Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

מתלבט ברכישה של קומפקטית אוטומטית, יד שניה.

תקציב - 60K - קצת גמיש

נסיעות - במשך השבוע בעיקר בעיר אך פעם בשבוע נסיעות ארוכות לכן חשוב שיתן חווית נסיעה נוחה ועדיפות למתלים רכים (הכבישים בארץ לא משהו ולהרגיש כל בור בגב זה פחות נעים)

 

בהתחלה חשבתי על קיה פיקנטו עם שנתון גבוה וק"מ נמוך,

לאחר מכן עלתה לי מחשבה שיש אפשרות למצוא בתקציב הנ"ל גם bmw סדרה 1 (2007)

או מאזדה 3 (הדגם הקצר) - 2008

או אפילו הונדה סיווק הקצרה (2008)

ואפילו A3 (2008) גם נכנסת בתקציב

 

השאלה, עד כמה עדיף רכב עם שנתון גבוה וק"מ נמוך (פיקנטו) לעומת רכב מתקדם עם שנתון מעט יותר נמוך?

 

הרי בשנים האחרונות כמעט ולא היו שינויים משמעותיים מבחינה טכנולוגית,

מה עדיף לדעתכם?

 

הדילמה הראשית היא האם לקחת רכב פשוט עם שנתון גבוה או רכב מתקדם עם שנתון נמוך (אילוצי תקציב)

אחרי הדילמה הזאת יהיה קל יותר להחליט על דגם ספיציפי

 

תודה רבה!

עריכה אחרונה על ידי petascale
פורסם

שלום,

תתחיל מזה שתגדיר מה הדרישות מהרכב - כמה אנשים צריכים לנסוע באופן קבוע, האם צריך בגאז' גדול, כמה הרכב נוסע בשנה = עד כמה צריכת דלק נמוכה . עד כמה חשובים לך ביטוחים וטיפולים זולים ( יש הבדל גדול בעלות התחזוקה בין פיקאנטו לבימר או אודי ). האם יהיו לך הרבה נסיעות בכבישים מהירים בהם פיקאנטו מרגישה לא מי יודע מה...

עד כמה המראה של הרכב חשוב לך, שיהיה רכב "נחשב"?

בקיצור, לבנות סדר עדיפות בדרישות כי אי אפשר לקבל הכל.

אם עניין פרקטי וכלכלי חשובים לך או שאתה רוצה ללכת עם הלב

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

תתחיל מזה שתגדיר מה הדרישות מהרכב - כמה אנשים צריכים לנסוע באופן קבוע, האם צריך בגאז' גדול, כמה הרכב נוסע בשנה = עד כמה צריכת דלק נמוכה . עד כמה חשובים לך ביטוחים וטיפולים זולים ( יש הבדל גדול בעלות התחזוקה בין פיקאנטו לבימר או אודי ). האם יהיו לך הרבה נסיעות בכבישים מהירים בהם פיקאנטו מרגישה לא מי יודע מה...

עד כמה המראה של הרכב חשוב לך, שיהיה רכב "נחשב"?

בקיצור, לבנות סדר עדיפות בדרישות כי אי אפשר לקבל הכל.

אם עניין פרקטי וכלכלי חשובים לך או שאתה רוצה ללכת עם הלב

 

צודק,

באופן קבוע - 99% מהזמן 1-2 אנשים

אין צורך בבגאז גדול,

הרכב יסע בסביבות 10-15K בשנה (מעט מאוד) לכן צריכת דלק אינה קריטית

טיפולים - גם ככה שוחטים אותך בכל מוסך לא משנה לאן תלך, אז 2000 שח לפה או לפה זה לא מה שמשנה

עדיף כמובן אמינות, שחלקים היקרים יותר יחזיקו זמן רב (מנוע, גיר וכו')

ביטוחים - מאחר והשווי של הרכבים זהה, גם לא צפויים הבדלים משמעותיים בביטוח

עדיף שירגיש כמובן נוח, זה מאוד חשוב. מחפש רכב קומפקטי כי בתא יותר קשה למצוא חניה לרכב גדול

פורסם (נערך)

אולי זה יישמע לך מוזר, אבל אני במצבך הייתי מחפש סוזוקי sx4 האצ'בק במצב שמור. זה מבחינת הדרישות (אמין, מרגיש טוב על כביש מהיר ולא גדול מדי לחניה ).

אבל אם אתה רוצה ללכת עם הלב, זה רק הטעם שלך.

תאמין לי, יש הבדלים במחירי חלקי חילוף. גם ככל שתמצא רכב חדש ובשילוב מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי, הסיכוי לאמינות גבוהה לאורך השנים גדול יותר.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אולי זה יישמע לך מוזר, אבל אני במצבך הייתי מחפש סוזוקי sx4 האצ'בק במצב שמור. זה מבחינת הדרישות (אמין, מרגיש טוב על כביש מהיר ולא גדול מדי לחניה ).

אבל אם אתה רוצה ללכת עם הלב, זה רק הטעם שלך.

תאמין לי, יש הבדלים במחירי חלקי חילוף. גם ככל שתמצא רכב חדש ובשילוב מנוע אטמוספרי וגיר פלנטרי, הסיכוי לאמינות גבוהה לאורך השנים גדול יותר.

 

תודה על העצה!

לא מכיר את ה-sx4, את הנסיעה בסוויפט לא ממש אהבתי (אולי זה עניין של טעם אישי)

ה-sx4 ניראית לי קצת גבוהה מדי ומבוגרת לטעמי, עוד רעיונות?

פורסם

סופר מיני בת שנתיים - שלוש ( יונדאי I 20, קיה ריו, סיאט איביזה 1.4 ללא טורבו, רנו קליאו, פורד פיטסטה. גם סקודה פאביה 1.4 .

מה שאתה מתחבר אליו יותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ככל שהרכב בעל שנתון יותר נמוך כך גם עלויות התחזוק וכמות הבעיות שלו עלולות לעלות.

אם איזור התפעול הוא ת"א בכלל שווה לחשוב יותר על פרקטיקה (BMW 2007 לא הייתי לוקח, בכלל אני לא מעריץ גדול שלה).

בין המכוניות הפרקטיות, הפיקנטו בשנתון גבוה יותר משתלמת.

 

כמו בשוק- צריך לבדוק את כל האופציות (עדיף בעיניים) ולקנות את מה שמרגיש לך הכי נכון וטוב.

פורסם

קיה פיקנטו או i20 החדשה, שאר הרכבים בקטגוריה פשוט לא מתחרים איתן. אני אישית מעדיף את היונדאי, שים לב שבאפריל מגיעה הi20 החדשה לארץ, נראה אוטו מצויין מאוד בעיניי.

פורסם

פיקאנטו ו I 20 אלה רכבים בקטגוריות שונות.

המתחרה של פיקאנטו מבית יונדאי היא I 10 שלא נופלת מפיקנטו בשום דבר, במיוחד הדגם החדש.

פותח השרשור צריך להחליט האם רכב מיני מספק אותו, או שלטובת הנסיעות בין עירוניות הוא מעדיף סופר מיני.

ולפי דעתי ( אני ממש לא לבד ) I 20 מהדגם החדש לא עדיפה על המתחרות מקטגוריה סופר מיני, ובמחיר שלה היא לא עומדת בתחרות מול המובילות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...