Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה 170 TCT - שרשור מתגלגל


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 2264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היום במקרה יצא לי לשבת בבימר 118, ואם שמים בצד רגע יחידת הנאה (השגיאה מכוונת) - וואו, איזו נוחות. עם כל הכבוד לג'ולי ולGTI - מבחינת תנוחת נהיגה איכות חומרים והנדסת אנוש, הבמו היממה אותי. הרגישה יותר איכותית מהסגמנט בו היא נמצאת.

מצד שני כשמשקללים מנוע, אחזקה מראה - ואני מתבייש להודות, אבל גם סטיגמה - כנראה שלא הייתי בוחר בה.

 

בכל מקרה היא התווספה לרשימה האישית שלי, אבל במקום האחרון נכון לעכשיו.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נוחות - בעיקר במושב. מנהרת הרגליים, למשל, צפופה יותר מכל מתחרה אחרת - לא בכדי יש כרית מצופה עור על הקונסולה המרכזית, בשביל הברך. מה שכן, עיצוב הפנים של הבימר מעולה בעיני, מצליח להישאר פשוט אך מתוחכם ועם זאת נאה לעין (ולמגע). כל מה שעיתונאי הרכב אומרים על הגולף, נכון בבימר. גם הגודל (קוטן) של ההגה מצוין. שוב - ה-1 מצוינת, אך כרגיל באלפא במחיר של גרסא X של BMW באלפא אתה מקבל את המנוע והביצועים של הגרסא שמעליה, וזה לא מעט. גם האחזקה, כאמור, יקרה יותר. מה שכן, היא מכוערת גם אחרי מתיחת הפנים, גם אם פחות מזאת שלפני.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הנעילה האוטומטית. בפונטו איבו קיימת אופציה במחשב הרכב להפסיק את הנעילה הזו.

אם יש ילדים קטנים באוטו כנראה שעדיף להמשיך לקבל פרצופים מהמאבטח.

 

תתחדש.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את האופציה גם כאן. זה לא עוזר עם הילדים, כי כל משיכה בידית מבפנים מבטלת את הנעילה - בשבילם יש נעילה ייעודית בדלתות האחוריות.

 

תודה לכולם על הברכות!

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש מותק, שמח שאתה נהנה מהאוטו, מגיע לך.

 

לגבי

פנסי ערפל עוקבי פניה וכן הנעילה האוטומטית מעל X קמ"ש, כאמור בפונטו ניתן לנהל את הפעלת הפונקציות ממחשב הדרך (כמו גם אורות יום, טריפ B, וכן הלאה).



הייתי בודק זאת לעומק עם מדריך הרכב באנגלית, שהוא ככלל מפורט יותר מזה בעברית.

 

 

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, תתחדש ותהנה - אחלה סקירה שכתובה יפה וברהיטות.

 

כמה הערות:

1. בין הילוך 4 ל- 5 יש לטעמי חור לא קטן, ה-4 קצר למדי ואילו ה- 5 כבר מהווה הילוך שיוט.

2. התצוגה הגרפית של הרכב היא במקרה הטוב לא ברורה כולל התצוגה של חיישני החניה, במצב דינמיק התצוגה כולה עוברת להצגה מטופשת למדי של טורבו עם לחצי גדישה ומידע נדרש כמו ההילוך שהרכב נמצא בו מוצג בפינה הימנית התחתונה במשבצת קטנה.

הקונטרסט של התצוגה - אדם מואר על אדום - הוא די עלוב לדעתי.

3. במצב D האוטו לא נוסע (יחסית, כן?), כדי שהוא ייסע "על באמת" צריך לעבוד למוד ידני ולתת למנוע לנגן ב- 4000 סל"ד ומעלה.

4. תקלות שהופיעו ברכב המבחן (קלאץ' שהתחמם בפקק פראי, מיכל דלק שסירב להתמלא :shock: וגרם למשאבת הדלק לקפוץ ללא הפסקה עד שנשברתי) גרמו לי לפקפק בהצהרות האמינות המשופרת של הרכב.

 

לצד החיוב אני חייב לציין אחיזת כביש טובה, זוויות גלגול שכמעט ולא קיימות, הגה מדויק, ישבן עליז משהו ולמרות היכולת הספורטיבית - נסיעה נוחה למדי.

עריכה אחרונה על ידי dorki
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש,רכב חביב ביותר.

 

מה שכן, לדעתי המראות הכסופות ממש לא מתחברות טוב עם העיצוב האלגנטי של האלפא. ב-A3 עם העיצוב המרובע יותר זה עוד בסדר.. אתה בחרת מראות כאלה או שזה מגיע כברירת מחדל? אגב יכול להיות שרשימת החסרונות שלך הייתה קצרה משמעותית ב-A3, הגרמנים בדרך כלל מומחים בהנדסת אנוש ודברים קטנים (לא מכיר אישית את ה-A3, רק מניח).

עריכה אחרונה על ידי Arco
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן, תתחדש ותהנה - אחלה סקירה שכתובה יפה וברהיטות.

 

כמה הערות:

1. בין הילוך 4 ל- 5 יש לטעמי חור לא קטן, ה-4 קצר למדי ואילו ה- 5 כבר מהווה הילוך שיוט. אני מוצא את זה מאד נוח בנסיעותיי הרגילות האמת. בכבישי נהיגה נדיר שעולים מהילוך רביעי, ושני הילוכי שיוט נותנים לי שיוט נינוח בשישי ועקיפות נמרצות יחסית, אך נוחות עדיין, בחמישי. אני מניח שזו באמת הייתה כוונת המשורר.

