Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רן אני ילד קטן....

 

את מדבר בצורה מממש לא נכונה

חברה שהייתה מצויינץת בעבר לא תרד לשפל אולי הרמה יכול טיפה לרדת אבל לא בצורה דרסטית...

אז שהוא מראה לך שזה היה הרמה של JBL....אז אולי הרמה עלתה? נשארה אותו דבר?

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ואולי ירדה.

 

אתה שוחך דבר אחד, רוב הסדרות הגבוהות של החברות טובות וגם JBL, אבל לבוא ולהגיד שהיא יותר טובה מאחרות בגלל נתונים כאלה זה בדיחה.

פורסם

טוב הויכוח הזה לא הולך לשום מקום.

בשורה התחתונה, יש בדיקות מעבדה מלפני כמה שנים, שמעידות טובות על האמינות של JBL.

 

מצד שני, יש הצהרות של רוקפורד, שאינם לגיטימיות בעולם המציאותי, (לא של אברי).

אלו הן שני העובדות שקיימות בתרד , כל אחד אמר את מה שיש לו להגיד בנושא.

אז בואו נסיים את הויכוח שלא מגיע לשום מקום כרגע.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הבנתי זאת מצויין, וכבר הגבתי על כך מספר פעמים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא מבין, כבר דובר על כך משפט 7 פעמים שוב ושוב.

זה באמת לא הולך לשום מקום, מה הטעם אם כל אחד יחזור על דבריו עוד הפעם ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני רואה שאני טועה ?

אני רואה בחור שמסתמך על הדימיון.

אני לעומתך, מסתמך על בדיקות מעבדה, אתה מסתמך על הצהרות של יעילות 67 אחוז.

 

אני חושב שהמשתמש הפשוט עם ההיגיון הבריא יעשה את השיקלול שלו, ולכן אינני רואה שום הצדקה למה אני צריך לכתוב לך, שוב ושוב, שאתה לא מחובר למציאות.

 

העובדה שאתה טוען, שרוקפורד היתה במגמת ירידה, איננה אומרת שזה נכון.

העובדה שאתה טוען, שרוקפורד כיום, טובה כפי שהיתה פעם, איננה אומרת שזה נכון.

 

כשתביא לי בדיקות מעבדה, שמראות את הצהרותייה של רוקפורד, כ-אמינות, לגיטימיות, ומחוברות למציאות.

 

אתחיל לדבר בצורה שונה, ובטון שונה.

עד אז באמת עדיף שתשאיר את הספקולציות שלך לעצמך.

 

ולכן אני חוזר על עצמי בפעם השלישית, אנחנו טוחנים מים, אתם מקשיבים לעצמכם, ולמסקנות הפרטיות שלכם.

 

סבבה, אני מכבד אותכם, כל אחד אמר את מה שיש לו להגיב, אני לא מוצא לנכון מה יעזור אם כל אחד יגיד את זה גם בפעם השמינית.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי זה קצת מצחיק. יש עוד מרכיבים למגבר מלבד הספקים, כמו למשל איכות בניה ואמינות. איכות בניה לא תוכל לבדוק ע"י בדיקת מעבדה אלא תוכל לשמוע מאנשים ובעיקר ממתיקנים שיש להם ניסיון רב עם המוצרים.

פורסם

איל אף פעם לא חלקתי על איכות הבניה של רוקפורד, משום שזה אינו מקומי לעשות כך. (חוסר ידע בתחום)

חלקתי אך ורק על הצהרות , ועל אופן המדידות, אשר דיי מייחסות על כושר אמינותה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אז לא הייתי מדוייק, דיברתי איתו אך ורק על רמת אמינות ההצהרות, על זה ההתיחסות היתה.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...