Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב חברים אז ככה, יש ברשותי רכב מנוע 1600 אוטומט קצת עצל, ותאמת אני מאוד מרוצה מהרכב אבל כבר אני הרבה זמן חושב לעבור לגיר ידני אחת הסיבות שאני רוצה לעבור זה בגלל שאני רוצה להנות מהנסיעה, מה שבאוטומט אני בדרך כלל לא יקבל, ולהרגיש יותר את הרכב.

 

והרכב שעלה הוא יונדאי ולוסטר, לטעמי עיצוב חיצוני ופנימי מאוד יפה, אחזקה זולה ומנוע אטמוספרי.

ואני בטוח שלחלק ממכם יש את הרכב הזה כי בכול זאת זה רכב יחסית נפוץ

 

ועכשיו תאכלס מה שאני מחפש ברכב זה שיהיה רכב זריז, מעל 140 כס, ועיצוב צעיר עם עדיפות למרכב קופה ומנוע אטמוספרי . ועדיפות לרכב יפני.

חוץ מהולוסטר עלתה גם סיוויק הצורה החדשה עם מנוע 1800 אבל אם יש דבר שאני הכי שונא זה מד מהירות דיגיטלי, וגם נורא קשה עד בלתי אפשרי למצוא ידנית משומשת ולכן לצערי הסיוויק ירדה מהפרק .

 

אשמח לחוות דעת על הולסטר הידנית מנוע 1600 בגרסת אינספייר

 

1. האם הרכב בגרסה הידנית יותר זריז מאשר כול רכב עם מנוע 1600 אוטומט?

2. מדי פעם אני נוסע עם הרכב לאילת, ים המלח וחשוב לי שהרכב יסחוב בעליות עם 4 אנשים ברכב.

3.מה גרסת אינספייר כוללת?

4. ידוע שבוולסטר יש בצד אחד 2 דלתות ובצד השני דלת אחת ואני חובב מאוד של מוזיקה ורציתי לשאול האם המידות של הרמקולים הקדמיים באותם מידות? אני שואל בגלל שהגדלים של הדלתות שונים.

5. מחלות ידועות?

6. נוחות נסיעה? בידוד רעשים חיצוניים?

 

וזהו בעיקר אם יש לכם משהו להוסיף אני מאוד אשמח.

עריכה אחרונה על ידי ANUTKK
פורסם (נערך)

מניסיון רב בוולוסטר ידנית-

- דלתות ענקיות וכבדות- בשביל לפתוח את הדלת שלה אתה צריך מרחב כמו לרכב נכה.

- החלפת הילוכים כבדה וקשה.

- חלוקת הילוכים מעולה- הילוך שני מגיע למאה!

- מאיצה יפה, סה"כ תחושת כוח לא רעה בכלל. אבל מרגישה מעט כבדה.

- עיצוב הפנים מעניין ומיוחד.

 

הרכב יסחוב, אבל קח בחשבון שלשבת מאחורה זה לא הדבר הכי נוח שיש.

וסה"כ בשביל מי שיושב מקדימה די נוח לנסוע בה.

בשורה התחתונה תחושת הנהיגה שונה מכל רכב ממוצע רגיל.

הוולוסטר לא ספורטיבית, אבל בהחלט מהנה לנהיגה.

עריכה אחרונה על ידי Guy30
פורסם

תודה על התגובה.

אתה יכול להסביר שוב על ההחלפת ההילוכים, מדוע היא קשה?

 

ולגבי החלוקת הילוכים, אתה בטוח במה שרשמת?

פורסם

בוקר טוב. בימים הקרובים אפרסם בפורום הכללי סקירה מקיפה על ולוסטר חדשה, אוטומטית אמנם אבל נדמה לי שגם לך יהיה מה ללמוד

פורסם

1. הביצועים טובים. אל תצפה לטיל.

2. לא הכי חסכונית בדלק. 1:13 במקסימום.

3. נוחות נסיעה בינונית.

4. התנהגות כביש צפויה, אך בעלת נטיה לאבד אחיזה באופן פתאומי מאחור.

5. מושב פנימי צפוף יחסית- בעיקר באיזור הגג.

6. הידנית נמכרת ברמת גימור אחת.

