Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4093 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

פעם הזמנתי מהאתר CYC מוצרים וקיבלתי מהם מהר. אחרי זה הזמנתי מVIX גם היה בסדר .

 

עכשיו ניסתי לבצע הזמנה מCYC שילמתי הכל טוב ויפה , והסטאטוס של ההזמנה עומד על שעיבוד כבר שלושה וחצי שבועות !! בלי שינוי סטאטוס , שלחתי לבעל האתר הודעה . אין תגובה . הגשתי נגדו תלונה בפאייפל לפני שבוע ופאייפל מחכה מהמוכר לתגובה . ותנחשו .. אין תגובה.

 

נראה לי הוא פרש לגמלאות . כאילו בלעה אותו האדמה .

 

בכל מקרה אני אקבל את הכסף בעוד כמה ימים חזרה.

אני צריך אתר להזמנת מוצרים כגון ,

 

גלון של הסבון המקציף הונדאי משהו כזה?

מגבת איכותית .

מברשת לניקוי גאנטים .

 

חפשתי ולא מצאתי אתר נורמלי ששולח לישראל . או שהוא שולח אבל אין את הגלון של הסבון . ואני חייב גלון.

 

עזרה ממישהו ?

 

תודה

פורסם

מוזר.

דווקא הם בסדר.

ההזמנה האחרונה שלי מהם הגיעה תוך 10 ימים לבית.

האם שווה לך להזמין גלונים מחו"ל? המשלוח מאוד מאוד יקר. בטח שמאנגליה (חבילות מעל 2 ק"ג עולות הון תועפות)

בנוגע למגבת - ממליץ על הUBER או הממותה של CG. הקוריאני במקרה הזה - פחות.

 

בנוגע למברשות:

יש את הEZ המצויינת, ויש את הסט של הWOOLIES. שניהם טובים. לי יש את הסט.

M-TECH E46

פורסם

אני הזמנתי מהם לפני שבועיים וגם התכתבתי עם tim שזה השירות לקוחות שלהם.

החבילה כבר בדרך לפהץ מצד שני היה לי איתם פעם אחת מה5 שהזמנתי בעיות ופי פאל זיכו אותי.

פורסם

פשוט אין ולא יהיה כמו אמזון.

לפני כחודשיים קניתי מאמזון קומפרסור נטען.

המוצר+ משלוח+ מיסים= מחיר סופי 530 ש"ח.

אחרי חודשיים, פתאום הגיע למייל שלי הודעה שאמזון זיכו אותי על מחיר המיסים.

הם זיכו אותי ב-170 ש"ח מסיבה : "Export fee reduced".

מה שיוצא שהמוצר עלה לי 360 ש"ח.

 

כול הכבוד לאמזון.

×
×
  • תוכן חדש...