Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ממה להעלב, החתונות בארץ הרבה יותר גדולות, ומסובכות [emoji1]

אני לא הייתי מרשה לעצמי לצלם אירוע שכזה, הלחץ שיש עליך להוציא תמונות מעולות הוא גדול מאוד, זה לא בשביל העצבים שלי [emoji2]

פורסם

אם אתה לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים עדיף צלם מקצועי.

למרות שאני צילמתי בר מצווה של בן דודה עם מצלמה רגילה ויצאו אחלה תמונות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

אם אתה לא רוצה תיעוד וזכרון מהאירוע, אל תשכור צלם, מי ישמע כמה זמן כבר עולה?!

 

 

אף אחד לא אומר לך לקחת עכשיו 2 סטילס + וידאו כתף+ רחף + אלבום דיגיטלי מודפס על דפי משי תפור ע"י ילדים קמבודים בעלות של 15-20 אלף ש"ח.

 

אם אתם לא רוצים אתם לא חייבים וידאו ומגנטים, אבל לפחות צלם סטילס אחד, שיעלה לכם פחות מ 5,000.

 

זה עדיף משמעותית מתמונות מרוחות מהסמארטפון 2 מגה פיקסל של הדודה שעמדה בשורה האחרונה בחופה.

עריכה אחרונה על ידי noogie
פורסם

קיבלתי המלצה מצלם אירועים , צילום סטילס (צלם אחד ) . האירוע יהיה סה"כ 110-120 איש .

 

 

הצעת מחיר של 2,000 ש"ח כולל מע"מ , האתר שלו : http://www.studioags.com .

 

האם המחיר טוב ? , האם לחובבי הצילום לפי התמונות באתר התמונות באיכות גבוהה ? .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

התוצר בתיקי עבודות הוא תמיד מזוקק ומסתכם ב 5-6 תמונות מאירוע, אתם צריכים להפגש אישית, לראות מי עומד מולכם ברמה האישית ולראות דוגמא לאלבום ערוך ו/או חומר של אירוע שלם כי זה מה שתקבלו תמורת הכסף, לא 5-6 תמונות מזוקקות וערוכות היטב.

פורסם

צילום חתונה עם צלמת חובבת שמצלמת על אוטומט ? :lol:

 

תיקח את זה אם אתה רוצה ש-99% מהתמונות יצאו לך מטושטשות.

במצב אוטומטי זמני החשיפה שמצלמה תיתן לה תהיה לרוב ארוכים הרבה יותר מידי לצילום מהיד...

בצילום אירועים עם פלאש יש צורך בצילום ידני ופלאש על-TTL, כשמהירות הצילום היא עד גבול מהירות הסנכרון של הפלאש, 1/200 1/250...

 

צילום אירוע אולי נשמע פשוט אבל זה דיי מורכב לעשות בצורה טובה בגלל התאורה החסרה והמשתנה והאובייקטים הזזים....

מה עם מטריות ריכוך ? מה עם לפזר פלאשים על סטנדים במקומות מועדים...? :roll:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

העיקר שהצלם לא יצלם 2000 תמונות זהות ויצלם כמעט אותו הדבר.

צילום חתונה זה לא רק באולם אירועים זה גם בחוץ ובסלון כלות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם (נערך)

צילום אירוע אולי נשמע פשוט אבל זה דיי מורכב לעשות בצורה טובה בגלל התאורה החסרה והמשתנה והאובייקטים הזזים....

מה עם מטריות ריכוך ? מה עם לפזר פלאשים על סטנדים במקומות מועדים...? :roll:

אתה מדבר על צלם שלוקח גם שכר בהתאם. זה כמובן האפשרות הטובה ביותר אם בני הזוג יכולים לאפשר לעצמם את זה.

אבל מי שאין לו את הכסף, לוקח את הצלמים הזולים יותר שלא מפזרים פלאשים ובאים ללא עוזר, אלא מצלמים על אוטומט עם פלאש על המצלמה. להגיד שיצאו תמונות קסומות? לא! אבל, עדיין זה רחוק יותר טוב מהתמונות שיכולה לצלם חברה שלא יודעת לצלם ואפילו לתפעל את המצלמה.

 

אפילו עם פלאש בודד, עם דיפיוזר אפשר להסתדר בחתונה. ניקון אגב, טובים מאוד בצילום אוטומטי עם פלאש.

ראיתי כבר חתונות שצולמו על אוטומט וניקון D80. לא תמונות עוצרות נשימה, לא משהו להגיד וואו, אבל רחוק יותר טוב ממי שלא יודע לצלם בכלל וצלם שחושב שהוא חובב כי קנה DSLR עם עצמית קיט. התמונות האלו מי שלא מבין היה מגדיר כאיכות טובה ואף מצויינת. כזה צלם עולה כ800ש"ח לאירוע. מי שמבין בצילום, כמובן התמונות לא יעשו אליו רושם.

 

על איכות משלמים - אין מה לעשות 8)

 

הבעיה שצילום אירועים זה מלאכה קשה מאוד ולא הכי מתגמלת (המון רעש, לחץ, שעות עבוד לא נוחות), אנשים לא יודעים להעריך את האיכות ולשלם בהתאם. לכן הרבה מאוד אנשים ללא מקצוע הולכים לעסוק בתחום זה. הם קונים מצלמה, מתלמדים קצת, מתחילים ממגנטים ואז מתחילים לצלם אירועים. הם לוקחים שכר במונים יותר נמוך מהצלמים האמיתיים ולצלמים האמיתיים יש בעיה כי הם צריכים להתחרות באלה שלוקחים מחיר זול ויש להם ציוד זול. לכן, מי שלמד צילום ועוסק בצילום כמקצוע, לעיתים רחוקות יתעסק באירועים כפרנסה העיקרית.

התוצאה, במקום 100~200 תמונות איכותיות, הצלם "מרביץ" 2000 תמונות באיכות משתנה (אני כותב באופן דיפלומטי). בדרך כלל מתוך תמונות האלו אפשר להוציא 10~30 תמונות מספקות.

אבל, ניסיון בהחלט משחק תפקיד, הצלם צריך לדעת להתמודד עם כל הרעש והאקשין הזה. לכן, מי שנמצא בענף, גם אם הוא זול יחסית, מי שרוצה לחסוך - רוב הסיכויים שלא יתאכזב (הרי גם ככה הציפיות מראש לא אמורות להיות בשמיים).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אין ממה להעלב, החתונות בארץ הרבה יותר גדולות, ומסובכות [emoji1]

אני לא הייתי מרשה לעצמי לצלם אירוע שכזה, הלחץ שיש עליך להוציא תמונות מעולות הוא גדול מאוד, זה לא בשביל העצבים שלי [emoji2]

 

ולמען הסר ספק, אם מישהו חושב שהוא יכול לצלם כמוך באירוע "פשוט", כמו אלו שאתה מצלם, בלי שהוא יודע לצלם (לא לתפעל מצלמה - לצלם) - הוא חולמת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...