Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4065 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שווה שתלך להסתכל גם על הדאצ'יה סנדרו.

זו מכונית בסגנון קרוסאובר שבנויה על בסיס קליו מהדור הקודם אבל עם מנוע ה0.9 של הקליו מהדור הנוכחי.

היא גדולה יותר מהאחרות (4 מטר וקצת אורך ו320 ליטר בגאז'), הישיבה גבוהה, האבזור נדיב (4 ח.ח. מערכת מולטימדיה עם ניווט, בקרת שיוט,...), שלוש שנים אחריות עם אפשרות לחמש בתוספת תשלום והמחיר הוא 70K.

בגזרת המינוסים, הגימור שלה סביר אבל לא יותר, אחיזת הכביש לא מדהימה ותיבת ההילוכים לא הכי הדוקה.

פורסם

חבל מאוד שלא מביאים אותו...גם אני נהנה ממנו

הרבה יותר תמורה מה5 דלתות 1.25 שמציעים עכשיו במבצע חבר......

 

נראה לי שזה הולך להיות קולקטור אייטם...

 

אני בשנה שעברה קניתי ב80K את הריו הגירסאת סדאן עם המנוע 1.4 הידני, חבל שכנראה הופסק הייבוא שלו ואין אותו השנה כלל במבצע של חבר.

 

לגבי הרכב ממה שאני חווה, בסך הכל רכב ממש נחמד, האמנם מבחינת נוחות הוא על הצד הנוקשה של הסקאלה(לא מתרסק אבל מתלים נוקשים) אבל מבחינת מרווח הוא מאוד מרווח(גם הגירסאת 5 דלתות) איכות הרכבה מצויינת(אפילו אם בחלק מהמשטחים החלקים קצת פשוטים, הבנתי שהשתפר במתיחת פנים).

הרכב פשוט בלי יומרות אבל עושה את העבודה וגם נראה לא רע =] לגבי המנוע והגיר לא אתייחס כי הרכב שלי מעט שונה מה1,250.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

אז עשיתי נסיעת מבחן גם על הקליו וגם על הריו וההתלבטות קשה.. בעיקר בגלל שהם מבצע חבר ההבדל הוא כ 10 אלף לטובת הריו.

במבחינת אמינות נשמע שהריו יותר אמינה, כמו כן הטיפולים וחלפים זולים יותר.

האם אני מפספס משהו? כי נראה לי שהכי משתלם לקחת את הריו..

פורסם

הכל תלוי בתחושה, אם נהגת על הריו והרגשת טוב עם הרכב(כמו שאני הרגשתי) אז זה עסקה מעולה,

אם הרגשת יותר שלם מבחינת תחושה בנהיגה עם הקליאו אולי היא תתאים לך יותר, אין כאן תשובה ברורה זה תחושה אינדווידואלית של כל אחד ואחד.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לא הייתי נוגע בקליאו. היא נראית מצוין מאובזרת ודי זריזה, חסרונות בולטים: תא מטען קטן יחסית והיא מרגישה מאוד צרה וצפופה בתא הנוסעים ונוחות נסיעה. לדעתי נוחות הנסיעה הורסת מכונית שיכלה להיות מעולה.

פאביה נחמדה אבל התמורה שלה בעייתית. היא מרגישה די פשוטה ונוחות הנסיעה סבירה ולא יותר.

ריו היא מהמרווחות בסגמנט אבל המנוע שם הורג את המכונית. רועש, בזבזני, עצל.

כמו שכבר המליצו גם אני חושב ש-208 עדיפה. יש לה תא מטען ותא נוסעים מרווחים יותר, הגרסה הנוכחית היא גם מהמכוניות הנוחות בקטגוריה והיא בסה"כ מאובזרת. הייתי גם ממליץ לך לחכות לגרסת ה-1.2 ליטר טורבו שתגיע בעוד חודש בערך. יש מצב שהיא תיתן את התמורה הטובה ביותר.

