Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף R החדשה בארץ והמחיר?


zuzut5
שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן תמרון הקוברה של הסוחויי (וגם מיג 29 לצורך העניין) מרשים.

אגב, זה נכון שלמטוסים הרוסיים יש יכולת תמרון טובה יותר מלאלה האמריקאיים, עחד עם זאת היתרון הגדול באמת של המטוסים הרוסיים זה שיכולת השרידות שלהם ככל הנראה טובה משמעותית (וזה אגב על פי בוחני מטוסים מחיל האויר הישראלי).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 108
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשדה הקרב המודרני ליכולות התמרות האלו אין יתרון מבצעי אמיתי ומה שחשוב כיום הוא בעיקר הטכנולוגיה.

חלפו ימי ה dogfight הארוכים בטווחים קצרים ואף טייס לא יצליח להתחמק מטיל אוויר אוויר באמצעות גלגולים ופניות חדות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא מדויק,

 

ב 40 השנים האחרונות, כל קרבות האויר היו מאופיינים בחוסר שיוויון מהותי באיכויות הטייסים, תמיד זה היה אמריקאים נגד עירקים, ישראלים נגד סורים, רוסים נגד צצנים וכו'

 

בתנאים כאלה, אין שום בעיה ל F15 לשגר טיל מעבר לאופק ולשכח שבכלל היה עליו איום.

 

בא נגיד את זה ככה, אם מחר נאטו/ אמריקאים יכנסו לעימות מעל אוקראינה עם חיל האויר הרוסי, אני צופה שדווקא נחזור לקערת הפונץ המפורסמת ולהורדה עם תותחים.

 

בכל מקרה, קרבות אויר נקבעים לא "על הבב אללה" אלא הטייסים מנהלים אותם עפ"י יתרונות וחסרונות כלי הטייס שלהם, אם טייס רוסי יודע, סתם לדוגמא, שיש לו יכולת תימרון ופניה עדיפות בהרבה על ה F15, שהטילים המונחים שלו נחותים מהאמריקאים ושיש לו תותחים, מה שלאמריקאי אין, לשם הוא יקח את הקרב. וכששלושה סוחוי מזמזמים סביבך קרוב מאוד, אין לך לאן לשגר טיל, אתה יכול מקסימום לנתק מגע, להתרחק ולנעול טילים רחוקי טווח. אבל אף אחד לא מבטיח שבהתרחקות הזאת לא תידלק בעצמך...פתאום.

 

להתחמקות והטעית טילים לא צריך יכולת תמרון, לזה יש אמצעים אחרים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה, קרבות אויר נקבעים לא "על הבב אללה" אלא הטייסים מנהלים אותם עפ"י יתרונות וחסרונות כלי הטייס שלהם, אם טייס רוסי יודע, סתם לדוגמא, שיש לו יכולת תימרון ופניה עדיפות בהרבה על ה F15, שהטילים המונחים שלו נחותים מהאמריקאים ושיש לו תותחים, מה שלאמריקאי אין, לשם הוא יקח את הקרב. וכששלושה סוחוי מזמזמים סביבך קרוב מאוד, אין לך לאן לשגר טיל, אתה יכול מקסימום לנתק מגע, להתרחק ולנעול טילים רחוקי טווח. אבל אף אחד לא מבטיח שבהתרחקות הזאת לא תידלק פתאום.

 

אכן. בתור מי שמתעסק בהדרכת צוותי אוויר, אחד השיקולים הראשונים בכניסה לקרב א"א הוא סוג המטוס המאיים. יש לזה דגש גדול מאוד באימונים. למרות זאת - עדיין מתאמנים על דוג-פייט קלאסי.

 

לעומת זאת, לא מסכים איתך בנוגע למטוס עליו כדאי לטוס. אני מוכן למכור כליה תמורת גיחה ברעם.

 

וכדי לחזור לנושא הפורום - אם מדובר במסלול, המחיר לנסיעה בלמבורגיני נשמע סביר בהחלט. אם מדובר בכביש ציבורי - עדיף לשכור 911 ליום שלם במחיר דומה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאקינג 238 דולר בשביל לנהוג רבע שעה בלמבו. WTF

זה דולר סינגפורי - כפול 3 לשקלים :)

וכן החוויה מטורפת ושווה של שניה - לא מתחרט בכלל ומחכה לפעם הבאה בסינגפור לבדוק עם רכב אחר :twisted:

 

לגבי מטוסים - כן לרוסים יש מנועים חזקים ביותר לעומת מנועים מערביים.

