Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

TO MAKE A LONG STORY SHORT מפתח של גולף 2010 חומם כמה שניות במיקרו, הספקתי לעצור את זה אחרי ששמעתי רעש קטן. :cry:

התוצאה- המפתח לא עובד, גם בהחלפת סוללה עם השלט האחר שנשאר מחוץ למתכון, עדיין לא עובד.

אמנם לא בלחץ אבל צריך להשמיש רזרבי, מה עושים?, ניתן לתקן לערכתכם? אם כן איפה ומה עלות של דבר כזה (הערכה סופר גסה) ואם לא ניתן -מה האפשרויות העומדות בפני ? הזמנת מפתח מהנציג בארץ? מסוכן בחו"ל? אן בכלל אחד מהחברות האלו שעושות שיכפול למפתח כולל המערכת (כי את הבית של המפתח המקורי יש לי)

תודה!

פורסם

הערכה שלי?

שרפת את הצ'יפ של המפתח וגם אם תשמיש את השלט הוא עדיין לא יניע את הרכב.

תשכפל את המפתח בארץ,יעלה כמה מאות שקלים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא צריך להתאבל. השמים לא נפלו.

תיגש לחנות מורשית לשכפול מפתחות. תספר את המקרה בקצרה.

הוא יכול לשכפל לך אחד אחר שהרי התבנית של המפתח לא ניזוקה.

תבקש שיזין את הצ'יפ של החדש לרשימת המורשים במחשב הרכב. את הישן הוא יסיר.

אל תשכח להביא רשיונות רכב ותעודת זהות.

 

אם אין לך מפתח רזרבה תשכיל לשכפל אחד כזה ויפה שעה אחת קודם.

 

לגבי מחיר: לי זה עלה בזמנו 250-300 שקל.

אם משהו לא מובן אשמח לעזור.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

תודה,

אבל אני מניח שלא כל טמבוריה עושה שכפול שכזה - לחדד, המפתח עצמו לא ניזוק, השלט כן, המפתח אכן נכנס לסוויץ ומתניע אבל אחרי שפתחתי את האוטו עם השלט השני.

איפה אני מוצא מקום שעושה את ההזנה של הציפ לרשימה וכו?אולי באיזור ר"ג-גבעתיים-תא ?

פורסם

יש לך את פאר המנעולים בקרית אריה פ"ת.

אם המפתח הצלוי מניע את הרכב, הבעיה שלך אינה בצ'יפ, אלא בPCB של השלט שכנראה עבר איזה מאלט-דאון :-P.

 

בכל מקרה, שוקי מפאר ידע לפתור כל אחת משתי הבעיות במקצועיות ובעלות מינימלית.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
TO MAKE A LONG STORY SHORT

התוצאה- המפתח לא עובד,

הזמנת מפתח מהנציג בארץ? מסוכן בחו"ל? אן בכלל אחד מהחברות האלו שעושות שיכפול למפתח כולל המערכת (כי את הבית של המפתח המקורי יש לי)

תודה!

 

natco צודק,

פות"ש - מהודעתך המקורית אני הבנתי שהבעיה נעוצה בצ'יפ של המפתח ולכן המלצתי כפי שהמלצתי.

אם כך שכפול השלט בפאר המנעולים בהחלט יפתור לך את הבעיה.

 

ו...סתם מתוך סקרנות - איך קרה שהמפתח +שלט התבשל בתוך מיקרו גל?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

שוב תודה!

יש אגב מישהו יותר קרוב? יותר באזור של רג-גבעתיים אבל מומלץ?

ולסקרנים אני אפרט את המתכון:

לוקחים ילד בן שנתיים וחצי (בטח ניחחשתם...)

מוסיפים סקרנות

מעט תבלין "אני רוצה לשמור לך"

המון עייפות שלי

וקורט רעב,

שמים 9 שניות במיקרו ומגישים-כן זה רותח.

לא בתאבון :-(

פורסם

גם אני מר"ג ואני הייתי אצל שוקי מפאר המנעולים בפ"ת.

מומלץ ביותר .

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
שוב תודה!

יש אגב מישהו יותר קרוב? יותר באזור של רג-גבעתיים אבל מומלץ?

ולסקרנים אני אפרט את המתכון:

לוקחים ילד בן שנתיים וחצי (בטח ניחחשתם...)

מוסיפים סקרנות

מעט תבלין "אני רוצה לשמור לך"

המון עייפות שלי

וקורט רעב,

שמים 9 שניות במיקרו ומגישים-כן זה רותח.

לא בתאבון :-(

 

יואו.

The first one to get angry loses

×
×
  • תוכן חדש...