Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה 170 TCT - שרשור מתגלגל


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 2264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעולה!

סע שנה, שנה וחציו אח"כ תעשה תוכנה.

כאילו קנית רכב חדש! :-P

 

לעניות דעתי, הוא עשה מאוד בחכמת שהלך על ה 170 ולא על התלתן ששוב, לעניות דעתי, לא מצדיקה את תוספת התשלום הנכבדה (מאוד).

 

בקטגוריה של ה "170", הג'ולייטה היא ראויה מאוד.

בקטגוריה של התלתן, יש בחירות טובות יותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התלתן ממוקדת ומהירה הרבה יותר, דרמטית הרבה יותר. נוחה פחות. מגרה יותר לנהיגה מהירה, ואני על תנאי, שומו שמיים. ה-170 עדיין מספיק מהנה ועם זאת שפויה יותר, נוחה יותר ומתאימה יותר לאופי השימוש המיועד. היא גם זולה יותר בשיעור ניכר, הן בעלות הרכישה (כ-30K) והן בעלויות האחזקה (צמיגים, בלמים, דלק, ביטוח).

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי צריך לשבור בלטות ולהוציא עוד כ 45K ש"ח?

 

זו לא הוצאה נוספת שהולכת ברגל (ברור, היא נוסעת באלפא ג'ולייטה, סטגדוש!).

 

וזה כמובן מעבר למה שכבר אמרתי בעהודעה קודמת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל רומן - תתחדש ותהנה! הרכב יפה מאוד כמיטב המסורת האיטלקית וגם הצבע מאוד מחמיא לה. נראה אם אזהה אותך בנסיעה יום אחד, אני מניח שלא אפספס אותה.

 

אני לא סבור שהן לא טובות, פשוט חסרה לי מאוד ה"התעסקות" - וזה פוגע לי בחווית הנהיגה.

עם התיבות של היום, אני נוטה להאמין שאותו נהג על אותו רכב יגיע לביצועים טובים יותר בדו-מצמדי על פני ידני, אבל היות ואני לא בתחרות עם אף אחד אני מעדיף מקסימום כיף לא מינימום זמן :).

 

התיבות האוטומטיות כפולות מצמד החדשות עושות את העבודה מצוין, אין מה לומר. העברות ההילוכים מהירות תוך חיסכון בדלק ובאמת הכל בסדר. יחד עם זאת, אני גם חייב את ההתעסקות עם הקלאץ' וידית ההילוכים, גם אני לא בתחרות עם אף אחד ואם יגיע רכב דומה לידי ברמזור אני בכיף אתן לו לזנק ולנסוע.

 

בחסרונות אציין שזה אכן פחות נוח בפקקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש :)

 

בפונטו איבו לא היה, בבראבו אין. או שאנחנו מקופחים או שזה עיניין של הגדרות בכל רכב בנפרד [emoji6].

 

 

קיים ב-500.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שוב תודה לכולם על הברכות!

 

בהמשך לדיון הקטן שהיה על גרסאות ותמחור:

 

תתחדש רומן. תגיד, למה לא הלכת על גרסאת התלתן?

 

לעניות דעתי, הוא עשה מאוד בחכמת שהלך על ה 170 ולא על התלתן ששוב, לעניות דעתי, לא מצדיקה את תוספת התשלום הנכבדה (מאוד).

 

בקטגוריה של ה "170", הג'ולייטה היא ראויה מאוד.

 

אכן למה לא באמת ? אם כבר אז כבר :-)

 

כי צריך לשבור בלטות ולהוציא עוד כ 45K ש"ח?

 

סקירה קטנה שפירסמתי בפורום IAROC, לאור ההוזלה של גרסת הכניסה של הג'ולייטה ל-160000 וגרסת הכניסה של ה-A3 ספורטבק ל-165000. אם נתעלם מגרסת הכניסה, ונתרכז בטוריזמו, כמו שלי, נראה שבגזרת הדגמים המאובזרים הג'ולייטה מתומחרת במקום טוב באמצע (הכל ביחס לארץ כמובן):

הטוריזמו מתומחרת ב-190750.

ב.מ.וו. 118 (136 כ"ס) עולה 181500, 120 (177 כ"ס) עולה 204000. זה ברמת האבזור הבסיסית, הגבוהה בתוספת 25000.

האודי כאמור הוזלה ל-165000 (מחיר רגיל 181900), אך זו גרסת 1.4 עם 125 כ"ס. גרסא ראויה יותר, 180 כ"ס, עולה כבר 204300.