2. התצוגה הגרפית של הרכב היא במקרה הטוב לא ברורה כולל התצוגה של חיישני החניה, במצב דינמיק התצוגה כולה עוברת להצגה מטופשת למדי של טורבו עם לחצי גדישה ומידע נדרש כמו ההילוך שהרכב נמצא בו מוצג בפינה הימנית התחתונה במשבצת קטנה. אכן חסרון. לא מהותי וקיים בהרבה מכוניות, אבל באמת לא יתרון. השימוש היחיד שיש לתצוגה הזאת הוא לשפוט האם הטורבו נכנס לפעולה כדי לדעת כמה להמתין לפני כיבוי.

הקונטרסט של התצוגה - אדם מואר על אדום - הוא די עלוב לדעתי. אפשר לשחק עם הקונטרסט, לא מסובך. לאחר שהגעתי לסטאפ שנוח לי אין לי שום בעיה עם הקונטרסט, בשום תנאי תאורה.

3. במצב D האוטו לא נוסע (יחסית, כן?), כדי שהוא ייסע "על באמת" צריך לעבוד למוד ידני ולתת למנוע לנגן ב- 4000 סל"ד ומעלה. I beg to differ. אפשר לעשות את זה גם ב-D, מזמין להדגמה.

4. תקלות שהופיעו ברכב המבחן (קלאץ' שהתחמם בפקק פראי, מיכל דלק שסירב להתמלא :shock: וגרם למשאבת הדלק לקפוץ ללא הפסקה עד שנשברתי) גרמו לי לפקפק בהצהרות האמינות המשופרת של הרכב. קלאץ' שהתחמם זה שימוש לא נכון בגיר רובוטי, כל גיר רובוטי. שלוש וחצי שנים עם גיר חד מצמדי מיושן ואין-ספור נסיעות מבחן בכל גיר רובוטי אפשרי (אופל, סיטרואן, אלפא, פיאט, ואגיות למיניהן) ובחיים לא טיגנתי קלאץ'. לגבי המיכל - תדלקתי כמה פעמים עד עכשיו, 5 תדלוקים בארבע תחנות שונות - מעולם לא נתקלתי בזה.

 

לצד החיוב אני חייב לציין אחיזת כביש טובה, זוויות גלגול שכמעט ולא קיימות, הגה מדויק, ישבן עליז משהו ולמרות היכולת הספורטיבית - נסיעה נוחה למדי.

 

תודה על הברכות :) התייחסות באדום.

 

תתחדש,רכב חביב ביותר.

 

מה שכן, לדעתי המראות הכסופות ממש לא מתחברות טוב עם העיצוב האלגנטי של האלפא. ב-A3 עם העיצוב המרובע יותר זה עוד בסדר.. אגב יכול להיות שרשימת החסרונות שלך הייתה קצרה משמעותית ב-A3, הגרמנים בדרך כלל מומחים בהנדסת אנוש ודברים קטנים (לא מכיר אישית את ה-A3, רק מניח).

 

תודה! הייתי מוותר על המראות אם זו הייתה אופציה. אמנם הן מתחבבות עלי יותר ויותר עם הזמן, אבל בכל זאת, הן קצת בלינג מדי לטעמי.

 

לגבי ה-A3 - אם אתה לא מכיר את האוטו, למה אתה אומר את מה שאתה אומר? ניחא שרשימת החסרונות שלי לא כזאת ארוכה ואף אחד מהם לא דיל-ברייקר, אבל האם אני חייב לסבול את תא הנוסעים הואגי הטיפוסי בשביל זה? ומצטער, גם ב-A3 הוא יותר שבחים עיתונאיים מעיצוב מדהים.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהצליל לא זכה להשקעה. זה הרי סימן היכר שלהם.. בתור "מזראטי לעניים", היה אפשר לצפות ליותר, לא? בכל זאת, במזראטי ההוכחה שיוקרה-ספורט-אלגנט הולכת יד ביד עם צליל פראי. שאר החסרונות אופיניים לתוצרת האיטלקית.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נבדק, לא נמצא. תמוה משהו, אבל באמת אין את הפונקציה הזאת.

 

תמוה מאוד, אחח האיטלקים האלה.

 

אולי קיימת אפשרות להתחבר לרכב עם כבל ותוכנה חיצונית ולהפעיל פונקציות שונות שלא מופיעות כבריירת מחדל בתפריט (משהו סטייל וואג-קום)?

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שהצליל לא זכה להשקעה. זה הרי סימן היכר שלהם.. בתור "מזראטי לעניים", היה אפשר לצפות ליותר, לא? בכל זאת, במזראטי ההוכחה שיוקרה-ספורט-אלגנט הולכת יד ביד עם צליל פראי. שאר החסרונות אופיניים לתוצרת האיטלקית.

 

יותר מעצבן מאשר מעניין. בתור אחד שהאלפות הקודמות שלו היו עם מנוע בוקסר ו-V6, על צליל ייחודי ויפהפה, ואפילו ה-TS הוותיק היה עם צליל ייחודי (במיוחד לאחר פורטינג), זה לא כיף גדול. לפחות בתלתן השקיעו.

 

תמוה מאוד, אחח האיטלקים האלה.

 

אולי קיימת אפשרות להתחבר לרכב עם כבל ותוכנה חיצונית ולהפעיל פונקציות שונות שלא מופיעות כבריירת מחדל בתפריט (משהו סטייל וואג-קום)?

 

אין לי כרגע הרבה רצון לשחק עם האוטו, בעתיד הנראה לעין הוא יהיה סטוק.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הא נכון, חשבתי על זה כשקראתי את הביקורת וכשהגעתי לסוף וראיתי את התמונה שכחתי מהכל -

מה שאתה מספר על הצליל ממש ביאס אותי. אני מחכה להזדמנות לשמוע רגילה מול תלתן ולראות מהם ההבדלים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...