Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לחברי הפורום היקרים. ותודה ענקית על העזרה כאן:-P

 

מישהו רכש או מכיר את הפולישר הזה?

נראה לי מתאים לרכישה ראשונית מכמה סיבות.

1-מחיר 450ש"ח בערך.

2-מנוע חזק לא צעצוע 1400W

3- יכול לשמש כמלטשת אקצנטרית לשימושים נוספים

 

מה אומרים?

אציין שאני לא מנוסה בעבודה עם פולישר. אך יש לי ידיים טובות מאוד ואני מאמין שתמיד אפשר ללמוד.

במיוחד שאפשר לווסת בו מהירות ולהתחיל ממהירות נמוכה.

 

מכשיר כזה מתאים לפדים של פוליש ווקס?

מגיע בחבילה פרווה מתאים לפוליש?

(מטעויות לומדים- כי על טעויות משלמים:-P)

 

והנה תמונה-26022524c.gif

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
פורסם

המכונה הזאת מאוד כבדה- 3 ק"ג.

ללא ניסיון- סיכוי מאוד גבוה שתשרוף אן תזיק לצבע בכול צורה שהי.

 

כדאי לך לחסוך למכונה DA.

למעשה משהו פה מוכר מכונת פוליש ב-1200 ש"ח:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?561982-das6-pro-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-duol-action

פורסם

ליונדאי יש בורר מהירויות אם עובדים בעדינות לא ישרף כלום לדעתי,אבל אני לא מקצוען בתחום.

יש לי את המכונה והיא מאוד כבדה ומעיקה לשמוש של המון שעות,לא הייתי משתמש בה לפוליש,היא פשוט נורא כבדה ומגושמת.

הידיים מתעייפות אחרי זמן קצר (היא אומנם זולה מאוד) ואז אן כח להמשיך ואני לא בחור קטן וחלש,נהפוך הוא.

אן לי נסיון אם מכונות אחרות.

×
×
  • תוכן חדש...