Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה 170 TCT - שרשור מתגלגל


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 2276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוף, :grin: הדבקתה לה ת'אלפא במחלת VAG

אני ועד שלושה בסביבה הקרובה ללא בעיית רעידות בשלוש שנים האחרונות.

המלץ להם להכניס את הרכב למוסך כי אולי יש בעיה וחבל למשוך כך.

יש עדכון תוכנה לממסרה - אולי זה יעזור.

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חודש מאוחר יותר...

הקפצה נוספת לקראת 15000 ק"מ (כמעט, יקרה בתחילת השבוע הבא) וטיפול ראשון (אליו הגעתי עם 14713 ק"מ).

 

אלפא יקרה לאחזקה? בשלב זה לפחות לא הרבה יותר ממכונית משפחתית מן השורה. הטיפול בוצע במרכז שירות עדי, מוסך (וסוכנות) שזוכה בעקביות בפרסים למוסך הטוב ברשת של סמל"ת. לא בכדי. בתחילת השבוע התקשרתי לקבוע תור לטיפול וקבעו לי ליום שישי ב-7:30. הגעתי למוסך, התקבלתי באדיבות ובמהירות. המכונאי שבא לפקידה לקבל את הרכב ענה על כמה שאלות ששאלתי באדיבות ובנועם. פינת ההמתנה נקיה, מסודרת, יש מטבחון להכין קפה וספות נוחות לשבת. מן הסתם הסתובבתי גם בין המכוניות באולם התצוגה. שוחררתי ב-8:45 לאחר התשלום ולאחר שבעל המוסך עצמו ביצע ברכב נסיעת מבחן קצרה לאחר הטיפול - נקודה לזכות לדעתי. החשבון עמד על 480 ש"ח כולל מע"מ, סביר בהחלט להחלפת שמן במוסך מורשה. השמן הוא 5W40 טופ פז, שלפחות לפי הידוע לי ובהתבסס על מכונאי חבר אשר טרח ושלח מספר שמנים לבדיקות מעבדה מתפקד מצוין. כמו כן השאירו לי באוטו (ללא חיוב) בקבוק 2 ליטר של נוזל שמשות של פז, נחמד מאד מצדם.

 

כמה נקודות על המכונית בחלוף קצת פחות מ-15000 ק"מ:

 

צריכת הדלק עומדת על 10.8 ק"מ/ל' לפי מחשב הדרך ו-10.3 ק"מ/ל' בחלוקת ק"מ בליטרים בפועל. המהירות הממוצעת לאורך התקופה - 50 קמ"ש, שזה די הרבה לממוצע.

 

ניסיתי לשנות את תנוחת הישיבה ולשבת גבוה יותר וויתרתי לאחר זמן מה. זה לא משפר בהרבה את הראות לשטח שלפני האוטו, גם במצב הגבוה אני לא רואה את קצה מכסה המנוע, ואילו הישיבה הגבוהה פחות נוחה לי - אני מרגיש יותר כל זעזוע ושיבוש וגם נוטה יותר בכל פניה ועיקול ככל שאני מתרחק למעלה מעל ציר הגלגול של הרכב. לכן חזרתי לשבת נמוך יחסית אך זקוף - בנהיגה רגילה זה לא מפריע לי כלל, ומקסימום נמתחים קצת בחניונים תת קרקעיים.

 

נקודה מעצבנת התגלתה במגבים הקדמיים - אי אפשר להרים אותם אלא רק כשהם באמצע המהלך - לא מעשי ומעצבן אותי כל בוקר כשאני מנגב את השמשה מהטל. לא קריטי כמובן, אבל די מעצבן - פאק איטלקי טיפוסי. עוד דבר מעצבן - רעש רוח מהמראות. גם כן לא קריטי, אבל בולט על רקע הבידוד הטוב הכללי של האוטו.

 

שוקל רכישה של אורגנייזר לתא המטען (חשבתי על רשת, החלטתי שלא) ואולי שטיחי גומי, אם אמצא מקוריים ברחבי האינטרנט ואם אמצא לזה זמן.

 

בגדול מרוצה מאד מהרכישה.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק באלפא. גם בvw צריך להעביר את המגבים לservice mode כדי להרים אותם.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה דבר מטומטם - בסופו של דבר זו פעולה יומיומית ובסיסית שקיימת בכל רכב משנת תרפ"פו פחות או יותר.

