Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אדי, אם אין לך משהו חכם, או כל משהו להגיד.

פשוט אל תגיד אותו.

 

אם תגיד הרבה דברים, זה לא יהפוך אותך לחכם יותר, או יעשיר את הידע שלך.

 

רק אם תחליט ללמוד, ולהשתמש בעובדות שמחוברות למציאות, תוכל להתקדם בחיים.

ולא להאחז בעולם הדמיון.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי עם כל הכבוד אתה מגזים והתגובה האחרונה שלך לאיבארי ממש לא הייתה לעניין. לא רוקפורד המציאה את התקן הזה. היא ועוד חברות אימצו אותו, אם אותן חברות לא בסדר אז אולי וזאת אתה יכול לטעון אבל לבוא ולהגיד שזה רק הם ולומר כאילו הם אלו שהמציאו את התקן זה פשוט לא נכון.

עם כל הכבוד לך את המושג תורת המדידות אני חושב שלמדת ממידע שהבאתי לך לא ממזמן, שנינו יודעים שבתורת המדידות אתה לא ממש מתמצא (לא שאני כן). תנסה לתת טיפה יותר כבוד לאנשים מלומדים ממך, תאמין לי שמלקרוא את הדברים של RC לא לומדים חשמל.

פורסם

איל, לא מדובר פה על ידע, לא מדובר פה על תורת המדידות, ולא מדובר על שום כבוד שאינו הדדי ביני לאברי.

 

מדובר פה על מדידת מעבדה, שקיבלה יעילות של 67 אחוז.

המלומד אברי, טוען שזה לגיטמי, משום שמדובר בבדיקה עם אחוז עיוות גבוה מהמקובל.

 

אני טוען שהצהרה עם אחוזי עיוות גבוהות, לא מעידים על טיב החברה.

 

מישהו יכול לבוא ולטעון, שהצהרה כזאתי, היא הצהרה לגיטימית ומבוססת ?

אני חושב שלא.

ואם היא היתה כזאת, אז הרי שקאליפורניה 1000, גם יכול להפוך לקאליפורניה 2000.. במדידה...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כפי שנאמר נקבע תקן, לא רק הם פועלים לפיו. אם יש לך בעיות עם התקן זה משהו אחד, אבל עדיין אני לא חושב שאתה מומחה כזה גדול שתוכל לערער עליו וגם אם כן, איבארי טען שזה יכול להיות במסגרת התקן שנקבע. הוא לא טען טוב או לא טוב, סך הכל ציין עובדה. לא ברור לי על מה אתה מתלהם.

פורסם
זה תגובה של מישהו שאין לו משהו חכם להגיד.

אני אשמח אם תסביר לי ( פה שכולם יראו )

את מה שהסברת לשי 5 פעמים

לא זכור לי שכתבתי שהסברתי לשי אישית...

כל מה שהסברתי כתוב בת'רדים קודמים (מלפני שבוע-שבועיים).

אתה מוזמן לעשות חיפוש...

פורסם

אני לא צריך להיות מומחה גדול, בשביל לדעת שאף אחד מהמגברים שתואמים CLASS AB, שמצאתי הצהרות לגביהם, אינם מקבלים ציונים של 67 אחוזי יעילות.

 

ולא צריך להיות גאון הדור, בשביל להבין שמדובר בניפוח מספרים של חברה, על ידי שימוש בתקן מטעה שאינו משקף את המציאות.

 

לבוא ולטעון, בצורה בוטה כמו אברי, שיש לי חסך בידע, או הטעיה כזאת או אחרת.

בגלל שאני רואה את המציאות, שהוא מתכחש לה.

 

זה זהה להצהרות של קאליפורניה בום, הרי שגם הם ... אינן קבילות בעולם המציאותי.

אם אברי בא וטוען עם "כל הידע" שברשותו, שזה לגיטימי, וזה מדוד בצורה נכונה.

הרי שהוא טוען שכל חברה אחרת, שמצהירה על כל העולה לרוחה, בעצם אינה מרמה, ואינה מנפחת.

 

אז מצטער אברי, צריך להתעורר, נתון של 67 אחוז יעילות = ניפוח מספרים.

