Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רן, אני קובע עובדות על נתונים בשטח.

חברה מצהירה X,

X אינו יכול להתקיים.

משמע, חברה משקרת .....

חברה משקרת ? חברה בעלת הצהרות שאינם אמינות..

 

אתה יכול לכתוב איזה "בולשיט" שאתה רוצה, זה לא ישנה את זה.

"הידע שלך נובע מקריאה", ואוו, אז הרכבת מגבר, כבר איזה ידע יש לך , של מהנדס ?

אתה באמת מאמין שבגלל שהרכבת את המגבר, זה אומר דבר וחצי דבר על הידע שלך ? :|

 

אם זה המצב, אותי זה בהחלט מצער.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן... מגבר... אה...

 

היתי שמח לו היה לך עשירית מהנסיון שיש לי עם מערכות והתקנות, בכל מקרה זה לא קשור, זה ידוע שכל החברות מנפחות נתונים, כן גם רוקפורד, גם JBL ואחרים ושוב אתה לא מבין שזה לא העניין, מה שחשוב זה מה שבשטח ולא רק לגבי מגברים אלא גם רמקולים פנלים וכו, שבזה הידע שלך מגיע ממקור תאורטי בלבד ועד שלא תתעשק עם הדברים בשטח לא תבין נקודה, אני ממש לא מתכוון להתוכח איתך בנושא, כבר ניסיתי להסביר לך ואתה מסרב לקבל את דברי, זה עצוב, אבל זו בעיה שלך.

פורסם
רן, אני קובע עובדות על נתונים בשטח.

חברה מצהירה X,

X אינו יכול להתקיים.

משמע, חברה משקרת .....

חברה משקרת ? חברה בעלת הצהרות שאינם אמינות..

 

אתה יכול לכתוב איזה "בולשיט" שאתה רוצה, זה לא ישנה את זה.

"הידע שלך נובע מקריאה", ואוו, אז הרכבת מגבר, כבר איזה ידע יש לך , של מהנדס ?

אתה באמת מאמין שבגלל שהרכבת את המגבר, זה אומר דבר וחצי דבר על הידע שלך ? :|

 

אם זה המצב, אותי זה בהחלט מצער.

1. אתה - לא קובע עובדות, העובדות נקבעו מזמן, ועל ידי מקצוענים (רחוק ממך)

2. נכון, החברות משקרות... למי בדיוק אתה מתכוון לחדש את החדשה ה"מרעישה" הזו?!

הרי זה ברור מאז שהמציאו מגברים שיקרו על הנתונים שלהם.

אז אתה לא מחדש כלום, ומסתתר מאחורי החצאית הזו כאילו היא של אמא שלך (מבלי להעליב, מדובר במטאפורה בלבד!)

אז בוא תאמר לי מה אתה מקשקש לעזאזל? על מה אתה פותח ת'רד כזה?

הרי גם JBL מנפחת נתונים בדיוק כמו רוקפורד, לנזר, קליפורניה שייק דט בום בום טראח ועוד...

נראה לי שאתה מחפש תשומת לב - והרבה.

מה שבטוח זה שקיבלת אותו, ואם אתה ניזון מזה, לבריאות... כן ירבו כמו שגוקר אמר.

פורסם

רן, זה לא סוד שאינני מתקין, והניסיון שלי בהתקנות שואף לאפס.

 

מי החליט שצריך להיות מתקין, בשביל לדעת להסתכל על נתונים מפוברקים ?

הנתונים הייבשים לא שווים כלום, משום שחברות כמו רוקפורד, מנפחות אותם.

 

מי קבע שJBL עושה זאת גם כן ?

מי קבע ש ALPINE עושה זאת גם כן ?

מי קבע ש MAGNAT עושה זאת גם כן ?

 

אתה ?!

 

גל, מי קבע שגם מאגנט מזייפת, אתה ?

אתה ממש ממש מגוחך, זה באמת חבל שאתה מתנהג "כאילו" אתה יודע הכל.

אתה לא יודע דבר וחצי דבר, והטענות שלך מגוחכות, אני מתבסס על הנייר.

אתה מתבסס על מה ?!

בוא תראה לי מבחן מעבדה שאומר שמאגנט מזייפת נתונים,

בוא תראה לי מבחן מעבדה שמעיד על כך שJBL מזייפת נתונים.

 

בנתיים יש לנו שחור על גבי לבן, ואתה גם מסכים עם זה.

שרוקפורד, אכן מזייפת.

לבוא ולטעון שכולן משקרות, אתה חי בסרט גבר, WAKE UP.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חובת ההוכחה היא לא עלי ידידי, היא עליך כי אתה זה שהצתת את האש הזו, והתחלת את זה - לא אני.

לך כמו שאמרתי בעבר, אין לי מה להוכיח.