 

עוד נקודה - עם הגיע הגשמים החלטתי לנסות לנהוג במצב ALL-WEATHER של ה-DNA. בגדול - ממש אחלה, וזה המצב אותו אני מתכוון לנסות בג'ימקאנה הבאה, לכשתבוא. במצב זה, בניגוד ל-N, אני עדיין מקבל את פונקציית ה-Q2 (דימוי דיפרנציאל מוגבל החלקה) ו-PREFILL לבלמים (שניהם קיימים ב-D ולא קיימים ב-N), הגה זהה למצב N ומצערת שאמורה להיות רגועה יותר מ-N אבל בפועל ההבדל לא מורגש. הבעיה של מצב D היא שהמצערת קצרה ועצבנית מאד ודי קשה שלא להגזים עם הגז - חביב בנהיגת כסאח, מפריע בנהיגה טכנית. נכון שב-A הבקרות הן במצב ההיסטרי ביותר, אבל בגדול בנהיגה נכונה לא אמורים להגיע אליהן. שווה ניסיון בכל מקרה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה דבר מטומטם - בסופו של דבר זו פעולה יומיומית ובסיסית שקיימת בכל רכב משנת תרפ"פו פחות או יותר.

למיטב הבנתי, הסיבה לכך נעוצה בעובדה שבמצב שבו המגבים אינם מופעלים, הם מסתתרים מתחת למכסה המנוע וע"י כך מושג שיפור במקדם הגרר של הרכב.

עכ"פ, ממליץ לך לבדוק האם קיים במגבים שלך Service mode בדומה לזה שקיים ב-VAG.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפצה נוספת לקראת 15000 ק"מ (כמעט, יקרה בתחילת השבוע הבא) וטיפול ראשון (אליו הגעתי עם 14713 ק"מ).

 

אלפא יקרה לאחזקה? בשלב זה לפחות לא הרבה יותר ממכונית משפחתית מן השורה. הטיפול בוצע במרכז שירות עדי, מוסך (וסוכנות) שזוכה בעקביות בפרסים למוסך הטוב ברשת של סמל"ת. לא בכדי. בתחילת השבוע התקשרתי לקבוע תור לטיפול וקבעו לי ליום שישי ב-7:30. הגעתי למוסך, התקבלתי באדיבות ובמהירות. המכונאי שבא לפקידה לקבל את הרכב ענה על כמה שאלות ששאלתי באדיבות ובנועם. פינת ההמתנה נקיה, מסודרת, יש מטבחון להכין קפה וספות נוחות לשבת. מן הסתם הסתובבתי גם בין המכוניות באולם התצוגה. שוחררתי ב-8:45 לאחר התשלום ולאחר שבעל המוסך עצמו ביצע ברכב נסיעת מבחן קצרה לאחר הטיפול - נקודה לזכות לדעתי. החשבון עמד על 480 ש"ח כולל מע"מ, סביר בהחלט להחלפת שמן במוסך מורשה. השמן הוא 5W40 טופ פז, שלפחות לפי הידוע לי ובהתבסס על מכונאי חבר אשר טרח ושלח מספר שמנים לבדיקות מעבדה מתפקד מצוין. כמו כן השאירו לי באוטו (ללא חיוב) בקבוק 2 ליטר של נוזל שמשות של פז, נחמד מאד מצדם.

 

כמה נקודות על המכונית בחלוף קצת פחות מ-15000 ק"מ:

 

צריכת הדלק עומדת על 10.8 ק"מ/ל' לפי מחשב הדרך ו-10.3 ק"מ/ל' בחלוקת ק"מ בליטרים בפועל. המהירות הממוצעת לאורך התקופה - 50 קמ"ש, שזה די הרבה לממוצע.

 

ניסיתי לשנות את תנוחת הישיבה ולשבת גבוה יותר וויתרתי לאחר זמן מה. זה לא משפר בהרבה את הראות לשטח שלפני האוטו, גם במצב הגבוה אני לא רואה את קצה מכסה המנוע, ואילו הישיבה הגבוהה פחות נוחה לי - אני מרגיש יותר כל זעזוע ושיבוש וגם נוטה יותר בכל פניה ועיקול ככל שאני מתרחק למעלה מעל ציר הגלגול של הרכב. לכן חזרתי לשבת נמוך יחסית אך זקוף - בנהיגה רגילה זה לא מפריע לי כלל, ומקסימום נמתחים קצת בחניונים תת קרקעיים.

