Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת צמיגים עד 1400 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני מחפש רבעיית צמיגים עד 1400 שקלים.

חשוב שיהיה ממותג מוכר ואיכותי.

סדר העדיפויות שלי

1. בלימה

2. אחיזה בפניות

3. דלק

4. רעש

 

עד עכשיו הייתה הבחירה t1 sport אבל בגלל עילוצים כספיים אז זה לא אפשרי.

הסתכלתי לפי tire yad2 וראיתי שיש בריגסטון my02 איך הוא?

דאונלופ dz101

דאונלופ BLURESPONSE

זה מה שמצאתי אם יש הצעות יותר טובות אשמח לשמוע !

תודה!

פורסם

205/55R16 91H לפי שרשור קודם שלו.

 

האפשרויות בתקציב המוגבל הזה (ולפי התמחור ביד2) -

טויו CF2, באתר היבואן (בקיזוז כרטיס המתנה נכנס לתקציב פחות או יותר) או ממקור אחר.

דנלופ בלו-ריספונס

פירלי P7

אם תצליח לדחוק בתקציב - גודייר אפישנטגריפ פרפורמנס.

איני מכיר חוות דעת על הברידג'סטון שהזכרת.

פורסם

דנלופ בלו-ריספונס ? איך הם באמת? מבחינת העדפות שלי כמובן

קוד המהירות הוא עד 240 או עד 210 אם אינני טועה

העומס או 91 או 94 איני זוכר במדוייק אבל העניין כרגע הוא דגם הצמיג קודי המהירות והעומס משפיעים על מחיר בצורה זניחה בדרך כלל

פורסם

כמו שציין תם ידידי,

תוכל למצוא באתר טייר-קלאב את ה-Toyo CF2 בעלות של 407 ש"ח לצמיג הכוללים הכל - מע"מ, איזון והתקנה.

הצמיג הינו צמיג טורינג רך ונוח, אוחז מעולה בכביש רטוב, שקט וחסכוני בדלק.

כאן תוכל לקרוא ביקורות על הצמיג הנ"ל.

בנוסף, על רביעיית צמיגים תקבל Dream Card בשווי 200 ש"ח מתנה.

המבצע והמחיר תקפים כמובן להזמנה באינטרנט או בטלפון.

פורסם

ה-CF2 של טויו צמיג אחלה. היתה לי רביעיה על האלמרה מעל לשנתיים (עד שהיא נמכרה) והתחושה הייתה שלרכב יש יותר אחיזה מכח, שזה תמיד טוב. בעיקר מונע ממך לעשות טעויות מפגרות. האלמרה אמנם קצת יותר חלשה מהבראבו (118 מול 120 כ"ס ו-18 ומשהו לעומת 21 קג"מ) וגם פחות מתנהגת, אבל אני לא מאמין שתרגיש שהצמיגים האלה "קטנים עלייך".

 

לא מנסיון אישי, אבל הבנתי שה-DZ101 של דאנלופ גם ממש סבבה. אם כי זכור לי משהו על רעש (יכול להיות שאני טועה).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

אשמח אם תפרט איך הצמיג מבחינת אחיזה בפניות/ בלימה ורעש?

באתר tire yad2 רשום את אותו הצמיג שרכשת ב100 שקלים פחות לכל צמיג זה יכול להיות?

בנוסף ראיתי צמיגים של דאונלופ ספורט רפרנס llr גם עליהם לא מצאתי מידע, מישו מכיר?

עריכה אחרונה על ידי elisb
×
×
  • תוכן חדש...