Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ברור לי המשמעות של NTSC במצלמה שהסמארטפון או האפליקציה הם המסך שלה. חוץ מזה נדמה לי שה FRAMERATE שלה הוא בסביבות 20.

לדעתי אין לזה שום משמעות. אני לא ראיתי שום הגבלה בשימוש.

 

ובכלל מאז שנכנסו הטלויזיות הדקות בפורמט הרחב 16:9 לא יצא לי לראות טלויזיה שלא תומכת ב NTSC.

פורסם

אפשר פתרון זול ללא צורך בשום קניה נוספות - windows live movie maker של מיקרוסופט.

הופך את מצלמת הלפטופ שלך למצלמת רשת לכל דבר.

מתקינים תתוכנה, מתחברים בremote מהרשת למחשב , לוחצים על 'webcam video' והופה מצלמת הלפטופ פועלת ומקליטה. :wink:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מצטער שאני מקפיץ -

אני מעוניין לרכוש את המצלמה שהמלצתם, האם היא דורשת IP קבוע או שניתן להגדיר את המצלמה עם חיבור כל רשת ולאחר ביצוע ההגדרה להפעיל על WIFI רגיל?

 

תודה

פורסם

המצלמה של XIAOMI עובדת עם רשת WIFI ומקבלת כתובת אוטומטית מהראוטר. האפליקציה שלה ברגע שמורצת על הנייד כבר מוצאת לבד את המצלמה ברשת. הייתה פעם אפשרות נוספת לחיבור ישיר דרך ה USB למחשב תוך שימוש בתוכנת VLC לצפייה, אני לא הצלחתי להפעיל בצורה כזה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

תמשיך להתקנה. ההתקנה היא באנגלית - ביצעתי אותה היום בערב (המצלמה הגיעה אליי גם).

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

יש את הלינק הרשמי של החברה כאן http://www.xiaoyi.com/en/app.html

 

לפי מה שאני יודע הגירסאות החדשות של האפליקציה שלהם כבר מתורגמות לאנגלית במקור (קודם היו יוזמות פרטיות של אנשים שלקחו ותירגמו חלקים מהאפליקציה והפיצו באופן פרטי)

פורסם

האפליקציה היחידה שאני מצליח להתקין היא בסינית..

חייב להשתמש באפליקציה שלהם? לא קיימת אםליקציה אחרת שיכולה להפעיל את המצלמה?

תודה רבה

פורסם

באיזה מכשיר אתה משתמש. אני חושב שהאפליקציה בודקת מה השפה שהמכשיר משתמש בה ולפי זה היא משנה את השפה שלה. אצלי כל הממשק באנגלית במכשיר וגם האפליקציה באנגלית מלאה.

תוודא גם שאתה משתמש בגירסה האחרונה - 2.10 . גרסאות ישנות עבדו באמת רק בסינית.

 

אמורה להיות אפשרות להשתמש בפרוטוקול RTSP כדי לשדר את התמונות למחשב ואז אפשר לראות את זה בכל תוכנה שיודעל לקבל STREAM כזה, למשל VLC. לא ניסיתי לעבוד עם זה .

×
×
  • תוכן חדש...