Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט פונטו hgt.


Taipan
שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רציתי לדעת מספר דברים על הרכב.

דבר ראשון מחפירות ברשת הבנתי שיש בעייה עם הוריאטור, שגורמת רעש של מנוע דיזל בהנעה. דבר שיצא לי לשמוע בפועל גם.קראתי שזו בעייה שפקדה את כל בעליי הhgt. עכשיו, כמעט כל השירשורים והכתבות בנושא הן מלפני כמעט עשור (!) מעניין אותי לדעת אם יש מידע חדש בנושא.

בנוסף מתעניין באמינות הכללית של הרכב. וההגה החשמלי, האם מתרגלים אליו? או שהוא באמת הורג את כל הכייף בנהיגה.

 

תודה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אין חדש בנושא, זה לא שהחלק הפסיק להתקלקל :lol:

מה שכן, פעם היו מחליפים בעלות גבוהה מאוד, כיום כבר משפצים אותם בעלות סבירה לחלוטין.

לא זוכר בדיוק כמה , עשיתי את זה ב-147 (בלוק דומה/זהה ל-HGT, חולקות חלקים משותפים)

כחלק מפרוייקט מקיף על המנוע אבל למיטב זכרוני זה היה כמה מאות ש"ח.

ההגה החשמלי די מבאס, מנטרל את התחושות שמצופות מרכב שיודע לבצע לא רע בסה"כ.

אם זה דיל ברייקר זה רק אתה תגיד. אולי בשאר היא מנצחת עבורך?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממהר, אני אחפש עד שאמצא שמורה.

 

itaysamurai

- נהגתי על הרכב מספר פעמים, די הופתעתי מהכוח ובעיקר מהזמינות שלו, העברת הילוכים. הדברים שלא כלכך אהבתי הם: הקירבה של הדוושות. אולי מכיוון שהתרגלתי ליפניות. אבל הדוושות הרגישו לי צמודות יותר מדיי אחת לשניה. תנוחת ישיבה גבוה מדיי לטעמי. והצפיפות שיש בתא מנוע, הכל מרגיש שם חנוק מדיי. שוב, אולי מפני שהתרגלתי ליפניות.



אבל הדבר שהכי הציק לי היה ההגה, שהזכיר לי הגה של משחק מחשב, בלי תקשור בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

קטע איטלקי עם הדוושות. מתרגלים, זה לא משהו קריטי.

אוטו חביב מאוד, מנוע טוב, העיצוב שלו עד היום מחזיק חזק לדעתי, יותר מלא מעט מודרניות.

מבין אותך לגבי ההגה, גם לי הגה לא טוב זה turn off רציני, השאלה אם השאר לא מפצה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנוחת ישיבה גבוהה תמצא בכל פיאט. לגבי דוושות קרובות - זה מאד נוח לגז ביניים בהורדת הילוכים, דווקא פלוס ולא מינוס לטעמי.

 

בסה"כ אוטו חביב אם תצליח למצוא אחת טובה.

ZC6 | JB43

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בגז בניים בהורדה נתקלתי בסירבול, שלמרות שאני מידה 45 בנעליים לא נתקלתי בשום בעייה לעשות את זה בקולט, אבל זה לא דיל בריקר מבחינתי כלל. אני שמח שעיניין הוריאטור לא מסובך כלכך, וכנראה שאחריי עוד חפירה מעמיקה ברשת בנושא אחליט לחפש.

עוד משהו שמעניין אותי ושכחתי, זו שנהגתי בה הריפודים היו קרועים בצורה פושעת. לשאלתי השיב בעל הרכב (שהוא חבר טוב) שאין hgt שאין לה בעייה של ריפודים. זה נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3353 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...