Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'ולייטה 170 TCT - שרשור מתגלגל


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 2263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תתחדש!

הצבע מחמיא מאוד לרכב.

החישוקים הללו תפסו לי מאוד את העין, נתקלתי בדגם דומה להחריד אצל היצרן הבווארי (טורבינה הוא קורא לו).

אפילו למספר זהב דאגו לך, בהחלט נראה שמשהו שם השתנה בכל הנוגע לשירות.

M-TECH E46

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש :)

 

בפונטו איבו לא היה, בבראבו אין. או שאנחנו מקופחים או שזה עיניין של הגדרות בכל רכב בנפרד

יש גם יש. בפעם הבאה שניפגש אראה לך.

איך זה מסייע במקרה תאונה? אלא אם אני מפספס משהו זה בדיוק החסרון של התכונה הזאת, לא מאפשר פתיחה מהירה למחלצים. אני אישית מנטרל את התכונה הזו בדיוק בגלל זה.

כפי שכבר נכתב, בזמן תאונה מחשב הרכב מפסיק את נעילת הדלתות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש בבראבו (דור II) נעילה אוטומטית.

המערכת (לכאורה) מצמצמת את הסיכון שכוח התנע ידחוף את מנגנון פתיחת הדלת בתאונה.

לגבי עניין החילוץ - בעת פתיחת כריות האוויר, מכוניות מודרניות רבות פותחות את הנעילה המרכזית.

במידה והדלת עדיין נעולה ויש צורך לפתוח אותה מפנים, ניפוץ שמשת הביטחון על ידי דוקרן קרבייד בצורה נכונה לא אמורה לסכן את נהג. אם הדלת התעוותה בתאונה זה כבר לא משנה אם היא נעולה או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקנייה של עוד אלפא מאוד מובנת. כשבוחנים מכוניות מאותה רמה ההבדלים ביניהן אינם עצומים עד כדי כך שיגרמו לרכב אחד להיות מועדף בצורה קיצונית על רכב אחר. בסך הכול זהו רכב לשימוש יום יומי ואין זה משנה אם יעשה עוד שנייה למאה או יצרוך עוד ליטר דלק לעומת רכב אחר. ולכן קנייה כזו שנעשית עם הלב ברור שהבחירה הייתה ותשאר אלפא במקרה של פותח השרשור.

תתחדש, אני בטוח שאתה נהנה מהרכב.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

יש ג'ולייטה אדומה שחונה קרוב אלי באופן קבוע, רכב באמת יפה, כל פעם אני "נתקע" עליה עם המבט לכמה שניות.. בהחלט מושכת תשומת לב

 

ועוד עם המספר הזה .. עוד מעט תקבל בוק מצד rOOmUSh :)

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד עם המספר הזה .. עוד מעט תקבל בוק מצד rOOmUSh :)

 

שיהיה לו לבריאות, אין לי בעיה עם זה. אף פעם לא הבנתי את הבהלה סביב המספרים - המידע אודות רובנו גם כך מאד זמין, השם שלי, הכתובת והטלפון זמינים בגוגל ובמספר אתרים לכל דכפין - מה כבר אני אסתיר אם המספר יהיה מרוטש?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקירה נאה ומועילה, אבל חסר לי...

 

1. איך האוטו ננהג?

2. איך זה לעבור מה-156 למכונית מודרנית (וזו לא כינוי חיובי אצלי בהקשר).

 

לגבי תפעול ההילוכים, גם ב-DSG שש ושבע, אני לא מוצא את עצמי נשאר עם הבחירות של התיבה בהרבה מצבים (למעשה, כל מצב שדורש תמרון מבוסס מנוע).

 

אני לרב על D ומתערב היכן שצריך ידנית, כי D שומרת על הילוך גבוה מדי לתמרון ו-S לרב עושה ההפך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. איך ננהג? מאיצים עם הדוושה הימנית, בולמים עם השמאלית, ההגה שולט על כיוון הנסיעה :-P

ברצינות - כתבתי על זה בתשובה למישהו. מאד מהר, מאד סטרילי. עושה מה שמבקשים, הבקרות נותנות לתחת לצאת, אך מתערבות כמובן אם מגזימים, במצב D פחות, במצב N יותר. ההגה ישיר ומדויק, עם מעט מאד תחושה. המון אחיזה.

2. צפוי לחלוטין. נהגתי הרבה בג'ולייטה לפני זה, על שלל דגמיה, לכן ידעתי על מה אני הולך. מאבד הרבה רגש בתמורה ליותר שקט (מילולי - היא מבודדת טוב יותר, ונפשי). הג'ולייטה נוחה יותר מה-156 אחרי ההנמכה, שקולה ל-156 לפני ההנמכה. המזגן עדיף בהרבה, גם מרווח הפנים ונוחות השימוש בתא המטען.

 

לגבי התיבה - במצב D היא טובה גם בנהיגה נמרצת ואני מתערב בעיקר בכבישים איטיים יחסית. ככל שהכביש נהיה פתוח יותר, כך אני מתערב פחות.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תפעול ההילוכים, גם ב-DSG שש ושבע, אני לא מוצא את עצמי נשאר עם הבחירות של התיבה בהרבה מצבים (למעשה, כל מצב שדורש תמרון מבוסס מנוע).

 

אני לרב על D ומתערב היכן שצריך ידנית, כי D שומרת על הילוך גבוה מדי לתמרון ו-S לרב עושה ההפך.

מסכים לחלוטין, זוהי גם ההתרשמות שלי מ-DSG7 לאחר חודש וכמעט 3,000 ק"מ במחיצתו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש! :-P

 

מה תוכנה בלבד עושה ל 170 סוסים האלה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2263 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...