Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיפות לאיזור צפון, עד 1500 ש"ח, הכיוון הוא t1s/r1r, סדר עדיפויות:

1. אחיזה

2. שחיקה כמה שיותר איטית (לא להחליף כל שנה וחצי)

3. רעש דלק וכו' לא מעניין.

תודה

 

פורסם

שלום רב,

בימים הקרובים אנחנו אמורים לקבל משלוח של R1R במידה שלך, עלות הצמיג הינה 406 ש"ח כולל מע"מ, איזון והתקנה.

אם אתה מעוניין ב-T1R, הצמיג זמין במלאי לרכישה באתר טייר קלאב ועלותו היא 391 ש"ח כולל הכל.

על רביעיית צמיגים תקבל גם Dream Card בשווי 200 ש"ח מתנה.

נשמח לעמוד לרשותך.

פורסם

אנחנו היבואנים, יש לנו רשת פנצ'ריות בכל הארץ והצמיגים נשלחים לפנצ'ריה שתבחר תוך יום עסקים מרגע ההזמנה.

מאיזה איזור אתה בארץ?

פורסם

אם אפשר להגיד משהו על בt1r צמיג דביק הוא לא .צמיג שמהר מאוד מאבד את התכונות שלו ונהפך לגרוע.מניסיון על 2 סטים.

פורסם

שמתם לב שפותה"ש התייחס ל-T1S (כלומר T1 SPORT שאינו זמין למיטב ידיעתי במידה זו בכלל) ורק טיירקלאב הוא זה שציע את מרכולתו שכוללת את ה-T1R?

 

בכל אופן, ה-R1R הוא הבחירה הטובה כאן. אם כי איני בטוח אם תצליח להחזיק אותו לאורך זמן לפני שישחק.

הדרישה הראשונה שלך מנוגדת לחלוטין לשניה.

יש גם הנקוק Z212 באותה קטגוריה, אך איני יודע איך הוא בהשוואה.

 

בתקציב יותר גבוהה, יש את המישלין PE2 או PS3.

הם כנראה יחזיקו זמן רב יותר בלי לוותר יותר מדי על סעיף האחיזה.

פורסם

פותה"ש התייחס ל-T1S שהוא אינו ה-T1 Sport, ה-T1S הינו דגם ישן יותר.

בכל מקרה תם צודק, יש גם הנקוק Z222 וגם Z212 באותה הקטגוריה כמו R1R של טויו.

פורסם

ראיתי שהוא רשם T1S, התעלמתי באלנגנטיות ו"המרתי" אותו ל-Sport בדיוק מהסיבה שציינת, דגם ישן שאינו מיוצר יותר (לידיעתי). :wink:

פורסם

זה הוזכר כבר מספר פעמים בפורום, בכל אופן:

 

T1S (ישן, לא מיוצר יותר):

t1s.jpg

 

T1 SPORT (לא מיוצר במידה שלך):

proxes-T1sport-Audi-TT-RS.jpg

 

לאחרונה הושק דגם חדש שנקרא T1 SPORT PLUS (גם כאשר יהיה זמין לא מתוכנן לייצור במידה שלך):

5669.png

 

אישית, הייתי בוחר ב-R1R בשקט. הוא ידוע לטובה בעיקר במידה המדוברת.

פורסם

טייר קלאב - אין מילים.

הכי זול והכי טוב, תזמין דרך האתר שלהם את הצמיגים שאתה רוצה, שלם 10 ש"ח על כל מציג האינטרנט (דמי הזמנה/משלוח) ובחר איזה פינצ'ריה הכי קרוב ה אליך, תוך כמה ימי עבודה, הצמיגים יגיעו לפנצ'ריה. תשלם מה שנשאר שם ויתקינו לך (עם איזון).

מחפש חלקים למרצדס בודי W124 שנות 1985-1995.

פורסם

זה צמיג חדש יחסית (לדעתי ממחצית 2014), ואיני מצליח למצוא לו חוות דעת רציניות ברשת.

אמור להוות שיפור על פני ה-Z1 שהיווה אלטרנטיבה זולה (בין אם מוצלחת יותר או פחות) ל-T1R נניח.

הוא גם נמצא בקטגוריה נמוכה יותר מאשר ה-R1R ובהיותו כזה גם ישחק לאט יותר.

 

ועדין, במידה הזו, ה-R1R הוא הבחירה הקלאסית לדעתי אם רוצים ביצועים (במחיר לא בשמיים).

×
×
  • תוכן חדש...