7. סיוויק עדיפה מכל הבחינות.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

 

1. האם הרכב בגרסה הידנית יותר זריז מאשר כול רכב עם מנוע 1600 אוטומט? כן

2. מדי פעם אני נוסע עם הרכב לאילת, ים המלח וחשוב לי שהרכב יסחוב בעליות עם 4 אנשים ברכב. יסחוב

3.מה גרסת אינספייר כוללת? תבדוק במפרט שיש לכלמוביל באתר הרשמי

4. ידוע שבוולסטר יש בצד אחד 2 דלתות ובצד השני דלת אחת ואני חובב מאוד של מוזיקה ורציתי לשאול האם המידות של הרמקולים הקדמיים באותם מידות? אני שואל בגלל שהגדלים של הדלתות שונים אותן המידות אבל הנפחים שונים בדלתות מקדימה שים לב.

5. מחלות ידועת? הגה עור מתקלף, אפשרי להחליף באחריות יבואן. הריפודים בדגם הזה אוהבים להתלכלך ונוצרים שם כתמי מלח (יורד בקלות אבל).

6. נוחות נסיעה? בידוד רעשים חיצוניים? לא הכי נוחה שיש אבל לא נוראית. בידוד נחמד אבל יש רעשי רוח.

 

וזהו בעיקר אם יש לכם משהו להוסיף אני מאוד אשמח.

 

באדום.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

רוצה הצעה אפשרית?

רנו מגאן קופה 1.2 טורבו. סוחבת יותר טוב מהולוסטר, לטעמי נראית יותר טוב, נוחה יותר, מאובזרת לא רע, תסחוב מצוין בעליות עם 4 אנשים, לא מכיר מחלות מיוחדות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

תודה על התגובות

 

לפי התגובות פה הולוסטר לא כזה להיט כמו שחשבתי, חבל

 

אתם יכולים להמליץ על חלופה אחרת? שיהיה מנוע אטמוספרי, ידני , יחסית חסכוני ויפני,מראה צעיר וביצועים סבירים+.

פורסם

רק סיוויק!

הצג הדיגיטלי לא כזה אסון. גם לי הציק בהתחלה.. אך התרגלתי מהר.

צריכת דלק בנסיעה שכולל סחיטת דוושה מדי פעם- 1:14.5 (רכב בן פחות מ 4000 ק"מ)

החסרון : ב2012 ו חלק מ 2013 נמכרה ללא בקרת שיוט.

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

אם אתה מחפש ביצועים אז אתה לא בכיוון הנכון, אטמוספרי בתקציב שלך לא ייתן ביצועים מי יודע מה.

ואגב, יונדאי לא יצרן יפני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

גם בוולוסטר אין בקרת שיוט, זה בסדר.

 

אגב, לאיזה תגובות ציפית? שזו מכונה חורכת אספלט? טיל בליסטי?

 

תעשה נסיעת מבחן על הרכבים (כמו שהציעו לך, מגאן קופה, וולוסטר ידנית וסיויק 5 דלתות ידנית).

עריכה אחרונה על ידי שומאכר

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הסיויק מאיצה יפה, במיוחד בתאוצות הביניים. יחסית.

צריכת דלק מפתיעה(כמו שרשמו).

גם אני לא אוהב את הצג, אבל מתרגלים אפשר לשנות את הבהירות שלו.

אם תמצא משומשת, ממליץ.

פורסם

לסיוויק ביצועים מצויינים. ההילוכים קליקיים ויחסי ההעברה מחולקים בצורה טובה מאוד.

לדעתי הביצועים שלה עדיפים על אלו של 1.2 המטורבטים של רנו וסיאט, אך ה Tsi 1.4 יותר גמיש וחזק.

יש אחת אדומה למכירה בפורום..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

נהגתי בסיוויק הקודמת, החדשה, והחדשה מתוחת הפנים (ביצה וסדאן) ועל פני כולן אני מעדיף את הוולוסטר בכמה רמות למעלה. אני מעדיף את הוולוסטר אפילו על פני האקורד.

קח נסיעת מבחן ותראה לאן אתה מתחבר.

בקשר להילוכים-

החלפת ההילוכים מעט קשה בהכנסה, וגם הידית עצמה די עבה ומרגישה כבדה בתזוזה שלה.

וכן, אני בטוח מאוד ממספר רב של ניסיונות שהיא סוגרת 100 בהילוך שני.

עריכה אחרונה על ידי Guy30
פורסם

מבחינת נתוני יצרן - הסיביק 5 דלתות עם גיר ידני מאיצה 0-100 ב9 שניות, המגאן קופה ב10.9 שניות.

מבחינת מומנט, הנתונים במגאן עדיפים מן הסתם בזכות הטורבו. גם צריכת הדלק עדיפה במגאן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...