Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי דייהטסו סיריון 2007 עם רדיו דיסק של Kenwood יחסית ישן (ללא Aux/USB).

אני מעוניין להשתדרג לרדיו דיסק קצת יותר חדש, חשבתי על Pioneer DEH-4750BT (חשוב לי הבלוטות').

חשבתי לרכוש רק את הרדיו דיסק ולחסוך עלות התקנה.

עד כמה ההתקנה מורכבת? זה לא רק להחליף אחד באחד?

פורסם

זה לא תורה שלמה, אבל זה עניין של חיווט.

אם יש לך יידע בסיסי+ ואין בלאגן מאחורה עם החיווט אלא מחובר בצורה סטנדרטית אז לא צריכה להיות בעיה.

.The different between men and boys, Its the price of thier toys

----------------------------

Eclipse | ARC Audio | Eton | DC Audio

פורסם

השאלה אם אתה יודע לפרק את הפאנל של הרכב עצמו.

בסריון יוצאת כל הקונסולה עם הפתחים של המזגן.

עדיך שלא תחסוך כמה שקלים ותשבור.

פורסם

הוא ציין שיש לו ר"ד של קנווד, מה שאומר 1DIN רגיל ולא ר"ד מובנה שדורש פירוק מורכב.

כך שכל מה שצריך לעשות זה לשלוף אותו החוצה ולהחליף את החיווט.

פורסם (נערך)

כן בדיוק, אין לי ברכב את המערכת המקורית אלא 1DIN של

Kenwood.



 

השאלה אם זה יחסית פשוט ההחלפה לדגם המשודרג של פיוניר, החלפה של כבל בכבל כזה?

עריכה אחרונה על ידי gil1808
פורסם

גם דין 1 שמותקן, תפוס עם ברגים בתושבת המקורית(מה שמצריך פירוק של הקונסולה)תבדוק טוב לפני שאתה מפרק שלא תיגרום נזק לפאנל.

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם (נערך)

על איזה ברגים אתה מדבר?! אלו שהמסגרת מחוברת איתם (אם בכלל)?

או שהמסגרת תתאים גם לרדיו החדש או שהוא יגיע עם מסגרת משלו.

לרדיו בדר"כ יש שולפנים שנכנסים בצד וזהו.

 

בכל אופן, יש כל כך הרבה מידע (כולל סרטונים מפורטים) על זה מעבר ללינקים שנתתי קודם וכל מה שצריך זה לחפש

בגוגל How to install a Head Unit, ולהעזר במקביל בחוברת ההוראות. לא לשכוח לנתק מצבר בזמן ההחלפה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

תום, סתם אני לא מדבר.

לחברה יש כזה רכב וגם hu אפטר מרקט שנקנה איתו.

גם הוא היה תפוס עם ברגי המסגרת הגדולה של הדש בורד.

אז יכול להיות שאצלו כן ויכול להיות שלא.

נסה עם שולפנים, אם לא נשלף אל תפעיל כח כנראה זה תפוס עם הברגים.

סה"כ הערנו את תשומת ליבו לא להתרגז.

פורסם

גם אני התפלאתי.

העניין ששם אין לhu כלוב מתכת נשלף כמו בכל רכב.

הכלוב מתכת הוא בילד אין במסגרת של האוטו (זאת שיוצאת עם הפתחים של המזגן), ואז כדי שהיא תשב שם כמו שצריך חייב להבריג למסגרת הזו.

אם אני זוכר נכון אין מצב בלי.

×
×
  • תוכן חדש...