לדעתי 208 מול פאביה מול 2.

 

אוקיי, אבל גם לרדת מה 208..

נראה לי נשארנו עם שתי פיינליסטיות: פאביה מול ה 2.

נסיעת מבחן תפתור לך את הבעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אתה החלטת לגבי ה208 ואני עדיין הייתי שוקל אותה. שים לב שרשמתי לדעתי ולא קבעתי קביעה אוניברסלית.

גם הגיר של הסקודה לא 100 אחוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי מקבל את התיקון.. לדעתי האישית בלבד כדאי לרדת מה- 208 (וגם מהקליאו) רק בגלל חוסר אמינות של המותג, וסחירות נמוכה ואיבוד ערך. אם זה משהו שפחות רלוונטי לך, אז לך על זה, לא נהגתי עליה אבל שמעתי שאיכות הנהיגה ממש טובה.

הגיר של הסקודה ושל כל הקונצרן אכן היה קטסטרופלי עד 2012 או 2013, אבל למיטב ידיעתי הם שיפרו אותו משמעותית..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההסבר המפורט, למרות שמאוד מוזר לי מה שאתה רושם.

הצצה קטנה במפרט של שלוש הרכבים מראה נתונים אחרים לגמרי.

המומנט של הפאביה חזק בהרבה משלושת הרכבים, גם תאוצה 0-100 היא היחידה שיורדת מתחום 10 השניות, שני הרכבים בעלי מומנט נמוך הרבה יותר ועושות 0-100 בשניה אחת יותר מהפאביה.. נהגתי על המזדה, והיא ממש לא היתה לי נוחה, נסיעה של חצי שעה עשתה לי כאב גב וזזתי בחוסר נוחות בכסא (אבל זה משהו אינדיבידואלי, למרות שאני שומע הרבה על חוסר הנוחות שלה)

דווקא בפאביה הרגשתי את הכח שלה בתאוצה.. מזדה גם יותר יקרה טיפה ומבחינתי ירדה מהפרק.. פולו לא מאובזרת כמו שצריך בטווח מחירים הזה ולכן גם ירדה מהפרק, מה שגם פאביה ופולו הן די אותו רכב (מנוע 110 כ"ס שיש לפאביה זהה לפולו 110 כ"ס)

אני בהתחלה חשבתי לקנות סיאט איביזה החדשה 1.0 110 כ"ס שזולה משמעותית.. אבל מכיוון שאני קונה רק רכבים מאובזרים, הייתי צריך לשלם עוד כ-12 אלף שקל עבור תוספות (חבילת צבע עם מגנזיום, חבילת מיגון עם פריצת מסך ו-ווייז) כך שיצא לי כמעט 95 אלף שקל.. התוספת הזו היא גדולה מידי למחיר הבסיס וכשאמכור את הרכב אפסיד על זה הרבה כסף. נסיעת המבחן היתה בסדר גמור אבל לא וואו.. יש לאוטו כח, אבל מרגישים את המנוע הקטן בעיקר בהילוכים הראשונים שדי קצרים.. דווקא העברת ההילוכים היתה יותר חלקה מהפאביה.

בפאביה לעומת זאת היה את המבצע של צ'מפיונס וב-104 אלף ש"ח אני מקבל את הרכב על הכביש כשהמחירון הרגיל שלו ללא תוספות וללא אגרה הוא 104.. נראה לי עסקה יותר משתלמת בעיקר שסקודה ידועה בשמירת ערך טובה מאוד. (כמו המזדה)

ללא ספק יש לה כח.. ונסיעת המבחן היתה מהנה חוץ מרעשים שלא כל כך הפריעו לי (אני כל הזמן עם מוזיקה ברכב)

(דרך אגב, התלבטתי הרבה זמן וכמעט הלכתי על הסיאט, וגם בפורום המליצו לי שלא שווה להשקיע עוד מעל עשרת אלפים שקלים על הפאביה, אבל כרגע נטיית ליבי היא לסקודה, למרות שעוד לא החלטתי סופית)

לבחור שמתלבט כאן, הייתי ממליץ ללכת על הסקודה או המזדה ולא להתקרב לצרפתיות, למרות שפז'ו השתפרו משמעותית.. הבעיה היחידה עם הצרפתיות זה האמינות ובעיקר בעיקר ירידת ערך וחוסר שוק..

