Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא בטיחות עם ISOFIX בפורד פוקוס 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותנו פוקוס 2011 שנרכשה מליסינג, ואני מתכוון לקנות בקרוב כיסא בטיחות עם ISOFIX. (קניתי את הרכב בלי איזופיקס אבל התקנתי אח"כ דרך המוסך המורשה)

הבעיה היא, שרק עכשיו גיליתי שלכסאות הבטיחות עם ISOFIX ישנה גם רצועה עם וו חיבור שמתחבר לחלקו האחורי של המושב , ובפוקוס אין לאן לחבר את הוו הזה.

האם יש פה מישהו שמכיר את הבעיה ? או לחלופין אם אתם בעלי פורד פוקוס אשמח לשמוע על המלצה לכיסא בטיחות (מגיל 0)

 

תודה!

פורסם

יש שני סוגי חיבורים, בעצם. האחד הוא בתחתית המושב של הילד - ומתחבר לשני הווים במושב האחורי; והשני הוא באמת בחלק העליון של המושב לילד, ומתחבר מאחורי המושב האחורי. לכשעצמי, אני מסתפק באלה שבמושב האחורי. שים לב שלרוב הכסאות יש רק אחד משני החיבורים הללו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לחיבור העליון (top tether) יש חשיבות גדולה בעיגון כסא הבטיחות, ומאוד מומלץ להשתמש בו.

 

לגבי מיקום בפורד פוקוס, ייתכן שבגלל שהפוקוס בארץ הגיעה בלי Isofix, גם ה-top tether לא קיים. אתה יודע מה בדיוק הותקן במוסך?

במידה והעיגון העליון קיים, לרוב הוא נמצא מתחת למכסה בפנל האחורי (מאחורי המושבים) במכוניות סדאן, בגב הכסא בחלקו האחורי (בעיקר בהאצ'בקים וסטיישן, אבל לפעמים גם בסדאן) או ברצפת תא המטען (בעיקר בסטיישן, אבל לפעמים גם בהאצ'בק).

 

לפי ספר הרכב הבריטי, העיגון נמצאים בגב המושב בסטיישן ובהאצ'בק:

focus_top_tether_1.PNG

 

ובמדף האחורי בסדאן:

focus_top_tether_2.PNG

פורסם

בלאק - העובדה היא שהפוקוס הגיעו בלי, ויכולת לבקש התקנה שלהם במוסכים.

פובאר - בדיוק בגלל האפשרות שלעתים החיבור העליון הוא למגש מאחורה, לא הבנתי את יעילותו הרבה. אשמח להסברים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הימור שלי? דלק מוטורס...

זכור לי גם ששקלתי לרכוש פעם (2009 או 2011) וזו התשובה שקיבלתי. נדמה לי שגם ניתוק כרית אוויר היית צריך לבקש במוסך שיתקינו וזה לא הגיע עם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הימור שלי? דלק מוטורס...

זכור לי גם ששקלתי לרכוש פעם (2009 או 2011) וזו התשובה שקיבלתי. נדמה לי שגם ניתוק כרית אוויר היית צריך לבקש במוסך שיתקינו וזה לא הגיע עם.

 

זו היתה המדיניות שלהם לרכבי הליסינג

A3

A4

פורסם
שלום לכולם,

ברשותנו פוקוס 2011 שנרכשה מליסינג, ואני מתכוון לקנות בקרוב כיסא בטיחות עם ISOFIX. (קניתי את הרכב בלי איזופיקס אבל התקנתי אח"כ דרך המוסך המורשה)

הבעיה היא, שרק עכשיו גיליתי שלכסאות הבטיחות עם ISOFIX ישנה גם רצועה עם וו חיבור שמתחבר לחלקו האחורי של המושב , ובפוקוס אין לאן לחבר את הוו הזה.

האם יש פה מישהו שמכיר את הבעיה ? או לחלופין אם אתם בעלי פורד פוקוס אשמח לשמוע על המלצה לכיסא בטיחות (מגיל 0)

 

תודה!