מרצדס A-קלאס אמנם מתחילה מ-170000, אבל גם כן עם מנוע 122 כ"ס ובגרסא בסיסית. רמת האבזור האמצעית כבר 193000. מנוע ראוי (A200) מתחיל מ-237000.

המתחרה היחידה שמתומחרת בסמיכות היא הוולוו V40, שמתחילה מ-170000 ולגרסא עם 180 כ"ס, אך ה-T4, כמו שכתבתי, הרשימה אותי פחות מהג'ולייטה ובוודאי פחות מה-T5 המצוינת, שמן הסתם מתחילה מ-200000. כדי להגיע בוולוו לאותה רמת דינמיות שאני מקבל בג'ולייטה, אני צריך קיט R-דיזיין, שמקפיץ את המחיר בעוד כ-30000 ואמנם גומל באבזור נדיב וכסאות שלא מהעולם הזה, אבל בכל זאת - זה כבר כסף של תלתן וכיו"ב.

יש גם את הלקסוס 200CT שמתחילה ב-170000, אבל היא לא בדיוק מתחרה ישירה ומוותרת על כל שאיפה דינאמית לטובת חיסכון

המסקנה די מפתיעה, אבל בהתחשב במתחרות התמחור של הג'ולייטה לא כזה הזוי (שוב - הכל במונחי הארץ כמובן).

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מקבלים בטוריזמו שאין בבסיסית?

 

הג'ולייטה 120 לא נמכרת יותר?

 

ולמה ההשוואה היא מול ה A3 ולא הגולף? אל תשכח גם שאצל כל המתחרות מקבלים 3 שנים אחריות (חוץ ממרצדס) ובאלפא מקבלים רק שנתיים.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל שוב תודה לכולם על הברכות!

 

בהמשך לדיון הקטן שהיה על גרסאות ותמחור:

סקירה קטנה שפירסמתי בפורום IAROC, לאור ההוזלה של גרסת הכניסה של הג'ולייטה ל-160000 וגרסת הכניסה של ה-A3 ספורטבק ל-165000. אם נתעלם מגרסת הכניסה, ונתרכז בטוריזמו, כמו שלי, נראה שבגזרת הדגמים המאובזרים הג'ולייטה מתומחרת במקום טוב באמצע (הכל ביחס לארץ כמובן):

הטוריזמו מתומחרת ב-190750.

ב.מ.וו. 118 (136 כ"ס) עולה 181500, 120 (177 כ"ס) עולה 204000. זה ברמת האבזור הבסיסית, הגבוהה בתוספת 25000.

האודי כאמור הוזלה ל-165000 (מחיר רגיל 181900), אך זו גרסת 1.4 עם 125 כ"ס. גרסא ראויה יותר, 180 כ"ס, עולה כבר 204300.

מרצדס A-קלאס אמנם מתחילה מ-170000, אבל גם כן עם מנוע 122 כ"ס ובגרסא בסיסית. רמת האבזור האמצעית כבר 193000. מנוע ראוי (A200) מתחיל מ-237000.

המתחרה היחידה שמתומחרת בסמיכות היא הוולוו V40, שמתחילה מ-170000 ולגרסא עם 180 כ"ס, אך ה-T4, כמו שכתבתי, הרשימה אותי פחות מהג'ולייטה ובוודאי פחות מה-T5 המצוינת, שמן הסתם מתחילה מ-200000. כדי להגיע בוולוו לאותה רמת דינמיות שאני מקבל בג'ולייטה, אני צריך קיט R-דיזיין, שמקפיץ את המחיר בעוד כ-30000 ואמנם גומל באבזור נדיב וכסאות שלא מהעולם הזה, אבל בכל זאת - זה כבר כסף של תלתן וכיו"ב.

יש גם את הלקסוס 200CT שמתחילה ב-170000, אבל היא לא בדיוק מתחרה ישירה ומוותרת על כל שאיפה דינאמית לטובת חיסכון

המסקנה די מפתיעה, אבל בהתחשב במתחרות התמחור של הג'ולייטה לא כזה הזוי (שוב - הכל במונחי הארץ כמובן).

 

אני מניח שDS4 לא נחשבת מתחרה שלה או שכן? בילבלו אותי עם הדגם הזה.

וכמובן שכחתי, תתחדש וסע בדרכים טובות, ואחלה של צבע שבחרת לה ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה המאתגרת ביותר עבור הג'ולייטה הזו היא הלאון 170, רק שדעתך המכובדה ידועה על הלאון וזה בסדר גמור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מקבלים בטוריזמו שאין בבסיסית?

