Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אברי, אתה מתעסק כל כך הרבה זמן בטפל,

אתה חושב שמעניין מישהו בכמה אחוזי עיוות המגבר נמדד ?

אם המגבר נמדד עם יעילות של 67%, המבחן אינו קביל ואינו משקף את המציאות של "תורת המדידות"

עוד מעט תגיד לי שהנתונים של קאליפורניה בום הם לגיטימיים, משום שנמדדו מבלי שימוש של DUMMY LOAD והשתמשו באלמנט "חי", ולכן כל "הקישקוש" שלך שמדבר על אופן המדידות של רוקפורד, לא בהכרח מעיד על טיבם.

ועל זה בעצם מדובר, על טיב הבדיקות, העובדה שניתן להגיע למספרים אלו .. זה לא סוד.

השאלה אם זה המספרים שהציבור צריך להסתכל עליהם , ולהשוות לפיהם, וזאת השאלה האמיתית.

 

(אני מקווה שלא עוד פעם תחזור על הרעיון המגוחך של , "אחוז עיוות גבוה")

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכוונה שלי היתה ב 20 שנה למגברים הישנים לגבי הרוקפורד 500.2 הוא נבדק מול ה 1501BD ואכן נתן לו בראש מבחינת תוצאות.

 

חוץ מזה המ בכלל הקשר של כל התרד הזה של מגברים ישנים, תביא בדיקות של החדשים, אז זה יעניין

 

נ.ב רק על תביא מבחנים של קלליפורניה בום. :wink:

פורסם

אם הייתי מוצא מבחנים של הסדרות החדשות, כמובן וכמובן שהייתי מציג אותם פה בפורום.

(בין אם זה לטובה, או לרעה)

בסופו של יום, כוונתי טהורה, ואיני שייך לשום אירגון ממוסחר, בסך הכל הינני רוצה לייעץ לטובתו של הצרכן.

 

ברגע שיהיו לי את היכולות לתת מספרים, זה יהיה מצויין, בנתיים אני יכול לתת "יחס" בין הגברות אחרות, אני חושב שזה הרבה יותר מכלום ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אברי, אתה מתעסק כל כך הרבה זמן בטפל,

אתה חושב שמעניין מישהו בכמה אחוזי עיוות המגבר נמדד ?

אם המגבר נמדד עם יעילות של 67%, המבחן אינו קביל ואינו משקף את המציאות של "תורת המדידות"

עוד מעט תגיד לי שהנתונים של קאליפורניה בום הם לגיטימיים, משום שנמדדו מבלי שימוש של DUMMY LOAD והשתמשו באלמנט "חי", ולכן כל "הקישקוש" שלך שמדבר על אופן המדידות של רוקפורד, לא בהכרח מעיד על טיבם.

ועל זה בעצם מדובר, על טיב הבדיקות, העובדה שניתן להגיע למספרים אלו .. זה לא סוד.

השאלה אם זה המספרים שהציבור צריך להסתכל עליהם , ולהשוות לפיהם, וזאת השאלה האמיתית.

 

(אני מקווה שלא עוד פעם תחזור על הרעיון המגוחך של , "אחוז עיוות גבוה")

ידידי - אני לא עוסק בטפל ובטח שלא יותר ממך.

עניין הנצילות קיבל יחס חם אצלך באחד הת'רדים...

התייחסות לדברי כטפלים לא עושים עמך חסד.

 

אם אתה מפרסם ת'רדים - תהיה מוכן לקבל תגובות וזאת כי אנשים עלולים להיות מוטעים מהדברים שאתה רושם.

קח זאת לתשומת ליבך.

פורסם

העובדה שהמגברים הישנים ועוד מהסדרות הטובות שלהם טובים לא אומר כלום על המגברים החדשים מהסדרות הנמוכות וכך לגבי כל חברה.

 

לצערי כל הענף במגמת ירידה (החברות).

פורסם

אברי, אני מטעה אנשים ?

אתה טוען, שההצהרות של רוקפורד הן לגיטימיות, משום שהן נמדדו עם יחס עיוות גבוהה ?

אתה מחובר לקרקע ?

 

צריך להיות ממש שפל, בשביל לטעון טענה כזאתי, ובאמת להאמין בה.

ושוב, אני חוזר, (משום שזה עדיין לא הובהר)

אני משוכנע שגם ניתן להוציא במדידה 2000 וואט ממנו, השאלה הנשאלת שוב ושוב, האם זה אמין, והאם על זה הצרכן צריך להתבסס.

והאם זה הסטנדרט בעולם המדידות.

 

והתשובה החד משמעית כמובן שהיא , לא!

(איך אתה בכלל מביא טענה שכזו ?!, אז למה ההצהרות של קאליפורניה בום לא לגיטימיות ? גם הם השתמשו ביחס עיוות גבוהה.. אז גם הם UNDERRATED ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אברי לדעתי עכשיו דיברת שטויות

 

 

רן

אולי אין קשר ישיר בין העבר להווה

אבל אי אפשר להגיד שזה לא אינדקציה טובה על האמינות שלה

בכול מקרה למה אתה חושב שרוב החברות בירידה?

פורסם

כודם כל אין קשר ובטח שלא לסדרות הגבוהות, למה, זה תלוי בהרבה גורמים, לדוגמא רוקפורד היתה ממש טובה ב 98-2002 התקלקלה קצת בין 2002-2004 ועכשיו המגברים החדשים שלהם שוב טובים, מה תגיד על זה.

פורסם

אני אגיד על זה דבר פשוט.

 

מי קבע ? מי אמר ?

בדיוק כפי שטענת, אי אפשר להגיד שמה שהיה בעבר, משליך על ההווה.

אבל אני מדבר על בדיקות מעבדה שמדברות.

 

אתה מדבר על השערות שאין לי מושג מאיפה הבאת.

 

מי קבע שעכשיו הם שוב טובים ?

מי קבע שב98 הם "התקלקלו" ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

זה שהם ירדו ברמה זה אומר שהם לא טובים יותר...?

אני לא זוכר שבין השנים 2002-2004 אנשים לא המליצו לקנות רוקפורד

או שאנשים לא קנו מדברים של רוקפורד בזמן הזה ?

פורסם

בבקשה אתה אמרת "בדיוק כפי שטענת, אי אפשר להגיד שמה שהיה בעבר, משליך על ההווה" אם כך למה בדיקות מעבדה מדברות, הם רק אומרות שפעם היא היתה חברה טובה.

 

מי יודע אולי קליפורניה בום גם היתה פעם חברה טובה, מה שכן ה LCD שלהם ממש טובים ואיכותיים.

 

MATAN206XT, תגיד אתה ילד או סתם לא מבין, גם אם היתה ירידה הם עדיין נחשבו לטובים מאחרים.

פורסם

רן, אתה ממש לא מבין.

כשאני אומר "פעם הם היו אמינים" אני מתכוון שהנה, יש בדיקת מעבדה ישנה, שמעידה על כך.

כשאתה אומר "פעם הם לא היו טובים" , מה עומד מאחורי זה ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ואתה קורה לזה מדע מדוייק ? :|

מי כייל את הגיין ?

וכמה מגברים כבר נבדקו שאתה יכול להגיד בפה שלם, שכל 98-2002 אינם טובים ?

אחד ? :|

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...