 

נקודה מעצבנת התגלתה במגבים הקדמיים - אי אפשר להרים אותם אלא רק כשהם באמצע המהלך - לא מעשי ומעצבן אותי כל בוקר כשאני מנגב את השמשה מהטל. לא קריטי כמובן, אבל די מעצבן - פאק איטלקי טיפוסי. עוד דבר מעצבן - רעש רוח מהמראות. גם כן לא קריטי, אבל בולט על רקע הבידוד הטוב הכללי של האוטו.

 

שוקל רכישה של אורגנייזר לתא המטען (חשבתי על רשת, החלטתי שלא) ואולי שטיחי גומי, אם אמצא מקוריים ברחבי האינטרנט ואם אמצא לזה זמן.

 

בגדול מרוצה מאד מהרכישה.

 

מחיר סביר לחלוטין. גם צריכת הדלק סבירה לרכב כזה.

הזכרת את מוסך עדי ואני חייב לציין שבאמת מדובר במוסך מעולה. אנחנו מטפלים שם כבר 8 שנים ברכבי פיאט שהיו ועדיין בבעלותנו(4 במספר), והשבוע אחרי התלבטויות רבות וכאבי ראש בסופו של דבר החלטנו שוב ללכת על פיאט חמישית, חלק מהשיקול גם היה המוסך הנהדר ומנהל המוסך.

תתחדש ותמשיך להנות מהרכב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה שאתה כותב. במיטו הייתי כמו bar72 והשתמשתי רק ב-d.

ההגה במצב כזה לא מרגיש לך קליל מדי?

 

אגב, ב-500 אין את מצב ה-A אבל נהגתי לא בספורט בערך פעמיים, וסבלתי מכל רגע :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שטיחי גומי, אם אמצא מקוריים ברחבי האינטרנט ואם אמצא לזה זמן.

 

יש לי הצעה שלא תוכל לסרב לה, הם מקוריים, מאותו הקונצרן :angel:.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחושות שלך משקפות את התחושות שלי לגבי הרכב, אני מסכים איתך בכל הסעיפים.

 

לגבי הפאק האיטלקי עם המגבים, יש פאק קטן שממש מעצבן אותי: בגלל הצורה של הרכב- כשהחלונות הקדמיים פתוחים עד הסוף, מים שמתנקזים משטיפת השמשה הקדמית ונופלים לתוך הקבינה. עוד לא נתקלתי ברכב שזה כל כך מורגש בו כמו בג'ולייטה.

 

 

חוץ מזה אחלה רכב! :-)

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי הצעה שלא תוכל לסרב לה, הם מקוריים, מאותו הקונצרן :angel:.

 

את מזלזלת בכישורי הסירוב שלי :twisted: אני רוצה סט נוסף, לא במקום. מה גם שבזמנו ראיתי שהיה קיים סט מקורי, נראה מה נעשה עם זה בסוף.

 

יש פאק קטן שממש מעצבן אותי: בגלל הצורה של הרכב- כשהחלונות הקדמיים פתוחים עד הסוף, מים שמתנקזים משטיפת השמשה הקדמית ונופלים לתוך הקבינה. עוד לא נתקלתי ברכב שזה כל כך מורגש בו כמו בג'ולייטה.

 

ב-156 זה היה בדיוק אותו דבר, לא זוכר איך היה ב-146. כנראה קטע איטלקי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחושות שלך משקפות את התחושות שלי לגבי הרכב, אני מסכים איתך בכל הסעיפים.

 

לגבי הפאק האיטלקי עם המגבים, יש פאק קטן שממש מעצבן אותי: בגלל הצורה של הרכב- כשהחלונות הקדמיים פתוחים עד הסוף, מים שמתנקזים משטיפת השמשה הקדמית ונופלים לתוך הקבינה. עוד לא נתקלתי ברכב שזה כל כך מורגש בו כמו בג'ולייטה.

 

 

חוץ מזה אחלה רכב! :-)

 

ווווואוווו סוף סוף מישהו שגילה גם את הפאק הזה, ואצלי הפאק מופיע אצל אחותה של הג'ולייטה - הבראבו.

אין צורך בחתימה....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, איפה רוב הנסיעות שלך שזו צריכת הדלק?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2276 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...