פורסם
לא הייתי נוגע בקליאו. היא נראית מצוין מאובזרת ודי זריזה, חסרונות בולטים: תא מטען קטן יחסית והיא מרגישה מאוד צרה וצפופה בתא הנוסעים ונוחות נסיעה. לדעתי נוחות הנסיעה הורסת מכונית שיכלה להיות מעולה.

פאביה נחמדה אבל התמורה שלה בעייתית. היא מרגישה די פשוטה ונוחות הנסיעה סבירה ולא יותר.

ריו היא מהמרווחות בסגמנט אבל המנוע שם הורג את המכונית. רועש, בזבזני, עצל.

כמו שכבר המליצו גם אני חושב ש-208 עדיפה. יש לה תא מטען ותא נוסעים מרווחים יותר, הגרסה הנוכחית היא גם מהמכוניות הנוחות בקטגוריה והיא בסה"כ מאובזרת. הייתי גם ממליץ לך לחכות לגרסת ה-1.2 ליטר טורבו שתגיע בעוד חודש בערך. יש מצב שהיא תיתן את התמורה הטובה ביותר.

 

ואיך צריכת הדלק (האמיתית ) בין כל הרכבים שהוזכרו פה ? רובם זללניות לא ?

פורסם

צריכת הדלק של קליאו 0.9 לפי המחשב 5.9 ליטר ל 100 ק"מ, פירושו 1:16.9 ק"מ לליטר בנסיעה שהיא 80% מחוץ לעיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

צריכת דלק אמיתית עם רגל חצי כבדה: בקליאו 1.2 ל' היא 12.7 ק"מ לליטר. פאביה 11.8 ק"מ לליטר. ריו 10.2 ק"מ לליטר. פיג'ו 208 עם מנוע 1.6 ליטר, 11.1 ק"מ לליטר.

פורסם
לא הייתי נוגע בקליאו. היא נראית מצוין מאובזרת ודי זריזה, חסרונות בולטים: תא מטען קטן יחסית והיא מרגישה מאוד צרה וצפופה בתא הנוסעים ונוחות נסיעה. לדעתי נוחות הנסיעה הורסת מכונית שיכלה להיות מעולה.

פאביה נחמדה אבל התמורה שלה בעייתית. היא מרגישה די פשוטה ונוחות הנסיעה סבירה ולא יותר.

ריו היא מהמרווחות בסגמנט אבל המנוע שם הורג את המכונית. רועש, בזבזני, עצל.

כמו שכבר המליצו גם אני חושב ש-208 עדיפה. יש לה תא מטען ותא נוסעים מרווחים יותר, הגרסה הנוכחית היא גם מהמכוניות הנוחות בקטגוריה והיא בסה"כ מאובזרת. הייתי גם ממליץ לך לחכות לגרסת ה-1.2 ליטר טורבו שתגיע בעוד חודש בערך. יש מצב שהיא תיתן את התמורה הטובה ביותר.

כל שכתבת על ה 208 נכון, גם לענין גירסת הטורבו שבהחלט כדאי לחכות לה, אבל 80K לא יהיה מחירה, אפילו לא בסביבה.

פורסם

הייתי בודק את הפאביה החדשה. גם את הפולו - הורידו מחירים מהותית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

גירסת הטורבו לא תבוא ידנית בכל מקרה בנוגע לפיג'ו 208. יביאו אולי רק צורה שונה טיפה עם איכות חומרים טובה יותר. לאוטומטיות זה סיפור אחר (מנוע 110 טורבו ותיבה 6 הילוכים אוט').

 

מסכים עם RS לגבי הפולו. הייתה יקרה ביחס לאחרות, אבל פורסם שמורידים מחירים אז אולי היא שווה בדיקה.

 

 

פורסם

לא יודע מה יהיה מחירה של ה-208 המחודשת, ולא יודע אם יביאו את מנוע הטורבו עם גיר ידני. אבל זה לא משנה את העובדה שאם אין לחץ לקניה שווה לחכות. אין הרי מה להפסיד, אלא להיפך - רק להרוויח.

בנוסף לרוב דגם אחרי מתיחת פנים מגיע מאובזר יותר. אם זה יקרה זו עוד סיבה להמתין לדגם העדכני.

×
×
  • תוכן חדש...