Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דייהוו- תמיד רע?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי מקוס (יון) עכשיו, ראיתי שם כמה שברולט מאטיס שנראות מעודכנות - שנות 2010-2011

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ייצור המאטיס נמשך עד 09', אז הוחלפה בספארק המוכרת לנו.

בשנת 2000 עלתה המאטיס 55K, והעדר תיבת הילוכים אוטומטית חרץ את גורלה.

מנוע ה 3 בוכנות שלה פותח ממנוע הסוזוקי אלטו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הייתה לנו גם דייהו סופר רייסר כשהייתי תינוק, עד היום אבא שלי מקלל אותה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
ייצור המאטיס נמשך עד 09', אז הוחלפה בספארק המוכרת לנו.

בשנת 2000 עלתה המאטיס 55K, והעדר תיבת הילוכים אוטומטית חרץ את גורלה.

מנוע ה 3 בוכנות שלה פותח ממנוע הסוזוקי אלטו.

 

14 שנים אחר כך, זה המחיר של שברולט ספארק בסיסית, הפעם היא נמכרת בכמויות לא רעות.

 

אגב, דייהו לאנוס חדשה אפשר לקנות כיום גם במצרים, רק השם הוא (תחזיקו חזק):

http://en.chevroletegypt.com/vehicles/lanos/model-overview.html

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

הדייהו לאנוס נמכרת היטב במדינות עולם שלישי, בעיקר בשל היותה מכונית פשוטה מאד מכאנית, אמינה וקלה מאד לתחזוקה.

היא החליפה בהדרגה מכוניות כמו הפיאט 124 על גילגוליה השונים, ואת הרנו 12.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

שברולט קנתה את דהייו כדי להצליח בשווקים מתפתחים לכן הדביקו סמלים של שברולט על דגמיים שדהייו יצרה כדי להרוויח כסף כמובן ובעיקר פרסום (ממש כמו איסוזו , יש שברולט דימקס ומשאיות של איסוזו על שם שברולט), אך יש דגמים ששברולט בעצמה יצרה ולא דהייו, כגוון ספארק סוניק קרוז מאליבו .

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
הדייהו לאנוס נמכרת היטב במדינות עולם שלישי, בעיקר בשל היותה מכונית פשוטה מאד מכאנית, אמינה וקלה מאד לתחזוקה.

היא החליפה בהדרגה מכוניות כמו הפיאט 124 על גילגוליה השונים, ואת הרנו 12.

 

 

אמינות לא נראה לי הייתה היתרון של דיהוו בארץ

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

קרא חתימתי :)

חבר דווקא נהנה מהדייהו רייסר שהייתה לו, נוחה לאחזקה ולא יקרה גם בתחום הזה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

אם מישהו צריך להגיב כאן - זה אני!

 

למה? - שימו לב לכינוי שלי - "לאנוס - פורס" זה מגיע מזה שהיתה לי דייהו לאנוס - ולא היה לה כוח! ואחרי שנה גם לא היתה יותר לאנוס!

 

לא לאנוס ולא פורס! (לא דובים ולא יער - זה משמעות הכינוי שלי)

 

ולמה? כי אחרי חצי שנה שנהניתי מהרכב - היא התחילה לעשות לי תקלות שאחרי כמעט חצי שנה נוספת הסתכמו בחצי מערך הרכב והחצי השני אבד בצניחת המחירון - בקיצור טוטל לוס במובן הכלכלי!

 

הרכב נמכר וגם השארתי לו שקע בפח של אחת הדלתות שנבע מבעיטה שנתתי לה כאות פרידה!

 

לאחותי היתה סופר רייסר - רק תקלות!

 

להורים של אשתי היתה רייסר - היתה נחמדה מספר שנים למען האמת ואפילו אהבנו את הרכב - אבל אח"כ אכן הגיעו התקלות והרכב נמכר - סוג של נגמ"ש בתחפושת של אופל.

 

 

דרך אגב הלאנוסים שנמכרו בארץ עד כמה שזכור לי המנוע נלקח מפס ייצור ישן של סוזוקי בלנו בעוד הלאנוסים שנמכרים באוקראינה חלקם עם מנועים ישנים של אופל. אני יודע את זה כי הייתי באוקראינה והתארחתי אצל מישהו שהיתה לו לאנוס הוא פתח את מכסה המנוע והם אפילו לא טרחו להוריד את הסמל של אופל מהבלוק!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שום דבר טוב לא יכול היה להיות במכוניות ממוחזרות, וכאלו היו הרייסר והסופר רייסר שהתבססו על האופל קאדט E שהוצגה ב 85', או הפרינס והסופר סאלון שהיו מתיחת פנים לאופל רקורד של שנות ה 70'.

המכונית הטובה היחידה של דייהו היתה המאטיס, מכונית מיני שנמכרה כאן בתחילת שנות ה 2000, והציעה עיצוב צעיר ונאה ומרווח פנימי מצויין.

לימים "שברולט ספארק"
פורסם

דרך אגב הלאנוסים שנמכרו בארץ עד כמה שזכור לי המנוע נלקח מפס ייצור ישן של סוזוקי בלנו בעוד הלאנוסים שנמכרים באוקראינה חלקם עם מנועים ישנים של אופל. אני יודע את זה כי הייתי באוקראינה והתארחתי אצל מישהו שהיתה לו לאנוס הוא פתח את מכסה המנוע והם אפילו לא טרחו להוריד את הסמל של אופל מהבלוק!

ללאנוס שנמכרה בארץ היה מנוע זהה לזה של הרייסר, מה שאומר שהגיע מאופל לאחר שעבר שינוי נפח ל 1.5.

פיתוח של מנוע הסוזוקי אלטו היה במאטיס, שהיתה בעלת מנוע 3 בוכנות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...