Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

בקרוב אני ואישתי חוגגים את שנת הנשואין הראשונה שלנו :-D וחשבנו לעשות מעיין סוג של פורמט כזה שבו אני והיא נעשה כמה תמונות משותפות מדי שנה וככה ישאר לנו זכרון היסטורי וחווייתי גם עבורנו וגם עבור הילדים העתידיים ...

אנחנו מחפשים סטודיו או צלם מוכשר שיעשה כמה תמונות (סטודיו או בטבע) אולי קצת פוטושופ במידת הצורך .

 

במידה ואתם או מישהו שאתם מכירים עושה דברים כאלו נשמח לקבל המלצות ...כמובן שברשת לא חסר אנשי "מקצוע " שכל בעל מצלמה ישר הופך לצלם מקצועי ..

 

מאוד חשובה לנו המקצועיות .

 

אחלה יום ותודה .

פורסם

נתקלתי בו בטיול האחרון ללפלנד. קבוצה שלמה (שאני לא הייתי חלק ממנה) שכרה אותו בתור "צלם הבית" לטיול.

צלם משכמו ומעלה - אורי כרמי. התחום העיקרי שלו זה חתן/כלה, כך שגם ימי נישואין נראים לי מתאימים.

פורסם

אני דווקא קראתי נכון, אבל חשבתי בדיוק על הכותרת שאתה קראת לפתיחת שרשור סאטירי

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
אני דווקא קראתי נכון, אבל חשבתי בדיוק על הכותרת שאתה קראת לפתיחת שרשור סאטירי

 

יאללה לך על זה! :)

 

אז לא רק אני שקלתי להפנות אותו להפקות פורנו?

 

אני יושב קצת רחוק מהמסך, אז בטעות החלפתי את הג' ב-נ'...

 

המוח האנושי הוא דבר מדהים... :wink:

×
×
  • תוכן חדש...