אין כמעט הזדקרויות במטוס רוסי מה שכן קורה במטוסים אמריקאים, הם מתכננים טוב עם "ליכלוך אוירודינמי" שתמיד תהייה זרימת אוויר למנוע בכל צורה של המטוס ולכן אין הזדקרות.

חיסרון של המנועים הרוסיים - צריכת דלק הרבה הרבה יותר גדולה ממנוע מערבי.

במלחמה בעירק היו הרבה התמודדיויות של Mig29 מול F15 ובכולן הצוותים האמרקאים ניצחו אפילו שהטייסים העירקים כן היו עם ניסיון.

מול F-22 כאן תהייה בעייה קשה יותר בגלל שלנעול טיל על חמקן זו בעייה ולכן קרבות עם שימוש בתותחים כן יהיו מציאותיים.

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיקר היכולות שלהם הן לא בגלל עוצמת המנוע אלא בשל מערכת שנקראת THRUST VECTOR

 

 

והמערכת הזו מתבטאת הלכה למעשה בשטח ככה:

 

יאללה, נחזור לדון בגולף שבה, עדיין אין טרסט וקטורינג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן תמרון הקוברה של הסוחויי (וגם מיג 29 לצורך העניין) מרשים.

אגב, זה נכון שלמטוסים הרוסיים יש יכולת תמרון טובה יותר מלאלה האמריקאיים, עחד עם זאת היתרון הגדול באמת של המטוסים הרוסיים זה שיכולת השרידות שלהם ככל הנראה טובה משמעותית (וזה אגב על פי בוחני מטוסים מחיל האויר הישראלי).

 

נכנסתי לשרשור על גולף R הגעתי לתגובה על מטוסי קרב - פרסום גאוני או אופטופיקיישן מטורף?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולת התמרון של המיג או הסוחוי מרשימה אבל נשאלת השאלה למה האמריקנים לא מחקים את הטכנולוגיה הזאת של הטיית המבערים?

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לאמריקאים מטוסים בתיכנון כולל גם לא מאויישים שבפיתוח שמשתמשים בטכנולוגיה הזו

. (אגב דגם אחד התרסק בגלל בעיות בטכנולוגיה הזו, אבל תיראה את התימרון בסרטון ) תיראה איזה הבדל יש בשיטות של האמרקאים והרוסים - צפה מזמן 1:43

לכל טכנולוגיה יש יתרונות וחסרונות וגם כאן אתה יכול לקחת מטוס ולהפוך אותו לחתיכת מתכת שנופלת בגלל השימוש

ואתה יכול לקרוא השוואות של F22 מול הטייפון שכם משתמש בטכנולוגיה

למשל כאן

http://www.businessinsider.com/f-22-wont-win-a-dogfight-thrust-vectoring-raptor-typhoon-eurofighter-2013-2

 

כאן אתה יכול לקרוא חומר על ניסויים עם F-18 וגם X31 שמבצעים בדיקה לטכנולוגיה

http://www.airspacemag.com/flight-today/how-things-work-thrust-vectoring-45338677/?no-ist

 

וגם אתה יכול לראות את ה X-29

עם יכולת תמרון מדהימה

 

וכאן קצת סיכום

SU35 vs F22 RAPTOR vs EUROFIGHTER

 

 

Su-47 vs F-22 Raptor

 

 

10 Best Air To Air Fighter Aircraft In The World - (2010 - 2015)

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכולת התמרון של המיג או הסוחוי מרשימה אבל נשאלת השאלה למה האמריקנים לא מחקים את הטכנולוגיה הזאת של הטיית המבערים?

 

זה ידוע שאמריקאיות לא יודעות לפנות.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שהאמריקאים מתעוררים ומתחילים "להעתיק" את השיטה רק מראה שאפילו הם יודעים שלא תם עידן הדוג פייט.

 

הם כבר היו בסרט הזה כששלחו פנטומים לויאטנם בלי תותחים כי "תם עידן הדוג-פייט" ו"היום רק משגרים טילים".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...