Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה 170 TCT - שרשור מתגלגל


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 2264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוכרח לציין שאחרי שעשיתי 'נסיעה מבצעית' על רכב עם שיפטרים בהגה, ממש התחברתי. זה כמעט מפתה להמיר את הדת (מגיר ידני). כשתגיע העת אקח לנסיעות מבחן גם רכבים כאלו בשביל להחליט סופית מה מדבר אלי יותר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האמת היא שרוב התיבות החדשות טובות מספיק גם אם משאירים אותן במצב D. ככה זה ב-TCT, ב-DSG, גם ב-8 הילוכים של BMW ושל וולוו. חוץ מכבישים איטיים וטכניים ממש, לא תטעה הרבה אם תתן לתיבה לעשות את העבודה.

 

אבל פאדלים זה כיף :twisted:

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שבדקת לעומק את עניין הפנסים עוקבי פניה, אבל רק כדי לוודא:

בפונטו איבו הייתה אפשרות לשלוט בפונקציה הזאת דרך המחשב דרך, בדקת שאין אפשרות ל corner lights במחשב של הג'ולייטה?

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שרוב התיבות החדשות טובות מספיק גם אם משאירים אותן במצב D. ככה זה ב-TCT, ב-DSG, גם ב-8 הילוכים של BMW ושל וולוו. חוץ מכבישים איטיים וטכניים ממש, לא תטעה הרבה אם תתן לתיבה לעשות את העבודה.

 

אבל פאדלים זה כיף :twisted:

אני לא סבור שהן לא טובות, פשוט חסרה לי מאוד ה"התעסקות" - וזה פוגע לי בחווית הנהיגה.

עם התיבות של היום, אני נוטה להאמין שאותו נהג על אותו רכב יגיע לביצועים טובים יותר בדו-מצמדי על פני ידני, אבל היות ואני לא בתחרות עם אף אחד אני מעדיף מקסימום כיף לא מינימום זמן :)

 

ולגבי הפנסי ערפל: אני מוכן לעשות איתך ראש בראש לאיזה שבוע שתוכל להרגיש את הטירוף בפנסים-עוקבי-פניה, סתם ככה כי אני פרגן-על.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, בחרת ברכב מצויין.

 

אני לא יודע אם הפטנט הזה יעבוד גם אחרי מתיחת הפנים, אבל אצלי אני שם מתקן לפלאפון שיושב על כניסת הדיסקים באמצע הדש, מה שמאפשר להחזיק את הטלפון בלי להדביק שטויות למראה ולהפריע לשדה הראייה. אם תרצה אשלח לך לפרטי תמונה של המתקן, מנסיון של כמה פטנטים שונים מצאתי שזה הכי נוח והוא איתי כבר כמה חודשים(אחרי מתיחת הפנים יש בכלל מקום לדיסקים?).

 

אני מאמין שאת בקרת השיגור למדת כבר להפעיל, חברה מהפורום לימדה אותי על קיומה רק אחרי שנה עם הרכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מקום לדיסקים, אני לא כ"כ שש להכניס לשם מתקן, אם-כי יש כמה וכמה חברים, כולל אחד פדנט במיוחד, שמשתמשים בזה כך שכנראה החשש שלי מוגזם. בקרת השיגור בינתיים נבדקה על יבש, כלומר ראיתי שהעסק עובד, אך עשיתי abort (הורדתי את הרגל מהגז ושמתי N במקום לשחרר בלם). יום יבוא, תנוח עלי הרוח וניתן גם בה :)

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין באמת - אילו אופציות בדקת טרם הרכישה, אם בכלל?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם הנטיה הייתה לכיוון האלפא. המתחרות העיקריות הן, כידוע - וולוו V40, גולף, לאון, BMW 1 ואודי A3. תוצרת VAG ירדה מהפרק לאור סיפורי TSI+DSG ולאור העובדה שאני פחות מתחבר אליהן (גולף שגרתית מדי, לאון לא סובל את עיצוב הפנים חרף יכולות מרשימות ביותר ולגבי ה-A3 - לא רואה במה היא כל כך עדיפה על הג'ולייטה, וזה עוד לפני סיפורי אמינות וצ'מפיון). וולוו V40 מצוינת, אבל ה-T5 יקרה ומה-T4 לא התלהבתי יתר על המידה. מה גם שכדי להגיע לדינמיות שיש לי באלפא כסטנדרט, בוולוו צריך את ה-R-דיזיין, שזה עוד כסף. ה-BMW 118 ירדה מהפרק לאור מנוע חלש (136 כ"ס), חרף ההנעה האחורית. גם מחירי הביטוח שיחקו תפקיד.

 

יכול להיות שזה שכנוע עצמי במידה מסויימת, אבל עבורי, לפחות, היו שתי מתחרות אמיתיות - ה-V40 והבימר. לו ה-120 הייתה עולה כמו ה-118, יכול להיות שהייתי נוסע בפרופלור ולו הוולוו R-דיזיין הייתה עולה כמו הרגילה, הייתי נותן בראש לשבדית. אבל הן לא, ואני לא.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2264 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...