Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3912 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החורף מתקרב ואני רוצה להבטיח שהגטס שלי תקינה. צמיגים חדשים וטובים החלפתי לאחרונה, מגבים קניתי רק אתמול. אני יודעת שיש עוד אינספור בדיקות בבדיקת החורף המדוברת, השאלה היכן מבצעים אותה והאם היא חינמית?

פורסם

תנסי לבדוק באתר של משרד התחבורה איך זה מתבצע רק קחי בחשבון שלרוב בדיקת חורף שאמורה להיות חינם הופכת לתיקון בתשלום ובחינם רוב הסיכויים שלא תצאי. אני אישית ממליץ לך להיעזר באנשי הפורום פה ויש כאן לא מעט מביני עניין שיישמחו לעזור לבדוק את ריכבך ואף ייתנו לך עזרה מלאה בתיקונים עצמם.

פורסם

במידה והטיפול האחרון שביצעת ב מוסך אורן היה בסדר.

 

התקשרי אליהם ושאלי אם הם מבצעים בדיקה לחורף -

אולי ומאחר ואת כיום לקוחה שלהם, הבדיקה תהיה בחינם.

כי כמו שרשם מאור, בדיקת החורף המפורסמת,, היא יותר כסיבה להכניסך למוסך ולפעמים למציאת בעיות נוספות,,

כך כי רצוי להתמיד לטפל במוסך אחד רציני כלקוח.

ובמיוחד במוסך שירצה לשמור על השם הטוב שלו.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...