Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קניתי רכב חדש ואני מעוניין להצטייד במוצרים טובים במחיר סביר למנקה המתחיל.

אהבתי את מה שיש לאוטוסטור להציע ואני מעוניין לקנות מחנות בארץ ולא בחו"ל בגלל שבדואר

ישראל פשוט עובדים לא עובדים!

 

אשמח אם תוכלי לכוון אותי למוצרים לשטיפה חיצונית ופנימית.

בינתיים בחרתי במוצרים הבאים:

דלי (אני רוצה לעבוד בשיטת 2 הדליים ולכן צריך שהדלי עם הסבון יהיה בעל מגבהה. הדלי השני, שאמור להיות עם המים המלוכלכים אני אביא מהבית)

 

מגבהה לדלי

 

שמפו עם ווקס (האם אני צריך לנקות איתו גם את הפח, גם את החלונות, גם את הפנסים וגם את המראות?)

 

כפפת מיקרופייבר לשטיפת הרכב

 

מגבת מיקרופייבר לייבוש

 

מטלית מיקרופייבר להברקה (עדיין לא הבנתי למה זה נועד? לדאשבורד? לפנסים? לווקס? אנא הסבירו...)

 

תרסיס ניקוי יבש ומהיר ללא מים המיועד גם להסרת לשלשת ציפורים (האם זה חיוני? הרי לא עושים ניקוי חיצוני כל שבועיים, נכון? זה רק לתחזוקה אחת לשבוע שבועיים?)

 

תרסיס ווקס מהיר (בהמשך לתרסיס ניקוי יבש מהיר, האם גם זה חיוני לתחזוקה?)

 

פחית ריח קליפורניה

 

אשמח להמלצות גם למוצרים הבאים:

1. זרוע לניקוי אדים על השמשות בפנים הרכב

2. מדחס אוויר לניפוח הצמיגים

3. תרסיס לניקוי ג'נטים/צמיגים(או שניהם ביחד). האם חיוני גם מברשת??

4. תרסיס לשמירה/ניקוי הדאשבורד ופלסטיקים בפנים הרכב

5. תרסיס לניקוי מושבי הרכב לפני שאני עובר עם שואב אבק

6. ערכת ווקס והדרכה כיצד ליישם ווקס

 

הערות:

1. בכל אחד מהמוצרים שציינתי, אשמח לקבל חוות דעת, והאם יש אלטרנטיבות טובות יותר במחיר נמוך יותר. הכוונה שלי היא לחסוך ולקנות את מה שבאמת צריכים.

 

2. אני מעוניין להתמקד רק בחנות אוטוסטור

 

3. לא לשכוח, מעולם לא התעסקתי בעצמי בניקיון הרכב מלבד ניקיונות שלפני פסח שבוצעו בצורה חובבנית למדי.

לכן אבקש לקבל הסברים קלים ופשוטים וכן טיפים.

 

תודה לעוזרים!

×
×
  • תוכן חדש...