Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אברי, אני מטעה אנשים ?

אתה טוען, שההצהרות של רוקפורד הן לגיטימיות, משום שהן נמדדו עם יחס עיוות גבוהה ?

אתה מחובר לקרקע ?

 

צריך להיות ממש שפל, בשביל לטעון טענה כזאתי, ובאמת להאמין בה.

ושוב, אני חוזר, (משום שזה עדיין לא הובהר)

אני משוכנע שגם ניתן להוציא במדידה 2000 וואט ממנו, השאלה הנשאלת שוב ושוב, האם זה אמין, והאם על זה הצרכן צריך להתבסס.

והאם זה הסטנדרט בעולם המדידות.

 

והתשובה החד משמעית כמובן שהיא , לא!

(איך אתה בכלל מביא טענה שכזו ?!, אז למה ההצהרות של קאליפורניה בום לא לגיטימיות ? גם הם השתמשו ביחס עיוות גבוהה.. אז גם הם UNDERRATED ?)

שפל? אני מעוד מקווה שאתה לא רומז אליי.

 

אם לא הבנת (דבר שלא חדש...) - כלל לא טענתי זאת.

 

אני אסביר באופן שאולי גם אתה תבין - כל עוד לא הוכחתם כלום - אל תצאו בהצהרות.

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלא יגמר לעולם...... :)

 

שי ההבחנה שלך לגבי אמינות הספקים למוצר מסויים לא יכולה להתבסס על מוצרים שביצעו בהם ניסוי לפני 3-4 שנים או אפילו שנתיים לעומת מוצרים שקיימים כיום בשוק וחדשים יותר.

יתכן והיתה ירידה. יתכן שלא. יתכן שהיה שיפור.

אבל כל זאת אתה לא יכול לקבוע על סמך מבחנים ישנים.

וזה מה שאתה עושה כאן.

וכמובן זאת הטעיה של המתשמשים, ע"י מבחנים ישנים להראות את טיבו של מוצר כיום.

פורסם

אני לא מבין על מה כל המהומה...

שי אוהב לשאוב את המקור שלו ואת ה"ידע" שלו מהאינטרנט... יופי לו.

האם כולכם חייבים לקבל את מה שהוא רושם? לא.

אני מתאר לעצמי שלחלקכם חלק מהדברים שנרשמים פה מפריעים לכם - כי יש בזה מקור להטעיית

אנשים שאינם מבינים, אולם בשביל זה אנחנו כאן כולנו לעזור לאלו שאינם יודעים, ושם נוכל לבוא לידי

ביטוי (אם נרצה)

אז ששי, יחיה עם התאוריות שלו, ומבחני המעבדה שלו, ומקור ה"ידע" שלו הלא הוא האינטרנט,

ואתם - תמשיכו לעזור כמו שנהגתם כרגיל.

 

עריכה:

אמרתי לעצמי "יאללה, נגלוש לנו בכיף היום"...

 

"הרבה פעמים דובר פה על החברה

rockford fosgate

רציתי להמחיש לאנשים פה, על מה מדובר כשאומרים את השם הזה."

 

http://www.carsound.com/review_archive/amps/150a2.html

 

http://www.carsound.com/review_archive/amps/1100a2.html

 

http://www.carsound.com/review_archive/amps/bd1000a1.html

 

http://www.carsound.com/review_archive/amps/360a2.html

 

http://www.carsound.com/review_archive/amps/RF_Power_bd5001.html

 

אז רגע שי, אתה פירסמת כאן בדיקות של 3 מגברים, לעומת 5 שלי.

אז בעצם "המחשתי כמוך" על מה מדובר כשאומרים את השם הזה???

 

(הערה "בקול רם": לא, לא המחשתי כשם שאתה לא, שנינו יודעים את זה, וזה מספיק)

 

זה לא חוכמה לנבור בנסתרי האינטרנט כל היום ולדלות מידה ספציפי על מוצרים של חברה,

ולנסות ליפות את זה ולומר שהחברה טובה.

ואל תצטט אותי בטענה שלא אמרת שהחברה טובה (כי לא רשמת זאת) כי זה בהחלט המסר

שהעברת... ;)

 

יום טוב.

גל

פורסם

אברי, אני צריך להוכיח משהו ?

רוקפורד כתבו 67 יעילות, בוא תספר לי מה הסוד שלהם .. זה בכלל מגבר CLASS RF ?

 

גל, העובדה שאני שואב את מקור הידע שלי באינטרנט, הופכת אותי ל ..... מישהו שאין לו ידע ?

גל, אני מכבד כל בדיקת מעבדה שהבאת, משום העובדה שהיא אובייקטיבית.

אך אתה כניראה לא יודע לקרוא, משום שאת הידע שלך לא השגת באינטרנט, אלה באיזה ***.

 

אז השאלה שלי אליך גל, האם אתה יכול למצוא בדיקת מעבדה אחת ויחידה, של מגבר CLAS AB.

שנמדד לפי תקן אמין, וקיבל יעילות של 67 אחוז ?

