Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

הגיע הזמן להחליף את הסט הקדמי.

המידות הנדרשות הן: 215/50/17 קוד 95W

 

הדרישות: אחיזה, עמידות,מחיר ורעש.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם (נערך)

לא הגדרתי תקציב. מעוניין לשמוע קודם הצעות ואז להחליט. באופן כללי, אני אעדיף לשלם יותר ו לקנות יוקו/גודייר וכד' מאשר לשלם מעט על מקסיס.

 

ושלום אושרי.

עריכה אחרונה על ידי מיניקיפוד
נ.ב

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם (נערך)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?560757-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A4%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%A1-2012-2-0-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8

 

אגב, לפי הוראת הרישום, ניתן לרדת בקוד העומס והמהירות (יש לאשר זאת מול מכון רישוי):

http://car.mot.gov.il/ORIL/2012/3/12-1952.pdf

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם (נערך)

ושלום אושרי.

שלום גם לך ;-)

 

יש לך את הגודייר האלה: http://www.tiredeal.co.il/web/8888/nsf/ProLookup.taf?_ID=15455&PF=&did=1518&G=&SM=&_UserReference=FA665E9A330E1D92551284BF

נחשבים אוחזים ויחסית שקטים, אבל לא זולים כמו שאתה רואה.

יש את הטויו T1 SPORT האלה: http://www.tireclub.co.il/catalog/215-50r17pr-95w-xl-tl.html

שהם לא רעים בכלל לדעתי, חוץ אולי משחיקה יותר מהירה מהממוצע. פחות אוחזים וקצת פחות שקטים מהגודייר,

אבל זולים בהרבה. אם אתה לא נוהג על הקצה, הייתי שוקל אותם בחיוב.

הדאנלופ האלה: http://tires.yad2.co.il/%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%A6'%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA?tireID=1048&controlSearch=1&diameterID=8&aspectRatioID=12&widthID=19&areaID=-1&tireTypeID=-1

אוחזים בערך כמו הטויו, אבל שקטים יותר. לא יודע לגבי השחיקה, אבל אני מניח שהיא טובה יותר מהטויו.

 

זה לפחות מה שאני הייתי שוקל. יש עוד דגמים שאני פחות מכיר, ויכול להיות ששאר החברים יוכלו להוסיף מידע לגביהם.

שאר הדברים שראיתי זה דגמים יקרים יותר, ולדעתי המחיר כבר מוגזם.

 

עריכה: לפי מה שכותב טום, הייתי שוקל שינוי ברישום המהירות והעומס, ואז יש מבחר גדול יותר,

ובמחירים סבירים יותר.

עריכה אחרונה על ידי Oshri
פורסם

זו ממש לא בעיה, אתה ניגש לכל מכון רישוי ומאשר את הצמיג עם קוד המהירות הנמוך יותר לפי הוראת הרישוי.

בעלות של 30 שקלים אתה חוסך בעלויות הצמיגים בעלי קודים גבוהים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...