אם לא היה לך משעמם בחיים, לא היית מתווכח עם אנשים רבים כאן, אבל החלטת מזמן שזה היעוד

שלך כאן - אז שיבושם לך.

אתה הרי לא החלטי...

או שאתה טוען שחברות משקרות הנתונים, או שאתה טוען שלא.

אתה כל רגע מחליף גרסאות ואני מתחיל לחשוד שזה בשביל התשומת הלב שכה חסרה לך.

i will wake up nigga

but you - SHOULD GET A MUTHAFUCKIN' LIFE

 

peace out

 

גל

פורסם

כן גל, אני משנה גירסאות.(איזה גירסאות ? את העובדה שרוקפורד מנפחת ?)

כן גל, אני מחפש תשומת לב.(ממך ? , אתה מחמיא לעצמך.)

מה פתאום אתה קובע שכולן מזייפות ? מי אתה שתקבע דבר שכזה ?

ולמה לעזעל אתה מאמין שאני צריך להוכיח אחרת ?

 

זה מה שקורה כשאין משהו חכם להגיד, פשוט תעליב אותי .... הכי פשוט. (לא עברת את הגיל הזה?)

 

קצת היגיון, אם אני באמת מחפש תשומת לב, למה לעזעל אתה נותן לי אותו !?

מקווה שזה ישתיק אותך ;)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
רן, זה לא סוד שאינני מתקין, והניסיון שלי בהתקנות שואף לאפס.

 

מי החליט שצריך להיות מתקין, בשביל לדעת להסתכל על נתונים מפוברקים ?

הנתונים הייבשים לא שווים כלום, משום שחברות כמו רוקפורד, מנפחות אותם.

 

מי קבע שJBL עושה זאת גם כן ?

מי קבע ש ALPINE עושה זאת גם כן ?

מי קבע ש MAGNAT עושה זאת גם כן ?

 

אתה ?!

 

גל, מי קבע שגם מאגנט מזייפת, אתה ?

אתה ממש ממש מגוחך, זה באמת חבל שאתה מתנהג "כאילו" אתה יודע הכל.

אתה לא יודע דבר וחצי דבר, והטענות שלך מגוחכות, אני מתבסס על הנייר.

אתה מתבסס על מה ?!

בוא תראה לי מבחן מעבדה שאומר שמאגנט מזייפת נתונים,

בוא תראה לי מבחן מעבדה שמעיד על כך שJBL מזייפת נתונים.

 

בנתיים יש לנו שחור על גבי לבן, ואתה גם מסכים עם זה.

שרוקפורד, אכן מזייפת.

לבוא ולטעון שכולן משקרות, אתה חי בסרט גבר, WAKE UP.

 

תבין בתור מתקין אני מתנסה בהרבה ציוד וגם שומע מאנשים שהתקנתי להם, ולכן הידע שלי מתבסס על עבודה בשטח, לא צריך להיות גאון גדול או להביא הוחכה כדי לומר שמגברים מזיפים ואני לא אתחיל לפרט את הסיבות החישוביות.

 

בכל מקרה הנושא הזה כבר נטחן פה שבועיים, אם עדיין לא הבנת אני לא מתכוון להמשיך להסביר לך את הנושא.

פורסם

רן, אם יש לי מגבר במשך 30 שנה ברכבי, זה אומר שאני עם ניסיון עם ההגברה , נכון ?

 

זה אומר שאני יודע כמה הספק הוא מוציא ?

זה אומר שאני יודע אם ההצהרות של המוצר מפוברקות ?

 

רן, תתעורר, יש הבדל בין ניסיון עם התקנות, לבין ניסיון עם מוצרים.

 

לבין "לקרוא" נתונים מפוברקים, צריך להיות עיוור בשביל לעבור על כך בשתיקה, וחבל שאתם כניראה לא מספיק מלומדים בשביל להבין את זה.

 

אמרתם שוב ושוב, (לפחות גל אמר) . שלא מדובר בסוד גדול, וכולן עושות זאת.

משמע, הוא מסכים עם העובדה שרוקפורד נפחה את המספר שלה,

השאלה פה, מהיכן הבורות לחשוב שכולן עושות כך ? בגלל שהתקנת את זה, זה אומר שגם הן כאלה ?

מי קבע ?!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

נכון אני המתקין הקטן והפשוט, אני אומנם הנדסאי רכב אבל כנראה שאני לא ממש מלומד...

 

אזוב שי נמאס לי מהווכוח בנושא.

פורסם

אתה רומז שאתה כן מלומד בכל הנוגע למדידות מגברים ?

האם אתה יכול לפרט עבורי, מה הם התנאים האופטימליים עבור מדידה ריאליסטית שתשקף את המציאות ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

בלי שום קשר ובלי שום "בחירת צדדים" המחיר של המגבר המדובר בארה"ב נא בין 220-300 דולר. (4.75)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003


×
×
  • תוכן חדש...