Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אתחיל ואומר שאני יודע שרוב הגולשים פה הם חובבי ציוד אודיו איכותי אבל תנסו לתת לי חווד אובייקטיבית בהתאם לנסיבות...

יש לי רכב שני שרכשתי לא מזמן די ישן יחסית סוזוקי בלנו 2000 שהגיע עם רדיו טייפ שבור שבקושי רואים משהו בתצוגה, וזוג רמקולים קדמיים כנראה מקוריים של הרכב באיכות על הפנים, עם ציפצופים ורעשים.

 

 

העניין הוא כזה הרכב משמש אותי לנסיעות ממש קצרות שוב זה לא הרכב העיקרי שלנו ולכן אני ממש לא מעוניין להשקיע לכן חיפשתי באיביי משהו נחמד כמו המוצר הבא http://www.ebay.com/ulk/itm/311469290951

שלדעתי יענה על הדרישות שלי, השאלה שלי היא האם מישהו התנסה עם סוג כזה של מכשירים מהאיביי?

האם הם באמת עובדים סבבה?

 

 

ודבר נוסף כנראה שאצטרך להחליף גם את הרמקולים הקדמיים, ראיתי באוטו דיפו זוג רמקולים קדמיים של קנווד ב110 ש"ח הבעיה היא ההרכבה שלהם אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי איך עושים את זה, או להתקין לי את 2 המוצרים בתשלום סמלי...

 

 

תודה רבה לעונים...

פורסם

כשמכרתי את הרכב הקודם שלי למגרש טרייד אין התקנתי בו נגן שכזה שעלה כ250 שקלים, לאמר את האמת הוא היה מוצר ממש נחמד, לרכב שני זה יעשה את העבודה.

 

עלות התקנה של זוג רמקולים כאלה ונגן כזה הם גם ככה סמליים, תתקין באוטו דיפו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ביררתי אחי התקנה שם עולה יותר מהרמקולים עצמם בגלל זה אני שואל אם יש מישהו שיכול לעזור לי לפחות לפרק את המכסה של הדלת...

פורסם

תגיע לאחד המפגשים, תקבל שם את כל העזרה שתצטרך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

Lanosforce תודה על התגובה ידוע לך מתי מתקיים המפגש הבא ואיפה?

 

אריק חבל שלא קראתי את התגובה שלך לפני בדיוק הזמנתי אותו אני מקווה שהוא יחזיק לי יותר משבועיים, איך הוא היה בזמן שעבד עד שהתקלקל לך?

פורסם

היה בסדר,חיפשתי רדיו בסיסי עם יו אס בי וaux. הרדיו עצמו עם איכות חומרים והרכבה די ירודה, לא מגיע עם פיוז מובנה. היציאות לרמקולים פשוט הפסיקו לעבוד בלי שום התרעה, הוא כרגע זרוק אצלי באוטו מאחורה.

פורסם

עדיף לקנות איזה פיוניר בסיסי, אפילו משומש.

כזה למשל: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=900359

אם צריך בלוטות', אז עדיף להשקיע:

http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=17215

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=888618

 

ורמקולים משהו כמו הקנווד או פיוניר כאלה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=818923

היה פה מישהו שהחליף לפני שבוע רמקולים בבלנו, אנסה לחפש לך את הפוסט.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה על התגובות חברים...האמת שכמו שרשמתי מקודם כבר הזמנתי את הנגן הפשוט הזה מאיביי אם הוא יעבוד אני מאמין שזה יספק אותי שוב זה רכב שני ואני לא מעוניין להשקיע...

לגבי הרמקולים שיש כרגע ברכב הם ממש שחוטים צפיתי בשרשור של הבחור עם הבלנו אבל אין שם ממש הסבר איך לפרק את הפאנל של הדלת, אמנם יש לי קצת ידיים אבל הרכב ישן ואני מפחד לשבור איזה פלסטיק בפירוק או שהמצב לא יחזור בדיוק לקדמותו ויעשה רעשים מעצבנים של פלסטיק רופף לכן הייתי שמח אם מישהו מאזור אשדוד יוכל לעזור לי.. אפילו בתשלום סמלי

שוב תודה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...