כניראה שלא, משמע, האמינות של רוקפורד(היום) היא לא משהו ...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי - חמור מאוד אם אתה טוען למשהו ואין לך שום הוכחה ואולי חמור מזאת שאתה עומד עיקש בדעתך כאשר נתתי לך הסבר חשמלי למה המספר הזה יכול להיות בגדר ההגיוני.

אני לא טוען שזה נכון ואכן הנצילות תהיה 67% אך אין שום הוכחה, כרגע, לטעון שהם טועים - הוכחה תנתן בבדיקה במעבדה. כמו שאתה תמיד אומר למישהו שטוען שמשהו טוב ממשהו אחר "אתה בדקת?".

אם תרצה, אני מוכן להסביר שוב למה 67% יכול להיות בגדר ההגיוני.

אגב, סביר להניח שאין בדיקות מעבדה למגבר כלשהו עם יעילות של 67% מאחר ולא הותר אחוז עיוות גבוה שלא כמו בתקן CEA-2006 מותר לגרד את הסף של 1% מלמטה.

אם יש לך אוסף בדיקות מעבדה שמראות נתונים קטנים (כפי שסביר מאוד להניח), כל היקש או מסקנות חייבות להתייחס לאחוזי עיוות ו SN כפי שמוגדר בCEA2006.

אם תמצא, מעולה - תוכל אז לטעון ואני אתמוך בטענה זו.

כל עוד אין לך - בוא תחשוב לבד ותאמר לי...

כך שגם עניתי לך מדוע השאלה שהפנית לגל כלל לא רלוונטית.

אני באמת מקווה שתמתן את הקו המאוד מיליטנטי שלך אם אתה רוצה ללמוד משהו וזה תקף לגבי כל דבר בחיים.

העובדה שגישה זו מוצאת לה אוהדים ומושכת אליה אנשים נכונה, אך אם תעשה חתך של מאפיינים, תראה שהם פחות או יותר מאותו מגדר ושאינטיליגנציה היא לא הצד החזק שלהם...

פורסם

אברי, גם אם תעשה סיבוב באויר, זה לא יעזור לטענות המגוחכות שלך.

 

הסיבה שאני לא אמצא מגבר עם יעילות של 67 אחוז, משום שאף אחד לא יערוך מבחן מעבדה עם תקן כזה מגוחך, ויגיע ליעילות מטומטמת שכזו.

 

והסיבה היא פשוטה וידועה לכל מי שיודע לקרוא.

 

-האמינות של רוקפורד, בנוגע להצהרות אמת, בקנטים-

 

תכתוב כמה שתרצה, זה לא ישנה את העובדה הברורה הזאת.

==לתת הצהרות עם בחינות מעבדה עם אחוזי עיוות גבוהים, לא הופכים אותה לחברה עם אמינות גבוהה במיוחד.==

 

:| גם כן מהנדס... :|

כנראה רק מספרים יש לך בראש, כי היגיון פשוט אני לא מצליח למצוא.

 

רציתי לערבב בשר וחלב,

אתה טוען שאני בהרבה מקרים רוצה "הוכחות" אני רוצה להזכיר לך מה קרה בפעם האחרונה שרציתי לערוך מבדק של האיכות מגברים שלך,

אתה ביקשת שאני אגיע אליך,

כשביקשתי שוב ושוב שתמסור את פרטיך, הן על גבי הפורום, והן בהודעות פרטיות.

ראינו כמה "השתקת אותי"

שתקת כמו דג, מעניין אברי .. כולך דיבורים, וגם שמה אין סיפוק רב.

לבוא ולדבר על אינטליגנציה של אחרים .. זה כבר מתחת לכל ביקורת ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שי - אתה טיפש.

אמרת הכל :)

לפחות רמת הבגרות שלך, ידועה לכל מי שהיה לו ספק בעיניין.

 

ערב טוב אברי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שיהיה ערב מצויין...

ולגבי רמת הבגרות שלי - מה לעשות, צריך להתאים את אופי וסגנון הדיבור לצד שכנגד...

 

שוב, ערב טוב.

פורסם

שי ומתן אם כול הכבוד איברי יודעה טיפה יותר מימכם באלקטרוניקה

 

 

ואני שלא מבין גדול בתחום מבין אותו ומצדיק אותו!

פורסם

אדי, מי אתה שתחליט מה אני יודע, ומה לא יודע ?

ואתה מוכן להסביר לי את הקשר בין אלקטרוניקה למעגלי הגברות ?

(אם כבר החלטת להגיב תגובה שתוסיף עוד מספר ליד השם שלך)

 

אדי, גם אם יהיה לו את כל הידע שבעולם,

זה לא מה שיש לך, זה איך שאתה משתמש בו.

ואברי הוכיח כבר מעבר לכל ספק אפשרי, שיכולותיו מאותגרות בהחלט.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי ומתן כבר הכול נאמר פה ואני לא יכנס איתך לויכוחים אני אמרתי שאני חושב שהוא צודק ואתם לא מחוסר רעיות! וזהו זו דעתי בנושא

 

 

ובוא לא ניכנס לחפירות!


×
×
  • תוכן חדש...