 

להבנתי הרצועה העליונה (top tether) היא רק עבור כיסא שפונה קדימה (בשילוב עם ISOFIX תחתון). ילדים עד גודל מסויים חייבים להיות קשורים עם הכיסא פונה בניגוד לכיוון הנסיעה, ואז משתמשים רק בISOFIX התחתון.

 

לגבי הכיסא, אני קניתי את הChicco Nextfit, שאינו זול במיוחד אבל גם לא יקר כמו הBRITAX (שהם סתם יקרים בארץ, בחו"ל הם עולים אותו דבר כמו הצ'יקו ומקבלים ביקורות מעט פחות טובות). זה הכיסא עם הביקורות הכי טובות שמצאתי, הוא מהונדס להפליא ויש לו הוראות מעולות (כולל סימון ברור על הכיסא עצמו). מה שכן, הוא מאסיבי - לטוב ולרע. הילד נראה מאוד מוגן בפנים, אבל זה כיסא כבד וגדול (בגולף MK5 שלי הוא לא מאפשר למבוגר לשבת בכיסא הקדמי שלפניו, וזה כשהוא בקונפיגורציה פונה אחורה ושוכבת אופקית - לא תהיה בעיה אם הוא אנכי ועם כיוון הנסיעה). הוא קניה לטווח ארוך שכן הוא מתאים גם לילדים גבוהים למדי (לא זוכר את הנתון המדוייק ולא רוצה להטעות, תבדוק).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שלום לכולם,

ברשותנו פוקוס 2011 שנרכשה מליסינג, ואני מתכוון לקנות בקרוב כיסא בטיחות עם ISOFIX. (קניתי את הרכב בלי איזופיקס אבל התקנתי אח"כ דרך המוסך המורשה)

הבעיה היא, שרק עכשיו גיליתי שלכסאות הבטיחות עם ISOFIX ישנה גם רצועה עם וו חיבור שמתחבר לחלקו האחורי של המושב , ובפוקוס אין לאן לחבר את הוו הזה.

האם יש פה מישהו שמכיר את הבעיה ? או לחלופין אם אתם בעלי פורד פוקוס אשמח לשמוע על המלצה לכיסא בטיחות (מגיל 0)

 

תודה!

 

אין לך ממש בעיה. חיבור הרצועה זה בונוס, לא חובה. אין בשנתון האמור בגרסת ליסינג.

A3

A4

פורסם

אם אינני טועה עד גיל מסויים הילד חייב להיות עם הגב לכיוון הנסיעה, אצלי בכסא מסוג צ'יקו קייפיט 30 אין כלל את החיבור הזה אלא רק חיבורי איזופיקס תחתונים, כמו כן הכסא עד גיל מסויים ונועד להרכבה אך ורק עם הגב בכיוון הנסיעה...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

חכמולוג, חפרתי בגוגל מספיק, אני יודע מה נקודות החיבור ברכב, ושאין נקודה לוו חיבור אחורי. השאלה היתה אם יש אולי פתרון אחר ולשמוע המלצות לכיסאות..אז אם אין לך משהו חשוב לומר..

פורסם

תודה על התגובה המושקעת. לצערי ברכב שלי , כלומר בכל הפורד פוקוס בשנים אלו, לא קיימים החיבורים בגב המושב למרות הציורים בספר הרכב.

פורסם

יש כסאות בטיחות שמגיעים עם רצועה קצרה עם טבעת עגינה - הרעיון הוא ללפף את הרצועה סביב נקודת עיגון (משהו כמו קורה רוחבית), ואז ניתן לחבר את הרצועה העליונה של כסא הבטיחות לטבעת. אני לא יודע אם בפוקוס יש אפשרות למצוא קורה מתאימה ברכב שתוכל לשמש כעיגון לרצועה הנ"ל, אבל שווה לבדוק (אולי אפילו לשאול את המחלקה הטכנית של דלק).

 

לי יש רצועה כזאת מאחד כסאות הבטיחות שאין לי צורך בה, כך שאם תמצא שניתן להשתמש בזה בפוקוס, אשמח למסור לך את הרצועה.

×
×
  • תוכן חדש...