Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדל בין DSG של SEAT לבין SKODA? (גרסת TSI)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה משמיצים את הגיר/טורבו של סיאט ובאותו הזמן תמיד ממליצים על סקודה פאביה כקנייה מעולה?

(גיר ומנוע זהים, לא?)

פורסם

סקודה פאביה היא רכב חדש, שהושק לאחרונה, וככל הנראה בגרסאות החדשות של מנועי הTSI והDSG אין תקלות מיוחדות וחריגות.

208GTi, 206XS, BRZ- SOLD

Mx5 Nc Prht- SOLD

 

 

פורסם

סקודה פאביה החדשה מצוידת בשילוב מנוע TSI מהדור החדש, אשר בו האמינות טובה מאוד. בנוסף, סקודה מכיילת את מערכות ההנעה שלה כדי שיהיו מעט יותר אמינות (מכיר מהנדס מנועים צ'כי אשר עובד בסקודה)

פורסם

הכל ספקולציות.

עד שלא יעבור זמן וכמות נכבדה של רכבים כאלה תצבור ק"מ לא מבוטל אי אפשר לדעת אם "האמינות טובה מאוד" או "אין תקלות מיוחדות"(שמתי לב ל"ככול הנראה" ).

סביר להניח שנעשו מאמצים מצד היצרן על מנת לפתור את התקלות, אבל שום דבר לא הוכח עדיין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

בסקודה מגיעה ורסיה חדשה יותר של המנוע ואותו הגיר שבסיאט.

היו עם הגיר בעיות בעבר במאסה גדולה ועם השנים הצטמצמו אבל עדיין מופיעות פה ושם.

הסיאט איתנו כבר מ2008 והסקודה רק השנה הגיעה.

יש מתיחת פנים לאיביזה שתגיע כבר עם המנוע החדש.

ובאמת? רק סקודה מכיילת מערכות הנעה שיהיו יותר אמינות? זה מערכת הנעה של פולקסווגן.

הגיר עצמו תוכנן ע"י בורג ורנר במיוחד לפולקסווגן. המנוע עצמו זהה בכל הקונצרן (יש כמה וריאציות) אך אין דגש אמינות למותג כזה או אחר.

פורסם
סקודה פאביה החדשה מצוידת בשילוב מנוע TSI מהדור החדש, אשר בו האמינות טובה מאוד. בנוסף, סקודה מכיילת את מערכות ההנעה שלה כדי שיהיו מעט יותר אמינות (מכיר מהנדס מנועים צ'כי אשר עובד בסקודה)

אתה לא יכול להגיד על הדור החדש שהאמינות בו טובה מאוד .

רק מבחן הזמן יעשה את שלו ונראה .

ד"א מה שאמרת נשמע לי מאוד מפוקפק, המערכת הינה אותה מערכת בכל הקונצרן .

Audi A3 8L

פורסם
בנוסף, סקודה מכיילת את מערכות ההנעה שלה כדי שיהיו מעט יותר אמינות (מכיר מהנדס מנועים צ'כי אשר עובד בסקודה)

איפה אפשר להשיג את המכייל הזה? יש באיביי? או שזה רק בצכיה?

פורסם
בסקודה מגיעה ורסיה חדשה יותר של המנוע ואותו הגיר שבסיאט.

היו עם הגיר בעיות בעבר במאסה גדולה ועם השנים הצטמצמו אבל עדיין מופיעות פה ושם.

הסיאט איתנו כבר מ2008 והסקודה רק השנה הגיעה.

יש מתיחת פנים לאיביזה שתגיע כבר עם המנוע החדש.

ובאמת? רק סקודה מכיילת מערכות הנעה שיהיו יותר אמינות? זה מערכת הנעה של פולקסווגן.

הגיר עצמו תוכנן ע"י בורג ורנר במיוחד לפולקסווגן. המנוע עצמו זהה בכל הקונצרן (יש כמה וריאציות) אך אין דגש אמינות למותג כזה או אחר.

איפה ראית בדיוק מתיחת פנים באיביזה?!!

מנורות לד וכמה פתחי איורוור צבועים? לזה אתה קורא מתיחת פנים?

מנועים כן. אבל בקשר ליתר, באם לא בוצעה כל שינוי מבני, קשה לקרוא לזה ככה.

פורסם

מה עשו בC4? החליפו יחידת הנעה , שמו לדים ומולטימדיה ושינו קצת את הפנסים.

מה עשו בקרוז?(לא החדשה , הזו שהרגע הגיעה)? פגושים קצת שונים והזזת ידיות בפנים.

מה עשו בפיאט 500? שינו קצת את הפנסים מאחורה ,מולטימדיה ועוד כל מיני שינויים קטנים.

מה עשו בטויוטה אוריס? שינו את העיצוב החיצוני ,הפנימי ועוד כל מיני שיפורים.

מבחינתי כל אלה מתיחות פנים,חלקן מאסיביות וחלקן קטנות. במקרה של האוריס זה עדכון אמצע החיים.

במקרה של של האיביזה זה בשביל להשאיר את האוטו רלוונטי עוד קצת זמן עד שתצא המחליפה.

פורסם

...עדיין לא ענית לי על השאלה.

בכל הרכבים שהזכרת היה שינוי במבנה, ולו הקטן ביותר.

וביביזה לא. ולכן זה לא נקרא מתיחת פנים.

 

אולי תקנה רכב חדש, תוסיף לו פנסי ערפל, ותקרא לו גם ככה...[או, סליחה, לדים].

פורסם (נערך)

איזה שינוי במבנה היה בC4?

איזה שינוי מבנה היה בקרוז?(שוב לא מדבר על החדשה)

מדבר על זו http://www.netcarshow.com/chevrolet/2015-cruze/

כל אלה שינויים שהיצרן עשה , לא בנאדם פרטי.

מבחינת היצרן זו מתיחת פנים, גם אם מינורית.

הנה מצאתי גם ברשת

"The Ibiza received a second, more thorough facelift in 2015. The interior as well as the exterior have been changed. According to SEAT, the interior raw materials used are higher in quality and the overall design is more driver focused and ergonomic. With the steering wheel, gear stick, air vents, radio buttons and door handles it’s possible to personalise with a range of available colours. The centre console is more accessible and there are multiple new technology additions. It is equipped with a Multifunctional Steering Wheel, ambient lighting and an integrated navigation system along with Full Link technology. The Full Link technology allows connectivity with the driver’s mobile phone in a safe and easy way. Mirror Link technology, through the second generation MIB infotainment system, also replicates the smartphone screen when a compatible device is plugged in. Full Link is also compatible with both Android and Apple smartphones.The safety features included are: Day Running full LED lights, Parking Assist with audio warnings and a Rear View Camera which provides live video from the rear of the car to make the driver aware of obstacles when reversing.

Externally, the biggest difference is full LED lights. It will be available as a Five Door, Sport Coupé, and Sport Tourer, as with the previous Ibiza. A range of Volkswagen Group's new 1.0 litre three-cylinder engines (MPI and TSI) are perhaps the biggest news for the facelifted Ibiza."

אני לא קובע ולא יכול להכריז מתיחת פנים על כלום, היצרן כן.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

האיביזה היא המכונית היחידה שעדיין משתמשת ב1.2 עם בעיית המותחנים.

כולם עברו ל1.2 החדש. לא רק פאביה.

גם שמתי לב שבפולקסוואגן מנסים להפטר מ122 ולאט לאט מכניסים את ה1.4 החדש 125 ו150 כ״ס.

×
×
  • תוכן חדש...