Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3 שנים עם פוקוס ST


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ריבוי המסכים מפריע לך במקור? הטאצ' לא עמוק מידי לשימוש?

 

בעיקרון רוב הפעולות ניתנות גם לביצוע מההגה או מהכפתורים שמתחת למסך. רק שנדרש חיוג מתוך ספר הטלפונים, נדרש ריכוז ודיוק שלא מתאימים למצב נהיגה. אבל זה לא קשור לעומק. ואף פעם גם לא עשיתי את זה. במצב עמידה בפקק, זה סביל. כן, צריך יד די ישרה בשביל זה. ולא צריך להתכופף. המסך בגובה נכון.

 

אני מקנא

 

בסך הכל חתיכת פח. לא מקנאים בדברים כאלו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אכן הפתחים לא אידאלים במיקום שלהם. זה לא כמו בגולף למשל. המזגן לכשעצמו מעולה. הדרך שמצאתי לפתור את זה היא לכוון את הפתח המרכזי של הנוסע אלי ושלי אליו. זה פשוט עובד מצויין. בכל מקרה, בכל מצב תא הנוסעים מתקרר מהר מאוד.

 

אהבתי. יצירתי מאוד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני מאוד אהבתי את הפוקוס כשנהגתי עליה בחו"ל (דיזל, סטיישן). אתה מרגיש שכמו בכל פורד אחרת בה נהגתי (ממונדיאו ועד גלקסי) יש משהו מאוד נכון ופונה לנהג בבסיס של הרכב. אני הייתי all over אחת כזו אם רק היא לא הייתה מגיעה כידנית בלבד, במיוחד לאור המצאות גרסת סטיישן.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ממש עכשיו יצא בחו״ל מתיחת פנים לST. מעניין מתי תגיע לארץ אם בכלל.

 

פותח השרשור, הרכב שלך נרכש באיילון מוטורס?

פורסם

יופי של אוטו. מכונת ניהוג משובחת, שגם לא מענישה ביום יום.

 

נ.ב, נתקלתי בלא מעט מתוחות כאן בסביבה ומתיחת הפנים הזו עשתה רק חסד עם הפוקוס, בעיקר בתא הנוסעים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני מאוד אהבתי את הפוקוס כשנהגתי עליה בחו"ל (דיזל, סטיישן). אתה מרגיש שכמו בכל פורד אחרת בה נהגתי (ממונדיאו ועד גלקסי) יש משהו מאוד נכון ופונה לנהג בבסיס של הרכב. אני הייתי all over אחת כזו אם רק היא לא הייתה מגיעה כידנית בלבד, במיוחד לאור המצאות גרסת סטיישן.

 

אמנם ידנית, אבל נראה כמו הזדמנות מעניינת, אמורה להיות באחריות:

אדגיש שאני לא מכיר אותה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?575596-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-ST-%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%9F

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ממש עכשיו יצא בחו״ל מתיחת פנים לST. מעניין מתי תגיע לארץ אם בכלל.

 

פותח השרשור, הרכב שלך נרכש באיילון מוטורס?

 

הרכב שלי נרכש בדלק. זה היה המשלוח האחרון של 3 מכוניות שנמסרו בינואר 2014.

מאז, איילון הביאו 7 ST. מתוכן 3 פוקוס סטיישן ו 4 פיאסטה.

 

אני מניח שהפוקוס המתוחה בדרכה לארץ. אני מאוד מתקשה להאמין שיביאו ST. נראה שזה סגמנט שלא מעניין אותם. לדעתי הם טועים, רוב המכלולים ממילא קיימים בדגמים אחרים וזה בהחלט יכול לקדם תדמית לא רע. בואו נזכור שיש גם פוקוס RS חדשה שעושה רושם שיש לה מה להציע.

 

תודה וחג שמח לכולם.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מכל כיוון אפשרי?

הכיוון היחידי שלוחש 'תסתכלו עלי' הוא הטוסיק, עם הספוילר (הקטן) והסמל האדום.

מלבד זה, הצעקות זה כנראה הקולות בראש שלך... ;)

 

לא רואה שום מצב שבעולם שאשתי רואה את הרכב הזה ויודעת שהוא לא ליסינגומטי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
האם באמת האנשים "שלא מבינים" לא שמים לב שמדובר ברכב שונה ומיוחד? הרכב הזה זועק "תסתכלו עליי" מכל כיוון אפשרי...

 

חד משמעי, זו בוודאי לא מושכת מבטים כמו מכוניות יוקרה וגם לא כמו ג'יפונים למינהם. אין בה שום דבר שמרשים אדם מן היישוב.

 

לא רואה שום מצב שבעולם שאשתי רואה את הרכב הזה ויודעת שהוא לא ליסינגומטי.

 

מדוייק. וזו המטרה.

 

היחידים ששמים לב הם שרוטים כמונו.

2015_09_11_2806.jpg

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...