המלצה שלי: או פאביה או מזדה 2 או קאיה ריו. תיסע בכולן ותראה מה הכי נוח לך

 

כמו שאמרתי הפאביה אכזבה אותי בגלל שהגעתי עם ציפיות גבוהות ולפחות זהות מהנתונים היבשים לפולו, ממה שקראתי קצת באינטנרט מצאתי שהעניין שכנראה בפאביה הכוח המירבי מגיע בטורים גבוהים יותר וכתוצאה מכוח הכוח בפולו הרגיש לי יותר זמין ברגע שרק נגעתי בדוושה, שוב אולי זה רק אני בכל זאת נסעתי על כל רכב רק 15 דקות, אולי בנסיעה חוזרת ארגיש אחרת...

המחשבה שלי הייתה שאם הפולו 90 "ניצחה" את הפאביה 110, אז הפולו 110 תהיה מעל ומעבר בשבילי.

סתם מתוך סקרנות נהגת על הפולו? אשמח לשמוע חוו"ד של מישהו אחר.

 

אישית קניתי את הגרסה של הפולו 110 והפער בין הפאביה לפולו מבחינת איבזור בהחלט מצטמצם, לא חושב שצריך לשלול בגלל האבזור, שווה לפחות לקחת לנסיעת מבחן, לא עולה כסף ותמיד כיף לנסוע על רכבים חדשים :)

ואם באמת אבזור ממש חשוב לך המאזדה 2 מנצחת את כולם, גם את הAUDI Q3 בגרסת הLUXURY שחבר שלי קיבל שבוע שעבר, ולא אני לא מגזים, מאזדה דחפו שם כל דבר אפשרי, רק חבל ששכחו לחבר את כל הברגים :wink:

 

אם להיות כנה ההתלבטות שלי הייתה קשה עד לרגע האחרון ולדעתי אם כולם הייתי מאושר.

עריכה אחרונה על ידי באטרף
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי מקבל את התיקון.. לדעתי האישית בלבד כדאי לרדת מה- 208 (וגם מהקליאו) רק בגלל חוסר אמינות של המותג, וסחירות נמוכה ואיבוד ערך. אם זה משהו שפחות רלוונטי לך, אז לך על זה, לא נהגתי עליה אבל שמעתי שאיכות הנהיגה ממש טובה.

הגיר של הסקודה ושל כל הקונצרן אכן היה קטסטרופלי עד 2012 או 2013, אבל למיטב ידיעתי הם שיפרו אותו משמעותית..

 

איזה בעיות יש ב208 או בקליאו החדשה?

זה לא רנו של 1986.

דווקא לא נשמעו בעיות מהגיר לעומת ה dsg.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חיפשתי רכב בתקציב הזה ובגודל כזה ולבסוף בחרתי במאזדה 2 דמיו פיור בלאק .

אני מרוצה מהאוטו מכל בחינה בעיקר צריכת דלק וביצועים יחסית טובים.

האוטו באמת יקר ברמת האיבזור הזו אבל שווה לדעתי תכסף.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאביה הוא רכב בוגר ולא ספורטיבי כמו המאזדה 2.

גם אני התלבטתי בין הפולו לפאביה אך האיבזור והצורה החדשה היו לטובת הפאביה.

נכון, איך הפלסטיקה לא להיט וגם בידוד הרעשים, אך אני מרוצה וממליץ רכב שיושב על הכביש טוב, ביטחותי וחסכוני.

וכשיוצאים לעקיפה יש כוח זמין ומהיר.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה בעיות יש ב208 או בקליאו החדשה?

זה לא רנו של 1986.

דווקא לא נשמעו בעיות מהגיר לעומת ה dsg.

אין, אבל זה לא מפריע למכניקה החברתית של הסטיגמה לעבוד ולשגשג. גם את התפיסה הדטרמיניסטית הזו ולפיה לא קונים פז'ו כי היא מאבדת ערך יותר נניח מאשר פיקנטו וגם מבוקשת פחות ( ופיקנטו הובאה כי כבר כמה ימים אני מפרסם אחת כזו למכירה עם נתונים פנטסטיים וכל המכונות האלו שמדפיסות תורים שקניתי לכבוד ההתנפלות הצפויה, נשארו באריזות ), גם היא ענין נכון לשעתו. אני דווקא צופה עדנה ל 208 בשל תכונותיה המאוד חביבות, אבל בהחלט יכול להיות שאני כותב שטויות. בקיצור, אני לפחות סבור שאוטו קונים בשל מה שהוא מציע היום ולא בשל מה שהוא אולי יציע בעתיד ואולי לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי בדעה שלך,את הרכבים שלי קניתי ככה.

צריך לקנות כדי להנות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוציא את הג'אז מהמשוואה, הספיקה לי שעה נסיעת מבחן כדי לפסול את הרכב, חוץ ממרחב פנימי חסר תחרות בקטגוריה, אין לה שום יתרונות, לא מבחינת אבזור, לא מבחינת מראה, לא מבחינת התנהגות, לא איכות חומרים, והכי איכזב אותי המנוע שהוא כנראה הדבר האיטי ביותר שנהגתי עליו בחיים.

