Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חס וחלילה איל,

אם הייתי נציג של אחד האירגונים הללו, היתי שמח שתשפדו את טיעוני כפי שמשפדים רבים כאן. (לפחות מנסים)

 

ומפני שאינני נציג של שום אירגון, ושום אינטרס אישי בנושא, ולכן קבעתי להיפגש עם בחור שזה עתה רכש מגבר של

JBL GTO. הבחור מתגורר קצת צפונית ממני, אז רק בסוףשבוע הפגישה תתקיים..

הבעיה כמובן, שנגדי דמי עדיין אין ברשותי, אך אני אבצע לו מדידת DB אחרי הנחתה של גל סינוס.

עם השוואה ישירה למגבר שלי, במצב של ערוץ, ובמצב של גישור. (אלפיין \ מאגנט)

 

אם המגבר הזה לא יעמוד בין לבין, זאת אומרת. מעל הערוץ היחיד, ומתחת לערוץ בגישור.

נגלה שגם פה נעשה אבל לצרכנים,מבחינת הצהרות כושלות.

לא נדע מה ההספקים המדוייקים כמובן, אך רושם בוטה לגבי הצהרות זה אומר המון.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כפי שאמרתי, לא מדובר בחברות מתחתית המדרגה, ולכן לא ניתן להכליל אותן בגלל סוג התקן, אלה כל אחת והצהרותיה שבחרה לנכון.

 

מה עם התסקיר שאתה עורך גוקר, אין בידך מספיק אינפורמציה לחלוק עם הפורום ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עדיין אין תשובה... גם לקודמת חיכיתי דיי הרבה זמן, תחשוב הוא האחראי יש לו עוד דברים על הראש אני משער.

אם הוא לא יענה ביומיים הקרובים אני ישלח שוב את השאלה.

פורסם

100%, אני מאוד מקווה שלא נצטרך לשאול את אותן השאלות גם את JBL :)

מי אחריה ברשימה .......היפוניקס אמרת .. ;)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

למה אינך קורא עד הסוף ?

זה מעיד על זילזול רציני .. אם היה מדובר במישהו אחר באמת שלא היתי טורח להסביר את עצמי שוב.

(עוד כשמדובר בנושא ברור מאליו.)

 

רן, הצהרות הן על הספק נקי בלבד !

מה השלב הבא ? הצהרות על מהירויות של מכוניות כשהן במדרון תלול ?!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

רן, הגברות יכולות גם להכפיל את עצמן כשמדובר בהספק לא בריא\נקי.

 

אין זה מעניין את הלקוח, וזה לא נהוג לערוך השוואות עם הספקים "מלוכלכים"

מדידות עורכים כמובן וכמובן להספקים נקיים בלבד.

 

אז זה לא רלוונטי אם זה "מתאפשר" להגיע להספק כזה או אחר, השאלה אם זה נתון אמין.

ואם הנתון הינו מלוכלך, זה לא אמין.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתה מעולם לא שמעת סאב שמקבל 400, מהגברה של 300.

(אני שמעתי משהו בסיגנון)

זה לא באס, זה עיוות.

 

אתה מוזמן אלי, אני אשמיע לך את זה ... אתה תשפוט אם מדובר בבאס..

 

וזה לא רלוונטי אם עבורך זה לא חשוב, יש סטנדרטיים בעולם, והולכים לפייהם..

"מה איכפת לי אם הסאב שלי מקבל 1000 וואט אר אמ אס , או "מקס" ... זה על אותו עיקרון.

 

צריך מדד "אמין" בשביל לערוך השוואה אמיתית בין מוצרים, כשלוקחים ממך את האופציה לקבל אינדקציה אמינה, זו רמאות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מיקמיק

 

אני לא נכנס כרגע לויכוח הפרטני שלך

רק הערה קטנה רציתי ...

 

היום העולם המגברים (לא רק אודיו) אחוזי היעילות עלו בהרבה בגלל יכולת ליצר ספקי מתח\זרם גבוה טובים יותר ואף רכבי FET טובים בהרבה .

לכן רף נצילות שהיה נשמע לפני זמן רב לא מציאותי היום מציאותי מאד .

שוב זה הערה כללית ואין לי שום רצון להדחף לויכוח המאד קולי שלכם .

 

דוגמה שלאחרונה ראיתי מגבר קלאס D בעל נצילות סביב 91 אחוז !

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

עם כל הכבוד מאפיסטו, לא מדובר בויכוח.

מדובר בעובדות, שלכל אחד יש דיעות לגביהן, זה דיון לכל דבר..

(מבחינתי ויכוח, מתבטא בחוסר התאמה בין עובדות למה שנמצא בשטח)

 

אינפורמציה מאוד טובה מאפיסטו, אך כמובן וכמובן שאתה לא תבוא ותגיד,

"המכוניות של פעם, אינם כמו המכוניות של היום, יש להם רמת בטיחות גבוהה מאוד"

ומתוך 5 מכוניות "דומות" ,של אותו היצרן. אחת תבלוט בצורה קיצונית ...

זאת אומרת, זה לא אפשרי 3 מגברים יהיו "עם טכנולוגיות ישנות"

ורק אחד מכל הסדרה, פתאום תהיה "חדישה".

 

מבחינת היגיון, לי זה לא מסתדר .... זה מה שאתה טוען ? מבחינתך זה מציאותי ?

סבבה, זאת דעתך.

 

בכל אופן, אשמח מאוד לקבל אינפורמציה על מבחני מעבדה של מגברי AB שאכן חוצים את ה60%.

עמלתי וחיפשתי רבות, ללא כל הצלחה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

תבין שי רוב מי שימליץ לך מתוך נתונים ברוב הסטריו טועה, כמו שאמרת הם לפעמים לא אומרים כלום.

 

כשאני ממליץ למישהו זה מתוך ניסיון של שנים עם המוצר שכבר התקנתי אצל רבים וכאשר יוצא מוצר חדש אני מנסה אותו בעצמי על ה SETUP שלי, בוחן אותו ואחרכך ממליץ עליו וגם מוכר אותו.

 

ממש לע מעניין אותי שעל המגבר שלי כתוב 2400W מעניין אותי איך הוא מתפקד בשטח, שזה דבר שלך אין אופציה לעשות, רק לידע כללי אני מחליף מערכות ברכב שלי בערך כל חודש חודשיים וזה כדי לדעת על מה להמליץ לאנשים שאני מתקין להם, הרבה פעמים אני גם מחבר ציוד במקביל לשלי כדי לעשות השוואות ואני לא מדבר על SPL, שרק בזמן האחרון התחלתי להתעניין בו, רוב הידי שלך נובע מקריאה ולא מתוך ניסיון וזה בהחלט מצער שלפי זה אתה קובע עובדות.


×
×
  • תוכן חדש...