 

בקרת אקלים דיגיטאלית, פתחי מיזוג לאחור, חיישני חניה מלפנים ומאחור (מקוריים, עם תצוגה גראפית), פאדלים להעברת הילוכים, חישוקי 17'' במקום 16'', מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, מראות צד מתקפלות חשמלית, חיישני תאורה וגשם, בקרת שיוט, תא כפפות ממוזג וכמה פינישים.

 

הג'ולייטה 120 לא נמכרת יותר?

 

מיובאת, לא זוכר כמה עולה, למיטב זכרוני לא מספיק אטרקטיבית והיא ידנית בלבד.

 

ולמה ההשוואה היא מול ה A3 ולא הגולף? אל תשכח גם שאצל כל המתחרות מקבלים 3 שנים אחריות (חוץ ממרצדס) ובאלפא מקבלים רק שנתיים.

 

למה לא? לטעמי ההשוואה מול האודי רלוונטית יותר, הן פונות לפלח שוק זהה והג'ולייטה תוכננה עם ה-A3 על הכוונת, לא הגולף. אם תוסיף שנת אחריות שלישית עדיין לא תשווה את המחיר, זה לא כל כך יקר, לא זוכר כרגע בדיוק כמה.

 

אני מניח שDS4 לא נחשבת מתחרה שלה או שכן? בילבלו אותי עם הדגם הזה.

וכמובן שכחתי, תתחדש וסע בדרכים טובות, ואחלה של צבע שבחרת לה ;)

 

תודה! ואתה צודק, ידעתי ששכחתי מישהי. במחירון מופיעה רק גרסת הגימור האמצעית, 179000 ש"ח או 183000 עם ציפוי פנינה, מה שזה לא יהיה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה המאתגרת ביותר עבור הג'ולייטה הזו היא הלאון 170, רק שדעתך המכובדה ידועה על הלאון וזה בסדר גמור.

 

הלאון 180. דעתי עליה היא שדינאמית היא שקולה לג'ולייטה, כמו שכתבתי, אבל בכל הקשור לתחושת יוקרה ואיכות היא נופלת אפילו ממנה, וזה לא שהג'ולייטה בדיוק אלופה בזה. מה גם שהקטע העיצובי של "בואו ניקח איביזה ונכפיל אותה ב-1.25" גם לא כ"כ מעורר את בלוטות החשק, שלא לדבר על עיצוב הפנים, שככל הנראה נסתייע במד זוית וג'קסון. היא לא מכונית רעה ושוב - מבצעת מצוין - אבל זה לא זה. העניין הוא לא רק ביצועים, כי אז כולם היו קונים קורסה OPC ב-135 או כמה ששיחררו אותן בזמנו.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המסקנה די מפתיעה, אבל בהתחשב במתחרות התמחור של הג'ולייטה לא כזה הזוי (שוב - הכל במונחי הארץ כמובן).

באופן מזעזע למדי זה מתברר כנכון.

 

הלאון 180. דעתי עליה היא שדינאמית היא שקולה לג'ולייטה, כמו שכתבתי, אבל בכל הקשור לתחושת יוקרה ואיכות היא נופלת אפילו ממנה, וזה לא שהג'ולייטה בדיוק אלופה בזה. מה גם שהקטע העיצובי של "בואו ניקח איביזה ונכפיל אותה ב-1.25" גם לא כ"כ מעורר את בלוטות החשק, שלא לדבר על עיצוב הפנים, שככל הנראה נסתייע במד זוית וג'קסון. היא לא מכונית רעה ושוב - מבצעת מצוין - אבל זה לא זה. העניין הוא לא רק ביצועים, כי אז כולם היו קונים קורסה OPC ב-135 או כמה ששיחררו אותן בזמנו.

הלאון עדיפה מבחינת מנוע אך פחות ספורטיבית מהג'ולייטה. את סעיף העיצוב הג'ולייטה לוקחת בהליכה ומבחינת אבזור הם שקולות (פחות או יותר). לכל זה נוסיף מוניטין אמינות מפוקפק בלאון. יחד עם זאת, הלאון כן מציעה חבילה אטרקטיבית.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות לדעתי, הלאון 3 דלתות FR מוצלחת מבחינת עיצוב חיצוני.

לא חייבים ללכת, אפשר לדלג ולהמשיך.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...