Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

הרכב נוסע נסיעות קצרות , לאחרונה הרבה יותר בגלל המצב נסיעות לבית ספר וגנים. כך שהיו הנעות תכופות.

 

בזמן ההנעה, הרכב לא מניע יש תקתוק והמזגן נכנס לפעולה משום מה.

בדקתי בעזרת רב מודד היה12.5 וולט לפני ההנעה. ואחרי הנעה בעזרת כבלים סביב 14.4 וולט.

גם אחרי נסיעה כעשרים דקות בכביש מהיר, לא הניע הרכב אחרי כיבוי המנוע.

המצבר הוא סטרט אפ 60 וולט כשלוש שנים.

אולי צריך להטעין את המצבר?

אשמח להצעות רעיונות כדי למצוא את הבעיה המדויקת.

אם נראה שהבעיה היא מצבר , אשמח להמלצות על מותגים ומחירים אטרקטיביים.

תודה

פורסם

אין הרבה אפשרויות - מצבר ו/או אלטרנטור לא תקין.

אבחון דרך האינטרנט - לא רלוונטי.

תיגש לחנות לממכר מצברים, והם כבר יבדקו מה הבעיה.

מירב הסיכויים - מצבר.

 

אני מציע להישאר עם המותג שלך (זה מותג של וורטא).

מצ"ב קישור עם רשימת סניפים לממכר מצברי וורטא וסטרט אפ :

 

http://www.varta.co.il/snifim.html

 

גילוי נאות - אין לי קשר ליבואן ו/או חנות לממכר מצברים. אני אישית משתמש במצבר וורטא.

פורסם

לעניות דעתי אם האלטרנטור לא תקין לא יעזרו כבלים. האוטו יכבה מייד שתנתק אותו מהרכב השני.

יש שמועות שהאלטנטור של המונדאו מטעין יותר מידיי את המצבר וגומר אותו...

×
×
  • תוכן חדש...