וזה לא רלוונטי באיזה תקן השתמשו,

השאלה היא לא, "האם רוקפורד השתמשו בתקן כזה או אחר."

השאלה היא, האם התקן משקף את המציאות, והאם הוא מביע אמון בהצהרותיו"

 

ותשובה של 67 אחוזי יעילות, מעידים מעבר לכל ספק אפשרי, שכמובן שמדובר בהטעיה בוטה, חוסר אמינות בצורה מכוערת, וכמובן... -ניפוח מעבר להיגיון-.

 

אז רוקפורד משתמשים בתקן שאינו מחמיר, בשביל לנפח מספרים.

קאליפורניה בום משתמשים ברב מודד, בשביל להביא הצהרה אחרת ...

מי קבע שהאמינות של קאליפוניה , ירודה מהאמינות של רוקפורד ?

אברי ? :|

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אין לך ידע בסיסי בחשמל ואתה ממשיך לקשקש!!!!

 

כמה פעמים צריך לאמר לך שאחוזי נצילות גבוהים מושגים ע"י עבודה באחוזי עיוות גבוהים יותר????

 

מה פה לאזעזל לא מובן????

 

צריך לבדוק!!

זה שאתה סקפטי לגבי כל דבר - זו חלק מהמגננה שאנשים שיודעים שמח זה לא הצד החזק שלהם נוקטים.

פורסם

אברי, שאלתי אותך איך מגיעים ליעילות גבוהה ?

כמובן שלא, אני לא צריך שאתה תספר לי. (עם כל הכבוד הרב)

 

אתה ענית בעצמך, "אחוזי עיוות גבוהים יותר"

 

משמע, החברה משתמשת בתקן שלא מחמיר, ומנצלת אותו בשביל ניפוח מספרים.

 

(כמה צריך לכתוב את זה, שוב ושוב, ואתה עדיין בשלך... משהו !)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הערה שרציתי להוסיף בגלל ששי הזכיר את הנושא אמינות בקליפורניה בום:

 

מכול המגברים שתיקנתי הסיניים הזולים.

 

הבעיה הכי נפוצה זה שהמנחת מתח של הקרוס אובר נשרף.

 

הוא בנוי מזוג נגדים וזוג דיודות זנר (15V 1W) שכול הזמן מתחממות וגם הנגדים.

 

ואחרי זמן מסויים הם נשרפות ומקצרות והקרוס לא עובד פשוט. ממש מנחת לא יציב.

 

זהו. לא משהו רציני אבל זה המחלה שלהם. חוץ מיזה אין להם בעיה אחרת שחוזרת על עצמה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

טוב שי אתה מגזים.

 

כן קלאס AB יכול לעבוד גם ב 70% נצילות ולתת הספק גבוה.

 

% איווט, אז מה, אתה הרי כנראה שלא ממש תרגיש בהם.

 

גם אם הם השתמשו בתקן לא מחמיר זה לא אומר שמגבר שמוצהר 600RMS לא יתן 600RMS וזה לא ממש משנה לפי איזה תקן, העיקר שהוא יתן 600RMS.

פורסם

איל, בצפון היה רצח בעזרת שימוש בסכין מטבח.

אי אפשר לבוא ולעשות הכללות,

נאשים את היצרן של הסכין מטבח ברצח ? זה לא לגיטימי.

 

הבעיה היא לא בסכין .. זה במשתמש. פרטני.

 

אותו הדבר לגבי רוקפורד, אי אפשר להאשים את התקן שלא החמיר !

צריך להאשים את החברה, שניצלה את חוסר ההחמרה של התקן, בשביל לנפח את המספר שלה.

אחרי הכל, אין לה שום בעיה להצהיר גם על יעילויות של 56%, משמע, הבעייתיות היא במשתמש ..

ולא בתקן ...

 

אם גי בי אל עושה שימוש זהה, אני אנהג בצורה זהה לחלוטין. ואטען טיעונים זהים לחלוטין.

חוסר אמינות ממדרגה ראשונה.

 

רן, הצהרות הן על הספק נקי בלבד !

מה השלב הבא ? הצהרות על מהירויות של מכוניות כשהן במדרון תלול ?!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...