Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן השוואתי: פיאט 500 מול אופל אדם מול קיה פיקנטו ספורט


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לוקיישן לוקיישן לוקיישן.

לא יודע איפה ואיך מצאתם את קטע הרחוב הזה שנראה כאילו נלקח מטוסקנה, אבל התמונות שצולמו שם ראויות לככב בשולחן העבודה שלי. לגמרי.

 

את המבחן נהניתי לקרוא, אבל התמונות עשו לי את זה הרבה יותר (מאחר ואין לי שום עניין באף אחד משלושת הרכבים)

 

נראה כמו נווה צדק בתל אביב. אזור מאוד נחמד לטייל בו (וגם לגור, אם יש כסף לזה :) )

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התובנות שלי מהמבחן הזה, וסופ"ש עם האדם -

הלכתי לאסוף אותה מהיבואן בצריפין. כשהביאו את האוטו בצבע חום דהוי - יצאה לי יבבה "אתם עובדים עלי? זה לא אמיתי, יש לכם כאן בסוכנות כל-כך הרבה צבעים מגניבים!" אבל זה כן היה אמיתי, והייתי צריך לנסוע עם כובע מצחיה וקפוצ'ון שלא יזהו אותי בתור "זה שבחר בצבע הזה לאוטו המגניב שלו".

הגיר באדם מעצבן מאוד. זמן התגובה שלו ארוך מאוד עד כדי חוסר בטחון שלך כנהג מתי הוא מתכוון לספק את הכוח שאתה מצפה לו. מצד שני הוא מאוד חסכוני.

הפיאט 500, כפי שכתבתי כאן לפני מספר ימים - העיצוב עדיין פוגע 'בול', והגיר הרבה יותר נעים מזה שבאדם.

בסופ"ש שהאוטו היה אצלי, עבר קרוב משפחה התקף לב, ואושפז להצלתו בבית החולים בנהריה. זה הביא אותי ביום שישי ב 06:30 להניע את האדם, ולנסוע מרמת השרון לנהריה. בנסיעה זו ייסדתי את "מבחן הדיסקו" - שהוא מה צריכת הדלק הכי נמוכה וחסכונית שנצליח לגרד מהאוטו שבמבחן, בלי להתחשב בשום נתון אחר. להפתעתי הרבה עם קרוז קונטרול מכוון על כ 85 קמ"ש, האוטו לאורך כ 250 ק"מ (כולל מנהרות הכרמל) הביא לצריכת דלק מדהימה מבחינתי של 4.7 ליטר ל 100 ק"מ, או 21.3 ק"מ לליטר, לפי מחשב הדרך. גם אם המחשב מזייף, וצריך להוריד 5% זו עדיין צריכת דלק מצויינת. למעשה היה די נעים לנסוע באוטו, והתחושה לא היתה של מכונית קטנה וזולה. (טוב, זולה היא ממש לא).

 

עיצוב - שכן שהוא מעצב פנים ראה את האוטו עומד, וישר שלח לי הודעה בווטסאפ "זה שלך?" כשעניתי שכן, ושהוא מוזמן לעשות נסיעת מבחן הוא קפץ על המציאה (כלומר העדיף לעשות איתי סיבוב מאשר להיות עם אישתו ושלושת הילדים בבית - וגם אני עם אותו השיקול), ויצאנו לסיבוב קצר. הוא התלהב מהאוטו מאוד, ובעיקר מהירידה לפרטי עיצוב מגניבים שכל האוטו מלא בהם, וביחד עושים סביבת נהיגה מאוד נעימה.

 

מבחינת מרווח פנים ליושבים (מקופלים) מאחור - בפיאט 500 ובפיקנטו - יש סביר. באדם אין. לקחתי את הבן (7) ליומולדת באיזו גינת משחקים בעיר. בפיאט 500 הוא ישב מאחורה בלי בעיה, באדם הוא ישב ישיבה מזרחית (רגליים מקופלות על המושב). שאלתי אותו למה הוא לא יושב נורמלי והוא ענה מייד "אין לי מקום לרגליים". הקטנה, שיושבת בכסא בטיחות בגודל מלא מעולם לא היתה קרובה אלי כל-כך כמו באדם. היא ישבה במושב האחורי, מאחורי הנוסע, ואני כמובן במושב הנהג משוך אחורה כיאה לאדם גבוה כמוני (1.70 גג, אחרי מתיחה של דעא"ש), והילדה כמעט מקבילה אלי. זה כמה צפוף מאחורה באדם. זה ממש לא המצב ב 500 או בפיקנטו.

 

מערכת ה start and stop או איך שקוראים לזה שמדומם את המנוע כשאתה עומד - הדבר הכי טוב שאני יכול לומר על המערכת הזו שיש לה כפתור כיבוי. ראבאק, בפקקים ביציאה מרמת השרון, בכביש 4 וכד' - הדבר הזה מדומם את האוטו והופך את המזגן לוונטילטור - כיביתי את המערכת על ההתחלה.

 

שורה תחתונה - האדם הוא אוטו מתוק, לזוג מבוגרים, לסבתא חביבה וחיננית שרוצה לצאת עם חברה לקפולסקי, אולי לנערה מתבגרת שאבא קנה לה את הממתק הזה בצבע וורוד. אני לא התחברתי לאוטו, אולי בגלל הצבע.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השורה התחתונה מבחינתי, יבואנים, תביאו כבר את הגרסאות המאובזרות בידני. כל הגירים האלה לא לעניין.

 

כאשר מדובר בעסק למטרת רווח ואין הרבה ביקוש זה "קצת" בעייתי - אבל מצטרף לדברים.

עם ישראל העצלן שמתעצל להעביר הילוכים לבד ימשיך לשלם הרבה יותר כסף ברכישה על הגיר האוטומט, באחזקה ובמקרים מסוימים גם על הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב לציין שפבל עשה עבודה מעולה פה!

חסרה לי פיג׳ו 108 שכל המטרה שלה והבידול מC1 שהיא מתוכננת להיות מיני פרימיום גם, יותר מהפיקנטו

 

מסכים איתך, ה108 יכלה להתאים הרבה יותר טוב למשוואה הזאת.

בסופו של דבר, אני מאמין, שמי שמחפה סגנון של אדם או 500 כנראה לא ילך על הקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3222 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...