המולטימדיה אגב נחסמת לשימוש (רק אופציות מסוימות מתפקדות בזמן נהיגה) גם אם הנוסע רוצה להשתמש בה, אי אפשר! אגב היא מאוד לא ידידותית ולא הצליחה לשדך לה מצלמת רוורס.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו לקח לנסיעת מבחן את האיביזה 1.0? אם כן איך היו הרשמים? תכלס זו גם סופר מיני ונשאר עודף בכיס... או שהיא לא באותה הליגה של הפאביה, מאזדה 2 וכו.. ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוציא את הג'אז מהמשוואה, הספיקה לי שעה נסיעת מבחן כדי לפסול את הרכב, חוץ ממרחב פנימי חסר תחרות בקטגוריה, אין לה שום יתרונות, לא מבחינת אבזור, לא מבחינת מראה, לא מבחינת התנהגות, לא איכות חומרים, והכי איכזב אותי המנוע שהוא כנראה הדבר האיטי ביותר שנהגתי עליו בחיים.

המולטימדיה אגב נחסמת לשימוש (רק אופציות מסוימות מתפקדות בזמן נהיגה) גם אם הנוסע רוצה להשתמש בה, אי אפשר! אגב היא מאוד לא ידידותית ולא הצליחה לשדך לה מצלמת רוורס.

 

לדעתי, מה שרשמת ממש לא נכון.

הג׳אז המאובזרת מלאה בכל מה שצריך מבחינת אביזרים שחלקם אין לאף אחת מהמתחרות (הרכב יודע לנסוע ע״פ המהירות שמופיעה ע״ג התמרור כדוגמא).

מי שרגיל לנסוע ברכב עם מנוע טורבו יתקשה לנהוג בה, אבל מי שנוסע במנוע אטמוספרי (יאריס ומאזדה 2 לדוגמא) לא ירגיש הבדל. כמובן שהיא גם מאוד חסכונית.

אם נסעת גם במתחרות, היית שם לב שההונדה היא בין הנוחות, אם לא הנוחה ביותר. זה לא שהרכב מושלם, אבל להשחיר אותו, בניגוד לכל כתבי הרכב בארץ ובעולם הוא קצת תמוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל השיחות כאן על סופר מיני אין שום התייחסות לאיביזה החדשה עם 110 כ"ס ומנוע ליטר..

אמנם היא מתומחרת נמוך אבל עונה על כל הקריטריונים של סופר מיני.

אשמח לשמוע חוות דעת ממישהו שנסע עליה או שוקל לקנות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, מה שרשמת ממש לא נכון.

הג׳אז המאובזרת מלאה בכל מה שצריך מבחינת אביזרים שחלקם אין לאף אחת מהמתחרות (הרכב יודע לנסוע ע״פ המהירות שמופיעה ע״ג התמרור כדוגמא).

מי שרגיל לנסוע ברכב עם מנוע טורבו יתקשה לנהוג בה, אבל מי שנוסע במנוע אטמוספרי (יאריס ומאזדה 2 לדוגמא) לא ירגיש הבדל. כמובן שהיא גם מאוד חסכונית.

אם נסעת גם במתחרות, היית שם לב שההונדה היא בין הנוחות, אם לא הנוחה ביותר. זה לא שהרכב מושלם, אבל להשחיר אותו, בניגוד לכל כתבי הרכב בארץ ובעולם הוא קצת תמוה.

אני לא מדבר סתם, נהגתי בפאביה ובמזדה 2 יונדאי I20 פולקסווגן פולו ואולי עוד סופר מיני 1 או 2 שברחו לי מהראש

הייתי בעלים של ג'אז דור ראשון ולאחר נהיגה בג'אז החדשה התבאסתי.

לגבי אבזור - הכל קיים גם במתחרות, במיוחד במזדה 2 שציינת.

במזדה 2 נהגתי חצי שעה אחרי נסיעת המבחן בג'אז - חוץ ממרווח פנים לג'אז אין שום יתרון על ה2, שאגב ממש ממש זריזה, במיוחד אחרי נהיגה בג'אז.

ההונדה נוחה, והמזדה 2 לדעתי לא פחות, חתך גבוהה בצמיגים עושה את העבודה בצורה משמעותית לעומת הפאביה למשל לה חתך 45 לעומת 65 בהונדה ובמזדה.

 

נשמע כאילו קנית ג'אז לפי התגובה שלך.. יש להיות חסכונית, אבל זו סופר מיני שסוחבת כמו מיני בלחץ.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3082 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...